Dit ja, dat pak is hawtquote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
Wees daar maar blij om.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zou zelf ook wel zo willen zijn, maar dat gaat toch nooit lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft gewoon wat bazigs.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
In die tijd zag ze er echt super uit ja!quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Geef mij trouwens maar een Angelina Jolie ten tijde van Tomb Raider, in plaats van dat gratenpakhuis wat ze tegenwoordig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god zeg dat wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 01:43 schreef twi het volgende:
Komt door het harde werken op de boerderijquote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
Ja, moest even mijn geschiedenis van dm bekijken maar kon niet. Ging allemaal fout en toen stuurde ik jou per ongeluk fd ofzo.quote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Nouvelle, je stuurde een DM dacht ik? Ik kon er alleen geen nuttige info uit halen.
Ik vind mezelf wel redelijk atletisch gebouwd
quote:Op maandag 26 december 2011 01:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Komt door het harde werken op de boerderij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |