Ik zal j..... nvmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Salatrel het volgende:
ja oud en nieuw heMwoppppppppppppppppppppppppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjesquote:
Dat nietquote:
Beetje jammer dat ik er niet bij ben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes![]()
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef Salatrel het volgende:
Russell Brand en Katy Perry gaan scheiden
Jij ook Tli-tje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling!![]()
Omquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes![]()
Maakt nu geen verschil meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Komt mij nog mooi uit..quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar.quote:
Meer dan die 1900 euro...quote:
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekeringquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
Heb ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
oliebollen bakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ik verveel mewat moet ik nou doen tot vanavond
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis komquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou ik oliebollen bakkenmaat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond
ik heb maar even een middagdutje gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
PAKT DEN KLAUWHAMERS!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
opaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb maar even een middagdutje gedaan
slaap dan !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |