da kje!quote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren
Je ben gewoon jaloers.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef Chai het volgende:
Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten.En alle kleding staat lelijk.
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.quote:Op maandag 26 december 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL
Deze is op.![]()
[..]
Je ben gewoon jaloers.
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.
het waren 4 inlc vandaag fantastische dagen.quote:
denkt het.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
ik hoef pas volgend jaar weer te werkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
huhquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders
Uwv werkbedrijf.quote:
ohjaquote:
Nep-ambtenaarquote:
quote:
Ja, kom dan.quote:
waar moet ik heen¿quote:
quote:
De kant waar je neus op wijst.quote:
je lolonderbroek aangedaan zie ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kant waar je neus op wijst.
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?quote:
indd, uit met die dingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?
Tevens.. onderbroeken
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..quote:
of hipsterquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..
Hipsters zijn beter dan slips.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hipsters zijn beter dan slips.
Dan is zeker iedereen elite?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Salatrel het volgende:
zucht..... ambtenaren... om moe van te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |