abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106169742
Gaan jullie dan op vakantie? :D als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand :)

Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen :')

Meteen maar goed beginnen :P
pi_106169831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Maisnon het volgende:
Gaan jullie dan op vakantie? :D als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand :)

Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen :')

Meteen maar goed beginnen :P
Ja dan gaan we weg O+ echt zin in.

Weet je al waar je gaat solliciteren?
pi_106169939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja dan gaan we weg O+ echt zin in.

Weet je al waar je gaat solliciteren?
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij :)

Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten :P
  donderdag 29 december 2011 @ 16:28:40 #205
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106169977
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

:') waarom zou iemand daar moeilijk over doen¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106170036
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij :)

Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten :P
Chocolaterie O+

Maar wel goed, je hebt toch geld nodig. Je stem wordt met veel oefenen ook wel beter joh O+
pi_106170610
Haha op rtl4 nu, my big fat gypsy christmas :')
  donderdag 29 december 2011 @ 18:52:10 #208
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106175551
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106177794
quote:
Die paringsdansen worden steeds gekker.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106178133
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
pi_106178424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

jij en je constante seksuele toespelingen :')
echt hè.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106178439
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
ja hier ook ineens uit het niets
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106178872
mooi toch onweer
pi_106178907
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer :P kan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen :)
pi_106178910
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
mooi toch onweer
Nee, ik ben alleen thuis :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106178959
Wow, ik zit in een carwash :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106179018
:')

Nou ja, alles wat nu valt, valt zaterdag niet :)
Want dan moet ik buiten werken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106181736
morgen vuurwerk kopen O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106184047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ik zit in een carwash :')
Het is goedkoper om gewoon thuis te douchen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184078
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer :P kan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen :)
Ik zag WD al posten dat ze die ging winnen, dus denk dat je er naar kunt fluiten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184135


leukste nieuwkomer van 2011
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184167
ik zit final destination 5 te kijken :') goeie compensatie voor al die kerst goodness
pi_106184217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik zit final destination 5 te kijken :') goeie compensatie voor al die kerst goodness
Hij is leuk he _O_ ik vond hem beter dan de vorige. Ik vond alleen die met dat ooglaseren wel slecht :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184294
oh hijs nog niet zo lang bezig :P die gymchick is net dood :P
pi_106184373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Salatrel het volgende:
oh hijs nog niet zo lang bezig :P die gymchick is net dood :P
oh :') ik heb gister een poging tot Human Centipede 2 gedaan maar die is werkelijk nog slechter dan de eerste :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106184782
die acupunctuur _O-
pi_106184804
dit is geen horror dit is comedy :D
pi_106185678
15,5kg is ook niet meer wat het geweest is :)
pi_106186357
Echt zo vervelend die reclame telkens :') ik hoef geen dikke oostblokhuisvrouw te zien en al helemaal niet in ander licht in een bikini
pi_106191736
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef Salatrel het volgende:
dit is geen horror dit is comedy :D
uhuh het einde is ook wel geinig gedaan :P dat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 30 december 2011 @ 01:39:23 #233
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106192078
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

echt hè.
:(

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
:o
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106196819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 01:20 schreef BobbyB het volgende:

[..]

uhuh het einde is ook wel geinig gedaan :P dat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten :')
ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop :')
pi_106200687
hypnotiserend :o

graag verwijderen
pi_106201782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop :')
dat had ik niet eens gezien. wat me wel opviel was die oude mobiel van die vent bij accupunctuur maar in dat kantoor staan overal flatscreens, dat lijkt dan weer niet echt te kloppen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106208740
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:02 schreef fyah het volgende:
hypnotiserend :o

[ afbeelding ]
Wat is het nu van die halve maan in het midden?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106208801
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106208961
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat is het nu van die halve maan in het midden?
zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106209085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.

Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106209197
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.

Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
Dat is waar. Dan is het misschien om hem op z'n plek te houden voor als dat groene palletje eruit is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106210898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef MouzurX het volgende:
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen :P
pi_106211024
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen :P
Ja zodat ze daar lekker de huizenprijzen op kunnen schroeven en gaan klagen dat iedereen in de grote steden gaat wonen. _O_

Nederland _O_
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106211038
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?

Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?

Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:

associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.


Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106211167
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
pi_106212797
Hoii
pi_106212852
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef MouzurX het volgende:
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?

Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?

Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:

associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.

Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:07:25 #248
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106219710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Ik zal jou eens ov kaart
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106219788
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:07 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik zal jou eens ov kaart
bluf
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:12:38 #250
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106219912
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

blof
Alle liefs uit london
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106219948
dijenkletser weer hoor
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:14:56 #252
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220012
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef Salatrel het volgende:
dijenkletser weer hoor
Ik zal j..... nvm :@
Groot feest morgen :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106220093
ja oud en nieuw he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:18:32 #254
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220168
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Salatrel het volgende:
ja oud en nieuw he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwopppppppppppppppppppppppp :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106220288
ja lekkere oliebolle :9~
pi_106220293
en sjampanje
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:21:52 #257
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220303
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
ja lekkere oliebolle :9~
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:22:16 #258
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220320
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
Dat niet :') Wel liquor 43 en bier en nog wat andere dranken :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106221678
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Beetje jammer dat ik er niet bij ben.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106222428
Nou iedereen alvast een fijne jaarwisseling dan maar.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106223986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106224145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
cava _O_ het champagne voor arme mensen
graag verwijderen
pi_106224560
quote:
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106224605
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
All good things are wild and free.
pi_106224622
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
Jij ook Tli-tje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106224807
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Om
nom
nom
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106226826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Maakt nu geen verschil meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Komt mij nog mooi uit..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106226954
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Komt mij nog mooi uit..
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar.

Fijn ben ik NET de lul. Moet ik naar eindhoven gaan verhuizen waar ik niemand ken.
Of 1900 euro per jaar betalen voor een jaar abbo, op alleen het traject tilburg-eindhoven :')
Die prijzen bij de ns..

Hoeveel kost een auto per jaar?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106227520
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef MouzurX het volgende:

Hoeveel kost een auto per jaar?
Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106229955
Waar zou ik een kaart van nederland met de grootste steden kunnen vinden? Om te kopen als cadeau.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106237610
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekering _O- wegenbelasting is 71 euro per kwartaal.

komt nog benzine bij. onderhoud en apk enz enz enz
pi_106237682
even daargelaten dat de hyundai pony nou niet echt een pussywagon is...
pi_106241144
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106241958
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
Heb ik.
pi_106247007
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
pi_106248073
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
oliebollen bakken
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106248101
Battlefield 3 spelen sala _O_
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106248112
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
pi_106248192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106250074
Pomp op die speakers
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106253218
Sinds wanneer is skylark mod haha
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106253418
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
pi_106258532
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
graag verwijderen
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:53:00 #286
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106258593
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Sinds wanneer is skylark mod haha
Altijd al.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106258905
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Altijd al.
Heul nie.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106259106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef fyah het volgende:
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
vuurwerk bij main entrance orgrimmar _O_
pi_106259376
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
pi_106259760
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Devvie het volgende:
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
pi_106259951
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
PAKT DEN KLAUWHAMERS!
pi_106260003
pi_106260010
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
pi_106260251
all them paupers die nu al via facebook gelukkig nieuwjaar roepen :')
pi_106260527
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
opa
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106260774
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

opa
maar wel lekker :@
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:55:05 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_106260802
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Devvie het volgende:
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
slaap dan !
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_106273279
auw mijn hoofd :') goed begin van 2012
  zondag 1 januari 2012 @ 17:44:12 #299
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106280842
krokant
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_106283008
d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')