quote:
Everything should taste like bacon.quote:
echt hequote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Everything should taste like bacon.
Voor als je het ontbijt hebt gemist.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heje hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto
quote:Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen.
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust
Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Huh, welke?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Wtf, ik snap er niets van.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook.quote:
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:
[..]
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet?
Ik ga naar Australië.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen vanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen."quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn medeleven was al weg na het lezen van
[..]
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen."![]()
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
wtf man, hij is echt zo fucked upquote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
Nee, maar door het plaatsen van een tvp in dat topic, lijkt het me geen raar idee dat hij dat ook eens wil gaan proberen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
qft.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Mozy het volgende:
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100
ik heb dat bij Chai.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt![]()
[ afbeelding ]
Het Slaapmutsjequote:Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt zo suf als een konijn.
quote:
quote:Op 29-12-2011 12:18 schreef wise het volgende zwaar NSFW
you like¿quote:
Ik kan geen filmpjes hier afspelenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen filmpjes hier afspelen
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen filmpjes hier afspelen
you like¿quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:
[..]
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
okeehquote:
Oke, ik mis niets dus.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:
[..]
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
quote:
wie is fusionfreakquote:Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo
hij maakt toch ook zelf kleding
die nicht van de vorige paginaquote:
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.quote:
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.quote:
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
ik ben weer lekker nat van het motorrijden
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef gers het volgende:
[..]
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
jouw kleding dusquote:Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
Werk ik bij de PTT?quote:
werktequote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.quote:
4ebe is 19quote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
Ja, en jij bent een jonge god.quote:
niet jong, wel godquote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een jonge god.
Wat een deceptie.quote:
ik heb nog wel meer dingen doe je dat laat doenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.
wat happend¿quote:
Aw thnxquote:Op donderdag 29 december 2011 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Beterschap
Ik ben nu echt al een maand dik verkoudenbleh
owh, was niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
jij en je constante seksuele toespelingen
Achja ga toch niet echt iets boeiends doen met oud&nieuw. Maar 5 januari moet ik wel beter zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zorg wel dat je beter bent overmorgen
Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders
Maarja, misschien valt het wel te combineren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |