abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106043690
gefeliciteerd met jullie kerstmis he _O_
graag verwijderen
  zondag 25 december 2011 @ 23:53:18 #2
305049 antidood1
De enige echte.
pi_106043881
danq.
Geen garantie.
pi_106043903
Chocomel :9
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_106044154
Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren
pi_106044282
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren
da kje!
graag verwijderen
pi_106052824
En mijn kerstmis dan?
pi_106052866
Vandaag is echt een chille dag. We hoeven nergens meer heen, want we hebben vorig weekend al kerst gevierd met de andere familie. Iedereen is thuis, maar niemand doet echt iets en er hoeft ook niets. Echt uitzonderlijk, want mijn vader werkt soms zelfs als we op vakantie zijn. :')
pi_106057307
die ice age kerstfilm :D _O_
pi_106064422
Hoi
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106064957
Morgen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106070950
Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten. :') En alle kleding staat lelijk.
pi_106071381


http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL

Deze is op. ;( ;(

quote:
13s.gif Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef Chai het volgende:
Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten. :') En alle kleding staat lelijk.
Je ben gewoon jaloers.
pi_106071482
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL

Deze is op. ;( ;(

[..]

Je ben gewoon jaloers.
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.
pi_106071553
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.
pi_106075141
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.
:')
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:55:21 #16
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106080306
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef fyah het volgende:
gefeliciteerd met jullie kerstmis he _O_
het waren 4 inlc vandaag fantastische dagen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106080689
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:20:34 #18
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106080851
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
denkt het.
en het is de dag na 2de kerstdag, dus vele zullen brak zijn ;(
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106080882
volgens mij is de gym vandaag weer open boys NO EXCUSES
pi_106084618
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
ik hoef pas volgend jaar weer te werken :)
pi_106084694
Ik ben werk aan het zoeken nu :') dus ik weet niet in welke categorie dat valt.

Je bent pas echt vrij als je werk hebt, lijkt het wel :P
pi_106084789
gezellig naar het CWI
pi_106084803
oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:00:52 #24
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106084840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders :')
huh :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106085054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef wise het volgende:

[..]

huh :')
Uwv werkbedrijf.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:13:05 #26
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106085137
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uwv werkbedrijf.
ohja 8)7 :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106085279
De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_106085454
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef wise het volgende:

[..]

ohja 8)7 :')
Nep-ambtenaar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:26:31 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106085563
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nep-ambtenaar
:( hoeken¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106085830
haha geowned door een postbode
pi_106085958
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik een nep-postbode ben.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106086167
das waar :)
pi_106086194
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:26 schreef wise het volgende:

[..]

:( hoeken¿
Ja, kom dan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:49:37 #34
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106086361
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, kom dan.
waar moet ik heen¿ :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:49:57 #35
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106086377
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Salatrel het volgende:
haha geowned door een postbode
:{
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106086380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef wise het volgende:

[..]

waar moet ik heen¿ :)
De kant waar je neus op wijst.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:54:06 #37
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106086496
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De kant waar je neus op wijst.
je lolonderbroek aangedaan zie ik
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106086541
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef wise het volgende:

[..]

je lolonderbroek aangedaan zie ik
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?
Tevens.. onderbroeken :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:55:49 #39
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106086557
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?
Tevens.. onderbroeken :')
indd, uit met die dingen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106086945
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef wise het volgende:

[..]

indd, uit met die dingen
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:11:59 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106087119
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..
of hipster
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106087617
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef wise het volgende:

[..]

of hipster
Hipsters zijn beter dan slips.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:27:51 #43
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106087678
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hipsters zijn beter dan slips.
:9~
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106088590
grannypanties
pi_106088674
Mannen met slips
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106088695
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet.
Dan is zeker iedereen elite? :') Overal waar een radio aanstaat staat het nu op. Wel leuker dan de standaard radiomeuk natuurlijk.
pi_106088802
Net in 2,5 uur 24 euro verdient.
pi_106089601
zucht..... ambtenaren... om moe van te worden
pi_106089707
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Salatrel het volgende:
zucht..... ambtenaren... om moe van te worden
:)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106089924
ja op de website staat dat ik 3 maanden van tevoren iets aan moest vragen... 3 maanden van tevoren had ik nog niets gehoord dus ik bel.. ja dat is tegenwoordig 2 maanden van tevoren zeggen ze dan.... vervolgens stond de termijn waarbinnen ik het op moest sturen op 3 weken.. was ik nog op tijd door binnen 2 weken bij hun te hebben duurt het modderfokking 1,5 maand voordat ik terugkoppeling krijg dat ik bij 1 vraag iets niet ingevuld heb :') maar verder geen instructies hoe dat doorgegeven moet worden, aan wie gericht en naar welk adres :')
pi_106089961
Ik word later misschien ook wel ambtenaar. :)
pi_106089981
lekker max 36 uur werken cker xD
pi_106090027
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
pi_106090079
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Salatrel het volgende:
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
En vrijdag, want dan zijn ze ook vrij.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106090100
vrijdag vrij wtf?
pi_106090319
Als je heel klein bent dan ben je ook vrijdagmiddag vrij, vanaf half 1 ofzo.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106090357
nou dan kom je er toch met 32 uur :) ben je 2 middagen vrij
pi_106090433
pi_106090458
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:30:14 #60
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106090469
quote:
:') :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106090661
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt :)
pi_106091208
nog maar een keertje WHAM! om het af te leren :)
pi_106092015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt :)
Maar ik heb ook de duurste hobby.
pi_106092182
goeiesmiddags O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106092251
hoe was de kerst voor iedereen O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106092276
Groen.
pi_106093216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef gers het volgende:
hoe was de kerst voor iedereen O+
kerst is nog niet afgelopen hoor :) vanavond weer uit eten :)
pi_106093226
en morgen ook :) nu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis :')
pi_106093641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kerst is nog niet afgelopen hoor :) vanavond weer uit eten :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
en morgen ook :) nu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis :')
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106093753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? :')
moeders
pi_106093827
mensen die niet gaan uit eten :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106093874
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
pi_106093933
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
sorry dushi O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106094156
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Salatrel het volgende:

moeders
Mama
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106094325
Ik blijf altijd mama of mam zeggen, ik ga nooit ma oid zeggen.
pi_106094361
ik zeg altijd ons mam O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106094460
Ik zeg altijd hem vader.
pi_106095994
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Chai het volgende:
ik ga nooit ma oid zeggen.
Dat is ma flodder-achtig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106101259
Ik verdien laters het minst en werk het meeste.

Maar ik ben wel ambtenaar _O_
pi_106104357
WIE HEPT TER HIER AL VUURWERK??? IK BEN NOG OP ZOEK NAAR ENKELE GRANAATAPPELS EN ATOOMDÖNERS
pi_106104435
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Devvie het volgende:
IK BEN NOG OP ZOEK NAAR ENKELE GRANAATAPPELS EN ATOOMDÖNERS
Ik ook.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106104454
IK ZOEK LAWINEPIJLEN MET HARTE KNAL!!
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106105005
je moet je muil houden gers pardoel
pi_106105963
THATS Y U MAD
pi_106106011
I am the female weezy, bitch shit is eazyyy _O_
pi_106106092
ally O+ any hotstuff u been up to lately bby?
pi_106106537
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
ally O+ any hotstuff u been up to lately bby?
extreme hotstuff _O_
pi_106106713
ally ik heb je gemist
pi_106106862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Allure_ het volgende:

[..]

extreme hotstuff _O_
je zou dit tussen ons houden
pi_106107018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ally ik heb je gemist
=$ lobi lobi
pi_106107226
ok ok maar ik moet weer weg, jullie zyn er toch niet
verjaardag van myn neefje 21 jaar O+ vieren met zyn vriendjes
hmm =$
pi_106110709
zo lekker uit eten geweest op 3e kerstdag en nog een drankje of wat gedaan in breda en toch nog op een christelijk tijdstip thuis :)
pi_106110732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Salatrel het volgende:
zo lekker uit eten geweest op 3e kerstdag en nog een drankje of wat gedaan in breda en toch nog op een christelijk tijdstip thuis :)
Wat heb je gegeten?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten?
steak USA
pi_106110770
en vooraf had ik iets van tortelini in parmaham en als toetje tiramisoe
pi_106110774
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

steak USA
:9~ Omnomnom
Geen idee wat dat USA is, maar steak spreekt mij wel aan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110795
gewoon lekkere dikke steak
pi_106110807
3 vingers dik dan he... mijn vingers niet van die vrouwenvingers
pi_106110844
Worstenvingers.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110853
maar nu ben ik dus thuis en klaarwakker omdat mijn bob weer moest werken morgen ( :') )
pi_106110860
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenvingers.
nee steakvingers :9
pi_106110882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee steakvingers :9
:9~ Naais
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:9~ Naais
pi_106111105
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Everything should taste like bacon. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106111175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Everything should taste like bacon. :')
echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
pi_106111230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
Voor als je het ontbijt hebt gemist. :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106116508
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
pi_106117868
Fuck the police!

graag verwijderen
pi_106122328
mooie tijd voor een ontbijt
pi_106122365
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
:') :') je bent aandoenlijk.
pi_106122454
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
pi_106123725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen. :') want hij praatte door anderen heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 13:38:14 ]
pi_106125015
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
pi_106126704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106129102
Die Crocod1e steeds in dat wat draag je nu topic. :')
pi_106129131
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
pi_106129380
Ja, maar is wel lastig met iemand met die manier van denken. Alles wat eruit ziet alsof het uit de winkel komt vindt hij te netjes.

Imo moet het er ook gewoon zo uitzien anders zijn ze gewoon afgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 16:19:42 ]
pi_106129392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106129420
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
pi_106129664
Dat zelfgemaakte shirt, die tekst is wel ernstig :')
pi_106129763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
graag verwijderen
pi_106130821
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Huh, welke?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130888
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef fyah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf, ik snap er niets van. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130890
Ja nu zie ik hem wel. Die boven mijn post.
pi_106130928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
pi_106131098
quote:
240p thou art a heartless bitch
pi_106132507
quote:
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106133381
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, ik snap er niets van. ;(
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
graag verwijderen
pi_106133547
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:

[..]

ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
Ja.
pi_106133557
Maar ik kon sowieso die tekst niet echt lezen.
  woensdag 28 december 2011 @ 19:01:52 #132
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106134639
hallo
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 19:54:00 #133
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106136656
Vind deze zo aan :$ zou ik ze geven?

zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106138597
Ja.
pi_106139098
Leuk Sky
pi_106139342
Lekker tegendraads dacht ik juist weer "nee"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:00:07 #137
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106139639
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106139735
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
  woensdag 28 december 2011 @ 21:31:41 #139
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106140990
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik ga naar Australië.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106148314
Grote schuld hoe af te lossen??

Watervasten

Damn, hij heeft echt ernstige problemen. Ik word er een beetje depri van.

Voor de mensen die hem niet kennen en denken: wat is er opmerkelijk aan die laatste link. Hij is extreem dun, dus watervasten lijkt me neit heel verstandig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148551
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 23:48:48 ]
pi_106148615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen van

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106148847
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijn medeleven was al weg na het lezen van

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148993
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106149668
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106150330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106151220
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
wtf man, hij is echt zo fucked up :')
pi_106152551
pi_106152637


wtf :') zwarte moeten weg om te voorkomen dat aids verder verspreid? :') :')
pi_106152874
http://failbook.failblog.(...)everything/#comments

Dom amerikaans wijf die gek doet.
pi_106152882
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 :')
pi_106153344
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
pi_106153849
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
Nee, maar door het plaatsen van een tvp in dat topic, lijkt het me geen raar idee dat hij dat ook eens wil gaan proberen. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106155690
Oh Fusionfreak is die met die kleurrijke kleding die altijd dezelfde pose aanneemt op foto's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 08:42:13 ]
pi_106155822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Mozy het volgende:
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 :')
qft.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106158063
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

graag verwijderen
pi_106158076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

[ afbeelding ]
ik heb dat bij Chai.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:22:54 #160
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106158760
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

[ afbeelding ]
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106159195
Ik ben echt zo suf als een konijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:18:32 #162
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106160667
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt zo suf als een konijn.
Het Slaapmutsje

deze ook
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106161836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef wise het volgende:

[..]

Het Slaapmutsje

deze ook
quote:
Op 29-12-2011 12:18 schreef wise het volgende zwaar NSFW :\')
}:| Ahum
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:00:33 #164
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106161890
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

}:| Ahum
you like¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162005
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef wise het volgende:

[..]

you like¿
Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106162048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef wise het volgende:

[..]

Het Slaapmutsje

deze ook
:')
  donderdag 29 december 2011 @ 13:08:44 #167
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:10:20 #169
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:

[..]

wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
you like¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 29 december 2011 @ 13:10:30 #170
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162258
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162297
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef wise het volgende:

[..]

you like¿
ontzettend
  donderdag 29 december 2011 @ 13:12:33 #172
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Seraphine het volgende:

[..]

ontzettend
okeeh
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:

[..]

wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
Oke, ik mis niets dus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:37:32 #174
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106163305
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oke, ik mis niets dus.
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106164074
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo :')
hij maakt toch ook zelf kleding :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 29 december 2011 @ 14:01:27 #176
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106164166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo :')
hij maakt toch ook zelf kleding :')
wie is fusionfreak
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106164292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:01 schreef wise het volgende:

[..]

wie is fusionfreak
die nicht van de vorige pagina :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 29 december 2011 @ 14:06:45 #178
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106164359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef gers het volgende:

[..]

die nicht van de vorige pagina :')
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.

wat een domme mongool
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106164800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:

hij maakt toch ook zelf kleding :')
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106165056
ik ben weer lekker nat van het motorrijden :9~
pi_106165062
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 29 december 2011 @ 14:26:38 #182
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106165088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
ik ben weer lekker nat van het motorrijden :9~
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106165359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef gers het volgende:

[..]

de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:35:26 #184
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106165387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
jouw kleding dus
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106165639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef wise het volgende:

[..]

jouw kleding dus
Werk ik bij de PTT? -O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:43:58 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106165714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Werk ik bij de PTT? -O-
werkte
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106165738
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef wise het volgende:

[..]

werkte
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:58:36 #188
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106166302
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
4ebe is 19 :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106167037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef wise het volgende:

[..]

4ebe is 19 :')
Ja, en jij bent een jonge god.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 15:18:02 #190
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106167096
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, en jij bent een jonge god.
niet jong, wel god
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106167522
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef wise het volgende:

[..]

niet jong
Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.

-O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 15:52:58 #192
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106168508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.

-O-
ik heb nog wel meer dingen doe je dat laat doen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106168972
gadverdamme
  donderdag 29 december 2011 @ 16:08:34 #194
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106169093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:05 schreef L0t.. het volgende:
gadverdamme
wat happend¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106169210
quote:
11s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef wise het volgende:

[..]

wat happend¿
jij en je constante seksuele toespelingen :')
pi_106169330
Beterschap :P

Ik ben nu echt al een maand dik verkouden :') bleh
pi_106169383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Beterschap :P

Ik ben nu echt al een maand dik verkouden :') bleh
Aw thnx :P Ja heb dikke keelpijn en veel snot enzo :')
pi_106169475
Zorg wel dat je beter bent overmorgen :D

Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders :')

Maarja, misschien valt het wel te combineren!
  donderdag 29 december 2011 @ 16:17:18 #199
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106169493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

jij en je constante seksuele toespelingen :')
owh, was niet mijn bedoeling.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106169674
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zorg wel dat je beter bent overmorgen :D

Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders :')

Maarja, misschien valt het wel te combineren!
Achja ga toch niet echt iets boeiends doen met oud&nieuw. Maar 5 januari moet ik wel beter zijn :P maarja, duurt nog een week dus komt wel goed
pi_106169742
Gaan jullie dan op vakantie? :D als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand :)

Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen :')

Meteen maar goed beginnen :P
pi_106169831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Maisnon het volgende:
Gaan jullie dan op vakantie? :D als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand :)

Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen :')

Meteen maar goed beginnen :P
Ja dan gaan we weg O+ echt zin in.

Weet je al waar je gaat solliciteren?
pi_106169939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja dan gaan we weg O+ echt zin in.

Weet je al waar je gaat solliciteren?
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij :)

Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten :P
  donderdag 29 december 2011 @ 16:28:40 #205
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106169977
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

:') waarom zou iemand daar moeilijk over doen¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106170036
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij :)

Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten :P
Chocolaterie O+

Maar wel goed, je hebt toch geld nodig. Je stem wordt met veel oefenen ook wel beter joh O+
pi_106170610
Haha op rtl4 nu, my big fat gypsy christmas :')
  donderdag 29 december 2011 @ 18:52:10 #208
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106175551
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106177794
quote:
Die paringsdansen worden steeds gekker.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106178133
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
pi_106178424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

jij en je constante seksuele toespelingen :')
echt hè.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106178439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
ja hier ook ineens uit het niets
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106178872
mooi toch onweer
pi_106178907
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer :P kan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen :)
pi_106178910
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
mooi toch onweer
Nee, ik ben alleen thuis :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106178959
Wow, ik zit in een carwash :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106179018
:')

Nou ja, alles wat nu valt, valt zaterdag niet :)
Want dan moet ik buiten werken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106181736
morgen vuurwerk kopen O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106184047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ik zit in een carwash :')
Het is goedkoper om gewoon thuis te douchen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer :P kan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen :)
Ik zag WD al posten dat ze die ging winnen, dus denk dat je er naar kunt fluiten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184135


leukste nieuwkomer van 2011
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184167
ik zit final destination 5 te kijken :') goeie compensatie voor al die kerst goodness
pi_106184217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik zit final destination 5 te kijken :') goeie compensatie voor al die kerst goodness
Hij is leuk he _O_ ik vond hem beter dan de vorige. Ik vond alleen die met dat ooglaseren wel slecht :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184294
oh hijs nog niet zo lang bezig :P die gymchick is net dood :P
pi_106184373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Salatrel het volgende:
oh hijs nog niet zo lang bezig :P die gymchick is net dood :P
oh :') ik heb gister een poging tot Human Centipede 2 gedaan maar die is werkelijk nog slechter dan de eerste :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184782
die acupunctuur _O-
pi_106184804
dit is geen horror dit is comedy :D
pi_106185678
15,5kg is ook niet meer wat het geweest is :)
pi_106186357
Echt zo vervelend die reclame telkens :') ik hoef geen dikke oostblokhuisvrouw te zien en al helemaal niet in ander licht in een bikini
pi_106191736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef Salatrel het volgende:
dit is geen horror dit is comedy :D
uhuh het einde is ook wel geinig gedaan :P dat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 30 december 2011 @ 01:39:23 #233
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106192078
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

echt hè.
:(

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
:o
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106196819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 01:20 schreef BobbyB het volgende:

[..]

uhuh het einde is ook wel geinig gedaan :P dat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten :')
ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop :')
pi_106200687
hypnotiserend :o

graag verwijderen
pi_106201782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop :')
dat had ik niet eens gezien. wat me wel opviel was die oude mobiel van die vent bij accupunctuur maar in dat kantoor staan overal flatscreens, dat lijkt dan weer niet echt te kloppen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106208740
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:02 schreef fyah het volgende:
hypnotiserend :o

[ afbeelding ]
Wat is het nu van die halve maan in het midden?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106208801
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106208961
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat is het nu van die halve maan in het midden?
zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106209085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.

Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106209197
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.

Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
Dat is waar. Dan is het misschien om hem op z'n plek te houden voor als dat groene palletje eruit is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106210898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef MouzurX het volgende:
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen :P
pi_106211024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen :P
Ja zodat ze daar lekker de huizenprijzen op kunnen schroeven en gaan klagen dat iedereen in de grote steden gaat wonen. _O_

Nederland _O_
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106211038
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?

Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?

Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:

associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.


Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106211167
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
pi_106212797
Hoii
pi_106212852
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef MouzurX het volgende:
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?

Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?

Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:

associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.

Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:07:25 #248
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106219710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Ik zal jou eens ov kaart
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106219788
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:07 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik zal jou eens ov kaart
bluf
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:12:38 #250
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106219912
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

blof
Alle liefs uit london
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106219948
dijenkletser weer hoor
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:14:56 #252
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220012
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef Salatrel het volgende:
dijenkletser weer hoor
Ik zal j..... nvm :@
Groot feest morgen :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106220093
ja oud en nieuw he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:18:32 #254
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220168
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Salatrel het volgende:
ja oud en nieuw he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwopppppppppppppppppppppppp :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106220288
ja lekkere oliebolle :9~
pi_106220293
en sjampanje
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:21:52 #257
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220303
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
ja lekkere oliebolle :9~
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:22:16 #258
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220320
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
Dat niet :') Wel liquor 43 en bier en nog wat andere dranken :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106221678
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Beetje jammer dat ik er niet bij ben.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106222428
Nou iedereen alvast een fijne jaarwisseling dan maar.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106223986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106224145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
cava _O_ het champagne voor arme mensen
graag verwijderen
pi_106224560
quote:
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106224605
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
All good things are wild and free.
pi_106224622
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
Jij ook Tli-tje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106224807
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Om
nom
nom
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106226826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Maakt nu geen verschil meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Komt mij nog mooi uit..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106226954
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Komt mij nog mooi uit..
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar.

Fijn ben ik NET de lul. Moet ik naar eindhoven gaan verhuizen waar ik niemand ken.
Of 1900 euro per jaar betalen voor een jaar abbo, op alleen het traject tilburg-eindhoven :')
Die prijzen bij de ns..

Hoeveel kost een auto per jaar?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106227520
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef MouzurX het volgende:

Hoeveel kost een auto per jaar?
Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106229955
Waar zou ik een kaart van nederland met de grootste steden kunnen vinden? Om te kopen als cadeau.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106237610
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekering _O- wegenbelasting is 71 euro per kwartaal.

komt nog benzine bij. onderhoud en apk enz enz enz
pi_106237682
even daargelaten dat de hyundai pony nou niet echt een pussywagon is...
pi_106241144
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106241958
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
Heb ik.
pi_106247007
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
pi_106248073
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
oliebollen bakken
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106248101
Battlefield 3 spelen sala _O_
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106248112
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
pi_106248192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106250074
Pomp op die speakers
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106253218
Sinds wanneer is skylark mod haha
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106253418
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
pi_106258532
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
graag verwijderen
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:53:00 #286
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106258593
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Sinds wanneer is skylark mod haha
Altijd al.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106258905
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Altijd al.
Heul nie.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106259106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef fyah het volgende:
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
vuurwerk bij main entrance orgrimmar _O_
pi_106259376
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
pi_106259760
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Devvie het volgende:
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
pi_106259951
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
PAKT DEN KLAUWHAMERS!
pi_106260003
pi_106260010
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
pi_106260251
all them paupers die nu al via facebook gelukkig nieuwjaar roepen :')
pi_106260527
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
opa
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106260774
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

opa
maar wel lekker :@
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:55:05 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_106260802
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Devvie het volgende:
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
slaap dan !
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_106273279
auw mijn hoofd :') goed begin van 2012
  zondag 1 januari 2012 @ 17:44:12 #299
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106280842
krokant
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_106283008
d
pi_106283013
e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')