quote:
Everything should taste like bacon.quote:
echt hequote:Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Everything should taste like bacon.
Voor als je het ontbijt hebt gemist.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt heje hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto
quote:Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen.
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust
Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Huh, welke?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Wtf, ik snap er niets van.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook.quote:
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet?quote:
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:
[..]
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet?
Ik ga naar Australië.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen vanquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen."quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn medeleven was al weg na het lezen van
[..]
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen."![]()
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
wtf man, hij is echt zo fucked upquote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |