abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106089961
Ik word later misschien ook wel ambtenaar. :)
pi_106089981
lekker max 36 uur werken cker xD
pi_106090027
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
pi_106090079
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Salatrel het volgende:
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
En vrijdag, want dan zijn ze ook vrij.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106090100
vrijdag vrij wtf?
pi_106090319
Als je heel klein bent dan ben je ook vrijdagmiddag vrij, vanaf half 1 ofzo.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106090357
nou dan kom je er toch met 32 uur :) ben je 2 middagen vrij
pi_106090433
pi_106090458
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:30:14 #60
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_106090469
quote:
:') :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_106090661
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt :)
pi_106091208
nog maar een keertje WHAM! om het af te leren :)
pi_106092015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt :)
Maar ik heb ook de duurste hobby.
pi_106092182
goeiesmiddags O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106092251
hoe was de kerst voor iedereen O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106092276
Groen.
pi_106093216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef gers het volgende:
hoe was de kerst voor iedereen O+
kerst is nog niet afgelopen hoor :) vanavond weer uit eten :)
pi_106093226
en morgen ook :) nu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis :')
pi_106093641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kerst is nog niet afgelopen hoor :) vanavond weer uit eten :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
en morgen ook :) nu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis :')
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106093753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? :')
moeders
pi_106093827
mensen die niet gaan uit eten :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106093874
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
pi_106093933
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
sorry dushi O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_106094156
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Salatrel het volgende:

moeders
Mama
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106094325
Ik blijf altijd mama of mam zeggen, ik ga nooit ma oid zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')