abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106110860
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenvingers.
nee steakvingers :9
pi_106110882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee steakvingers :9
:9~ Naais
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106110992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:9~ Naais
pi_106111105
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Everything should taste like bacon. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106111175
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Everything should taste like bacon. :')
echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
pi_106111230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
Voor als je het ontbijt hebt gemist. :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106116508
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
pi_106117868
Fuck the police!

graag verwijderen
pi_106122328
mooie tijd voor een ontbijt
pi_106122365
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
:') :') je bent aandoenlijk.
pi_106122454
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
pi_106123725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen. :') want hij praatte door anderen heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 13:38:14 ]
pi_106125015
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
pi_106126704
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106129102
Die Crocod1e steeds in dat wat draag je nu topic. :')
pi_106129131
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
pi_106129380
Ja, maar is wel lastig met iemand met die manier van denken. Alles wat eruit ziet alsof het uit de winkel komt vindt hij te netjes.

Imo moet het er ook gewoon zo uitzien anders zijn ze gewoon afgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 16:19:42 ]
pi_106129392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106129420
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
pi_106129664
Dat zelfgemaakte shirt, die tekst is wel ernstig :')
pi_106129763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
graag verwijderen
pi_106130821
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Huh, welke?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130888
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef fyah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf, ik snap er niets van. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106130890
Ja nu zie ik hem wel. Die boven mijn post.
pi_106130928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
pi_106131098
quote:
240p thou art a heartless bitch
pi_106132507
quote:
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106133381
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, ik snap er niets van. ;(
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
graag verwijderen
pi_106133547
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:

[..]

ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
Ja.
pi_106133557
Maar ik kon sowieso die tekst niet echt lezen.
  woensdag 28 december 2011 @ 19:01:52 #132
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106134639
hallo
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 19:54:00 #133
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106136656
Vind deze zo aan :$ zou ik ze geven?

zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106138597
Ja.
pi_106139098
Leuk Sky
pi_106139342
Lekker tegendraads dacht ik juist weer "nee"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:00:07 #137
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106139639
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106139735
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
  woensdag 28 december 2011 @ 21:31:41 #139
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106140990
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik ga naar Australië.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106148314
Grote schuld hoe af te lossen??

Watervasten

Damn, hij heeft echt ernstige problemen. Ik word er een beetje depri van.

Voor de mensen die hem niet kennen en denken: wat is er opmerkelijk aan die laatste link. Hij is extreem dun, dus watervasten lijkt me neit heel verstandig. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148551
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 23:48:48 ]
pi_106148615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148667
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen van

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106148847
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijn medeleven was al weg na het lezen van

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106148993
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106149668
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106150330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106151220
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
wtf man, hij is echt zo fucked up :')
pi_106152551
pi_106152637


wtf :') zwarte moeten weg om te voorkomen dat aids verder verspreid? :') :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')