abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106131098
quote:
240p thou art a heartless bitch
pi_106132507
quote:
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106133381
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, ik snap er niets van. ;(
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
graag verwijderen
pi_106133547
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:

[..]

ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
Ja.
pi_106133557
Maar ik kon sowieso die tekst niet echt lezen.
  woensdag 28 december 2011 @ 19:01:52 #132
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106134639
hallo
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 19:54:00 #133
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106136656
Vind deze zo aan :$ zou ik ze geven?

zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106138597
Ja.
pi_106139098
Leuk Sky
pi_106139342
Lekker tegendraads dacht ik juist weer "nee"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:00:07 #137
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106139639
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106139735
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
  woensdag 28 december 2011 @ 21:31:41 #139
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106140990
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik ga naar Australië.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106148314
Grote schuld hoe af te lossen??

Watervasten

Damn, hij heeft echt ernstige problemen. Ik word er een beetje depri van.

Voor de mensen die hem niet kennen en denken: wat is er opmerkelijk aan die laatste link. Hij is extreem dun, dus watervasten lijkt me neit heel verstandig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148551
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 23:48:48 ]
pi_106148615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen van

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106148847
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijn medeleven was al weg na het lezen van

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148993
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106149668
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106150330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106151220
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
wtf man, hij is echt zo fucked up :')
pi_106152551
pi_106152637


wtf :') zwarte moeten weg om te voorkomen dat aids verder verspreid? :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')