En vrijdag, want dan zijn ze ook vrij.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Salatrel het volgende:
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengtquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
Maar ik heb ook de duurste hobby.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kerst is nog niet afgelopen hoorvanavond weer uit eten
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
en morgen ooknu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis
moedersquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog?
sorry dushiquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
Mamaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |