abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106110860
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenvingers.
nee steakvingers :9
pi_106110882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee steakvingers :9
:9~ Naais
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:9~ Naais
pi_106111105
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Everything should taste like bacon. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106111175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Everything should taste like bacon. :')
echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
pi_106111230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
Voor als je het ontbijt hebt gemist. :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106116508
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
pi_106117868
Fuck the police!

graag verwijderen
pi_106122328
mooie tijd voor een ontbijt
pi_106122365
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
:') :') je bent aandoenlijk.
pi_106122454
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
pi_106123725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen. :') want hij praatte door anderen heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 13:38:14 ]
pi_106125015
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
pi_106126704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106129102
Die Crocod1e steeds in dat wat draag je nu topic. :')
pi_106129131
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
pi_106129380
Ja, maar is wel lastig met iemand met die manier van denken. Alles wat eruit ziet alsof het uit de winkel komt vindt hij te netjes.

Imo moet het er ook gewoon zo uitzien anders zijn ze gewoon afgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 16:19:42 ]
pi_106129392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106129420
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
pi_106129664
Dat zelfgemaakte shirt, die tekst is wel ernstig :')
pi_106129763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
graag verwijderen
pi_106130821
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Huh, welke?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130888
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef fyah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf, ik snap er niets van. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130890
Ja nu zie ik hem wel. Die boven mijn post.
pi_106130928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')