da kje!quote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren
Je ben gewoon jaloers.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef Chai het volgende:
Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten.En alle kleding staat lelijk.
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.quote:Op maandag 26 december 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL
Deze is op.![]()
[..]
Je ben gewoon jaloers.
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.
het waren 4 inlc vandaag fantastische dagen.quote:
denkt het.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
ik hoef pas volgend jaar weer te werkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
huhquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders
Uwv werkbedrijf.quote:
ohjaquote:
Nep-ambtenaarquote:
quote:
Ja, kom dan.quote:
waar moet ik heen¿quote:
quote:
De kant waar je neus op wijst.quote:
je lolonderbroek aangedaan zie ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kant waar je neus op wijst.
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?quote:
indd, uit met die dingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?
Tevens.. onderbroeken
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..quote:
of hipsterquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..
Hipsters zijn beter dan slips.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hipsters zijn beter dan slips.
Dan is zeker iedereen elite?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Salatrel het volgende:
zucht..... ambtenaren... om moe van te worden
En vrijdag, want dan zijn ze ook vrij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Salatrel het volgende:
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengtquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
Maar ik heb ook de duurste hobby.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kerst is nog niet afgelopen hoorvanavond weer uit eten
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
en morgen ooknu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis
moedersquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog?
sorry dushiquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
Mamaquote:
Dat is ma flodder-achtig.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Devvie het volgende:
IK BEN NOG OP ZOEK NAAR ENKELE GRANAATAPPELS EN ATOOMDÖNERS
extreme hotstuffquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
allyany hotstuff u been up to lately bby?
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Salatrel het volgende:
zo lekker uit eten geweest op 3e kerstdag en nog een drankje of wat gedaan in breda en toch nog op een christelijk tijdstip thuis
quote:
quote:
Everything should taste like bacon.quote:
echt hequote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Everything should taste like bacon.
Voor als je het ontbijt hebt gemist.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heje hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto
quote:Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen.
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust
Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Huh, welke?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Wtf, ik snap er niets van.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook.quote:
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:
[..]
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet?
Ik ga naar Australië.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen vanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen."quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn medeleven was al weg na het lezen van
[..]
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen."![]()
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
wtf man, hij is echt zo fucked upquote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
Nee, maar door het plaatsen van een tvp in dat topic, lijkt het me geen raar idee dat hij dat ook eens wil gaan proberen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
qft.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Mozy het volgende:
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100
ik heb dat bij Chai.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt![]()
[ afbeelding ]
Het Slaapmutsjequote:Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt zo suf als een konijn.
quote:
quote:Op 29-12-2011 12:18 schreef wise het volgende zwaar NSFW
you like¿quote:
Ik kan geen filmpjes hier afspelenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen filmpjes hier afspelen
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen filmpjes hier afspelen
you like¿quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:
[..]
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
okeehquote:
Oke, ik mis niets dus.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:
[..]
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
quote:
wie is fusionfreakquote:Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo
hij maakt toch ook zelf kleding
die nicht van de vorige paginaquote:
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.quote:
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.quote:
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
ik ben weer lekker nat van het motorrijden
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef gers het volgende:
[..]
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
jouw kleding dusquote:Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
Werk ik bij de PTT?quote:
werktequote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.quote:
4ebe is 19quote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
Ja, en jij bent een jonge god.quote:
niet jong, wel godquote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een jonge god.
Wat een deceptie.quote:
ik heb nog wel meer dingen doe je dat laat doenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.
wat happend¿quote:
Aw thnxquote:Op donderdag 29 december 2011 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Beterschap
Ik ben nu echt al een maand dik verkoudenbleh
owh, was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jij en je constante seksuele toespelingen
Achja ga toch niet echt iets boeiends doen met oud&nieuw. Maar 5 januari moet ik wel beter zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zorg wel dat je beter bent overmorgen
Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders
Maarja, misschien valt het wel te combineren!
Ja dan gaan we wegquote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Maisnon het volgende:
Gaan jullie dan op vakantie?als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand
Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen
Meteen maar goed beginnen
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dan gaan we wegecht zin in.
Weet je al waar je gaat solliciteren?
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo
Chocolateriequote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo
Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij
Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten
Die paringsdansen worden steeds gekker.quote:
echt hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jij en je constante seksuele toespelingen
ja hier ook ineens uit het nietsquote:Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck
Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo
Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
Nee, ik ben alleen thuisquote:
Het is goedkoper om gewoon thuis te douchen.quote:
Ik zag WD al posten dat ze die ging winnen, dus denk dat je er naar kunt fluiten.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weerkan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen
Hij is leuk hequote:Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik zit final destination 5 te kijkengoeie compensatie voor al die kerst goodness
ohquote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Salatrel het volgende:
oh hijs nog niet zo lang bezigdie gymchick is net dood
uhuh het einde is ook wel geinig gedaanquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck
Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo
Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 eropquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
uhuh het einde is ook wel geinig gedaandat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten
dat had ik niet eens gezien. wat me wel opviel was die oude mobiel van die vent bij accupunctuur maar in dat kantoor staan overal flatscreens, dat lijkt dan weer niet echt te kloppen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop
Wat is het nu van die halve maan in het midden?quote:
zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat is het nu van die halve maan in het midden?
Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
Dat is waar. Dan is het misschien om hem op z'n plek te houden voor als dat groene palletje eruit is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.
Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef MouzurX het volgende:
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
Ja zodat ze daar lekker de huizenprijzen op kunnen schroeven en gaan klagen dat iedereen in de grote steden gaat wonen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef MouzurX het volgende:
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?
Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?
Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:
associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.
Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
Ik zal jou eens ov kaartquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Alle liefs uit londonquote:
Ik zal j..... nvmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Salatrel het volgende:
ja oud en nieuw heMwoppppppppppppppppppppppppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjesquote:
Dat nietquote:
Beetje jammer dat ik er niet bij ben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes![]()
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Salatrel het volgende:
Russell Brand en Katy Perry gaan scheiden
Jij ook Tli-tje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling!![]()
Omquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes![]()
Maakt nu geen verschil meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Komt mij nog mooi uit..quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar.quote:
Meer dan die 1900 euro...quote:
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekeringquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
Heb ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
oliebollen bakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ik verveel mewat moet ik nou doen tot vanavond
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis komquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou ik oliebollen bakkenmaat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond
ik heb maar even een middagdutje gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
PAKT DEN KLAUWHAMERS!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
opaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb maar even een middagdutje gedaan
slaap dan !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |