abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106110860
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenvingers.
nee steakvingers :9
pi_106110882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee steakvingers :9
:9~ Naais
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:9~ Naais
pi_106111105
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Everything should taste like bacon. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106111175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Everything should taste like bacon. :')
echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
pi_106111230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
Voor als je het ontbijt hebt gemist. :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106116508
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
pi_106117868
Fuck the police!

graag verwijderen
pi_106122328
mooie tijd voor een ontbijt
pi_106122365
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
:') :') je bent aandoenlijk.
pi_106122454
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
pi_106123725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen. :') want hij praatte door anderen heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 13:38:14 ]
pi_106125015
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
pi_106126704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106129102
Die Crocod1e steeds in dat wat draag je nu topic. :')
pi_106129131
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
pi_106129380
Ja, maar is wel lastig met iemand met die manier van denken. Alles wat eruit ziet alsof het uit de winkel komt vindt hij te netjes.

Imo moet het er ook gewoon zo uitzien anders zijn ze gewoon afgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 16:19:42 ]
pi_106129392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106129420
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
pi_106129664
Dat zelfgemaakte shirt, die tekst is wel ernstig :')
pi_106129763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
graag verwijderen
pi_106130821
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Huh, welke?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130888
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef fyah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf, ik snap er niets van. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130890
Ja nu zie ik hem wel. Die boven mijn post.
pi_106130928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
pi_106131098
quote:
240p thou art a heartless bitch
pi_106132507
quote:
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106133381
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, ik snap er niets van. ;(
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
graag verwijderen
pi_106133547
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:

[..]

ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
Ja.
pi_106133557
Maar ik kon sowieso die tekst niet echt lezen.
  woensdag 28 december 2011 @ 19:01:52 #132
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106134639
hallo
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 19:54:00 #133
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106136656
Vind deze zo aan :$ zou ik ze geven?

zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106138597
Ja.
pi_106139098
Leuk Sky
pi_106139342
Lekker tegendraads dacht ik juist weer "nee"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:00:07 #137
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106139639
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106139735
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
  woensdag 28 december 2011 @ 21:31:41 #139
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106140990
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik ga naar Australië.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106148314
Grote schuld hoe af te lossen??

Watervasten

Damn, hij heeft echt ernstige problemen. Ik word er een beetje depri van.

Voor de mensen die hem niet kennen en denken: wat is er opmerkelijk aan die laatste link. Hij is extreem dun, dus watervasten lijkt me neit heel verstandig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148551
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 23:48:48 ]
pi_106148615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen van

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106148847
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijn medeleven was al weg na het lezen van

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148993
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106149668
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106150330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106151220
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
wtf man, hij is echt zo fucked up :')
pi_106152551
pi_106152637


wtf :') zwarte moeten weg om te voorkomen dat aids verder verspreid? :') :')
pi_106152874
http://failbook.failblog.(...)everything/#comments

Dom amerikaans wijf die gek doet.
pi_106152882
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 :')
pi_106153344
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
pi_106153849
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
Nee, maar door het plaatsen van een tvp in dat topic, lijkt het me geen raar idee dat hij dat ook eens wil gaan proberen. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106155690
Oh Fusionfreak is die met die kleurrijke kleding die altijd dezelfde pose aanneemt op foto's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 08:42:13 ]
pi_106155822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Mozy het volgende:
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 :')
qft.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106158063
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

graag verwijderen
pi_106158076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

[ afbeelding ]
ik heb dat bij Chai.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:22:54 #160
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106158760
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

[ afbeelding ]
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106159195
Ik ben echt zo suf als een konijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 12:18:32 #162
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106160667
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt zo suf als een konijn.
Het Slaapmutsje

deze ook
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106161836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef wise het volgende:

[..]

Het Slaapmutsje

deze ook
quote:
Op 29-12-2011 12:18 schreef wise het volgende zwaar NSFW :\')
}:| Ahum
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:00:33 #164
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106161890
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

}:| Ahum
you like¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162005
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef wise het volgende:

[..]

you like¿
Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106162048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef wise het volgende:

[..]

Het Slaapmutsje

deze ook
:')
  donderdag 29 december 2011 @ 13:08:44 #167
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:10:20 #169
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:

[..]

wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
you like¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 29 december 2011 @ 13:10:30 #170
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162258
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162297
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef wise het volgende:

[..]

you like¿
ontzettend
  donderdag 29 december 2011 @ 13:12:33 #172
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106162347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Seraphine het volgende:

[..]

ontzettend
okeeh
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106162502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:

[..]

wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
Oke, ik mis niets dus.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 13:37:32 #174
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106163305
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oke, ik mis niets dus.
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106164074
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo :')
hij maakt toch ook zelf kleding :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 29 december 2011 @ 14:01:27 #176
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106164166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo :')
hij maakt toch ook zelf kleding :')
wie is fusionfreak
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106164292
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:01 schreef wise het volgende:

[..]

wie is fusionfreak
die nicht van de vorige pagina :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 29 december 2011 @ 14:06:45 #178
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106164359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef gers het volgende:

[..]

die nicht van de vorige pagina :')
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.

wat een domme mongool
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106164800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:

hij maakt toch ook zelf kleding :')
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106165056
ik ben weer lekker nat van het motorrijden :9~
pi_106165062
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 29 december 2011 @ 14:26:38 #182
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106165088
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
ik ben weer lekker nat van het motorrijden :9~
:')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106165359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef gers het volgende:

[..]

de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:35:26 #184
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106165387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
jouw kleding dus
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106165639
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef wise het volgende:

[..]

jouw kleding dus
Werk ik bij de PTT? -O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:43:58 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106165714
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Werk ik bij de PTT? -O-
werkte
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106165738
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef wise het volgende:

[..]

werkte
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:58:36 #188
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106166302
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
4ebe is 19 :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106167037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef wise het volgende:

[..]

4ebe is 19 :')
Ja, en jij bent een jonge god.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 15:18:02 #190
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106167096
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, en jij bent een jonge god.
niet jong, wel god
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106167522
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef wise het volgende:

[..]

niet jong
Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.

-O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 29 december 2011 @ 15:52:58 #192
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106168508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.

-O-
ik heb nog wel meer dingen doe je dat laat doen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106168972
gadverdamme
  donderdag 29 december 2011 @ 16:08:34 #194
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106169093
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:05 schreef L0t.. het volgende:
gadverdamme
wat happend¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106169210
quote:
11s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef wise het volgende:

[..]

wat happend¿
jij en je constante seksuele toespelingen :')
pi_106169330
Beterschap :P

Ik ben nu echt al een maand dik verkouden :') bleh
pi_106169383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Beterschap :P

Ik ben nu echt al een maand dik verkouden :') bleh
Aw thnx :P Ja heb dikke keelpijn en veel snot enzo :')
pi_106169475
Zorg wel dat je beter bent overmorgen :D

Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders :')

Maarja, misschien valt het wel te combineren!
  donderdag 29 december 2011 @ 16:17:18 #199
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106169493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

jij en je constante seksuele toespelingen :')
owh, was niet mijn bedoeling.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106169674
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zorg wel dat je beter bent overmorgen :D

Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders :')

Maarja, misschien valt het wel te combineren!
Achja ga toch niet echt iets boeiends doen met oud&nieuw. Maar 5 januari moet ik wel beter zijn :P maarja, duurt nog een week dus komt wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')