abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106219948
dijenkletser weer hoor
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:14:56 #252
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220012
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef Salatrel het volgende:
dijenkletser weer hoor
Ik zal j..... nvm :@
Groot feest morgen :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106220093
ja oud en nieuw he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:18:32 #254
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220168
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Salatrel het volgende:
ja oud en nieuw he

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwopppppppppppppppppppppppp :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106220288
ja lekkere oliebolle :9~
pi_106220293
en sjampanje
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:21:52 #257
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220303
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
ja lekkere oliebolle :9~
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:22:16 #258
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_106220320
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
Dat niet :') Wel liquor 43 en bier en nog wat andere dranken :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_106221678
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Beetje jammer dat ik er niet bij ben.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106222428
Nou iedereen alvast een fijne jaarwisseling dan maar.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106223986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106224145
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
cava _O_ het champagne voor arme mensen
graag verwijderen
pi_106224560
quote:
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106224605
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
All good things are wild and free.
pi_106224622
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
Jij ook Tli-tje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106224807
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Om
nom
nom
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106226826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Maakt nu geen verschil meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Komt mij nog mooi uit..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106226954
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Komt mij nog mooi uit..
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar.

Fijn ben ik NET de lul. Moet ik naar eindhoven gaan verhuizen waar ik niemand ken.
Of 1900 euro per jaar betalen voor een jaar abbo, op alleen het traject tilburg-eindhoven :')
Die prijzen bij de ns..

Hoeveel kost een auto per jaar?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106227520
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef MouzurX het volgende:

Hoeveel kost een auto per jaar?
Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106229955
Waar zou ik een kaart van nederland met de grootste steden kunnen vinden? Om te kopen als cadeau.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106237610
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekering _O- wegenbelasting is 71 euro per kwartaal.

komt nog benzine bij. onderhoud en apk enz enz enz
pi_106237682
even daargelaten dat de hyundai pony nou niet echt een pussywagon is...
pi_106241144
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106241958
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
Heb ik.
pi_106247007
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
pi_106248073
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
oliebollen bakken
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106248101
Battlefield 3 spelen sala _O_
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106248112
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
pi_106248192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106250074
Pomp op die speakers
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106253218
Sinds wanneer is skylark mod haha
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106253418
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
pi_106258532
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
graag verwijderen
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:53:00 #286
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_106258593
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Sinds wanneer is skylark mod haha
Altijd al.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_106258905
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Altijd al.
Heul nie.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_106259106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef fyah het volgende:
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
vuurwerk bij main entrance orgrimmar _O_
pi_106259376
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
pi_106259760
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Devvie het volgende:
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
pi_106259951
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
PAKT DEN KLAUWHAMERS!
pi_106260003
pi_106260010
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
pi_106260251
all them paupers die nu al via facebook gelukkig nieuwjaar roepen :')
pi_106260527
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
opa
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_106260774
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

opa
maar wel lekker :@
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:55:05 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_106260802
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Devvie het volgende:
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
slaap dan !
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_106273279
auw mijn hoofd :') goed begin van 2012
  zondag 1 januari 2012 @ 17:44:12 #299
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_106280842
krokant
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_106283008
d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')