En dat zou ik dus ook moeten kunnen. Ik heb het toen ik nog op Paiq zat overigens wel eens geprobeerd, maar dat was nooit een succes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik had zo gedaan als ik Cappie was, dat je haar niet kent die spanning zou het voor mij eigenlijk alleen maar leuker maken. Plus je hebt geen verwachting en beeld van haar dus kan ze daar ook nooit niet aan voldoen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik had zo gedaan als ik Cappie was, dat je haar niet kent die spanning zou het voor mij eigenlijk alleen maar leuker maken. Plus je hebt geen verwachting en beeld van haar dus kan ze daar ook nooit niet aan voldoen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het juist lastiger als er echt al tig gesprekken gevoerd zijn waarbij je op papier elkaar tot in detail al kent. Dan krijg je zo'n beeldvorming van elkaar die in 90% van de gevallen niet overeenkomt wanneer je elkaar dan wel echt ziet. Dus als je elkaar op Fok spreekt, het klikt een beetje dan spoedig afspreken voor iets simpels is wel zo fijn. Weet je meteen hoe en wat.
Ik voel die eensgezindheid mensen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:57 schreef Casie het volgende:
[..]
Vooral niet te lang blijven chatten/mailen want dan worden de verwachtingen steeds hoger..
Ja vaak welquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Dus door velen hier wel gezegd, teveel van tevoren kletsen schept enkel te hoge verwachtingen die vrijwel nooit ingelost worden.
En je hebt minder om over te praten lijkt mequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Dus door velen hier wel gezegd, teveel van tevoren kletsen schept enkel te hoge verwachtingen die vrijwel nooit ingelost worden.
OF: een man ben je alsquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
man de; m -nen; -netje 1 mens vh mannelijk geslacht 2 mens zonder onderscheid vh geslacht: we waren met acht ~ met ons achten; met ~ en macht zo krachtig mogelijk; op de ~ af vragen rechtstreeks; iets aan de ~ brengen verkopen 3 echtgenoot: mijn ~
Dat niet alleen als je maar blijft praten en praten krijg je het idee dat je aan het lijntje gehouden wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Maar het gekke is dus, dat toen ik op Paiq wel eens na één gesprek voorstelde om af te spreken het antwoord iedere keer was: "eh, nee, laten we hier nog maar wat verder praten".quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Ja, het is op zich wel fijn als je wat dingen summier weet, als wat zijn hobbies van hem/haar of werk, maar dat je daar op Fok niet tot in detail bent ingegaan. Dan kan je dat als balletje nog eens opgooien in het echt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En je hebt minder om over te praten lijkt me
Heel soms wel hoor, maar dat is zeldzaam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik voldoe aan alle 4 niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
OF: een man ben je als
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
-je zelfstandig gaat wonen
Bam, 4 keer een manquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
-je zelfstandig gaat wonen .....
Je voldoet ook aan de 5e nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle 3 niet.
Ik blijf lekker zitten in mijn jongenslijkheid.
Daarom ben ik ook gestopt met paiq... menig vrouw claimt daar impulsief en spontaan te zijn. Maar vervolgens krijg je te horen 'nah ik ken je pas net'.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar het gekke is dus, dat toen ik op Paiq wel eens na één gesprek voorstelde om af te spreken het antwoord iedere keer was: "eh, nee, laten we hier nog maar wat verder praten".
Tja, dat weet ik op een gegeven moment ook niet meer wat werkt
Dat is het niet eens voor mij, wanneer er een klik is heb je altijd genoeg om over te praten. Maar een beeld vormen in je hoofd is nooit goed want zelden zal iemand ook zo zijn. Zeker gezien sommige mensen nog wel eens een droombeeld willen vormen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En je hebt minder om over te praten lijkt me
Mislukte ninja edit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je voldoet ook aan de 5e niet
- Mannen die kunnen tellen
Eén gesprek is dan ook wel vrij weinig. 3 a 4 gesprekken binnen een week a twee is het beste volgens vriendinnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar het gekke is dus, dat toen ik op Paiq wel eens na één gesprek voorstelde om af te spreken het antwoord iedere keer was: "eh, nee, laten we hier nog maar wat verder praten".
Tja, dan weet ik op een gegeven moment ook niet meer wat werkt
Ik voldoe aan alle eisen maar heb geen piemel. Wat nu?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
vervangen door: "zelf je eigen voedsel kunnen vangen"?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, geld verdienen mag wel weg
Ik ben al een halve manquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
Ik heb muziek om over te praten aangezien ik radiojock ben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel fijn als je wat dingen summier weet, als wat zijn hobbies van hem/haar of werk, maar dat je daar op Fok niet tot in detail bent ingegaan. Dan kan je dat als balletje nog eens opgooien in het echt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen maar heb geen piemel. Wat nu?
Jouw vriend is homofiel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen maar heb geen piemel. Wat nu?
Geld verdiend of studeertquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
vervangen door: "zelf je eigen voedsel kunnen vangen"?
dit zou ik ook freaky vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een man is voor mij iemand die zelfstandig in het leven staat en zelfverzekerd is met zichzelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
Ik heb het over een heel lang gesprek, waarin het goed leek te klikken, hè. Je kent me toch welquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dit zou ik ook freaky vinden
Ik zou cammen voorstellenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk, heb ik altijd initiatief genomen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het over een heel lang gesprek, waarin het goed leek te klikken, hè. Je kent me toch wel
Extra note nog: je lijkt snel wanhopig wanneer je meteen wilt afspreken, wat vrouwen afschrikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar loopt het dus mis bij mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen naakt klaar gaan zitten.
lolquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar loopt het dus mis bij mij
Niet? Oops..quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen naakt klaar gaan zitten.
Ja dat vinden ze vreemd ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar loopt het dus mis bij mij
Gewoon een gevoel dat je hebt. Zou je het zelf ook niet zo noemen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk, heb ik altijd initiatief genomen.
Maar hoe goed is goed klikken?
Andersom zou ik verkocht zijn mits leuke meidquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze vreemd ofzo.
Rare wezens die vrouwen
Maar als je het niet snel wilt is het kennelijk ook weer niet goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Extra note nog: je lijkt snel wanhopig wanneer je meteen wilt afspreken, wat vrouwen afschrikt.![]()
Ik heb daar een checklist voorquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel dat je hebt. Zou je het zelf ook niet zo noemen?
Ik weet dat ik nog nooit zo'n leuk mailcontact heb gehad als het chatten met mijn vriend die eerste keer, tot diep in de nacht, gesprekken die nergens op sloegen en intensere gesprekken, heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel dat je hebt. Zou je het zelf ook niet zo noemen?
Nooit een gesprek met iemand gehad die zo soepel ging dat je zelf niet door had dat je steeds zit te lachen en de tijd voorbij vliegt? Door die gesprekken hou ik vertrouwen in de liefdequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef geenvetzak het volgende:
Als je vanzelf zou moeten weten wanneer je een klik met iemand heb, heb ik het nog nooit gehad
-geilquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb daar een checklist voor
Dit dus inderdaadquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Nooit een gesprek met iemand gehad die zo soepel ging dat je zelf niet door had dat je steeds zit te lachen en de tijd voorbij vliegt? Door die gesprekken hou ik vertrouwen in de liefde(zwijmelzwijmel I know
)
Balans is het key wordquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar als je het niet snel wilt is het kennelijk ook weer niet goed
Dat heb ik dus ook wel eens gehad. Maar dat bleek dus een deceptiequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nog nooit zo'n leuk mailcontact heb gehad als het chatten met mijn vriend die eerste keer, tot diep in de nacht, gesprekken die nergens op sloegen en intensere gesprekken, heerlijk
Tinychatquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Nooit een gesprek met iemand gehad die zo soepel ging dat je zelf niet door had dat je steeds zit te lachen en de tijd voorbij vliegt? Door die gesprekken hou ik vertrouwen in de liefde(zwijmelzwijmel I know
)
Wat gaf de doorslag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb besloten dat ik voorlopig ff klaar ben het hele vrouwen ding
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Casie het volgende:
[..]
)
Het doet wel eens stof opwaaien, maar kan me geen wereld zonder ze voorstellen (zelfs buiten liefde en seks om)quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ken dat welquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens wel een paar keer gehad dat online contact in de buurt kwamMaar verder dan af en toe online komt het niet
Concertmeisje.quote:
is dat niet die site waar al die gasten voor hun cam aant rukken zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Zitten jullie wel eens op chatroulette oid te hosselen?
Hoe vaak heb ik dat mannen al horen roepen en uiteindelijk..quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Zie mijn edit. Ik heb een enkele keer dat ik wel in ben voor een irl vriendschap, want toffe mensen zijn tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken dat welMaar voor jou hoeft dat dan toch ook niet?
Vroegah jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
is dat niet die site waar al die gasten voor hun cam aant rukken zijn
De enige eisen die ik heb.quote:
Toch kunnen we niet zonder julliequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dat mannen al horen roepen en uiteindelijk..
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
moet zelf nog werken aan het tweede punt
Nog een update?quote:
Bijna niemand is opgewassen tegen instinctquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
En dan met random personen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Cammen en chatten tegelijk
Laatst gesprek van 8 uur ofzo en 3,5 uur ofzo 1 op 1
Oh ik zal uiteindelijk ook wel weer zwichten hoor, maar voorlopig ben ik het even zat. Muur gefixt, masker op, afgelopen uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Soms kan dat zo lijken, ja, waarschijnlijk omdat de ander het ook allemaal zo goed niet weet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik heb een enkele keer dat ik wel in ben voor een irl vriendschap, want toffe mensen zijn tof
Maar of diegene wilt meer, of het loopt sowieso al spaak, jammer hoor
Chatroulette wel, tinychat moet je zelf maken en linkje doorgeven. Meestal met mensen uit ONZ Nachtbagger of deze reeksquote:
Door ons is het leven spannend (en soms voor een man erg vermoeiendquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch kunnen we niet zonder jullie
Alleen maar soms?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Door ons is het leven spannend (en soms voor een man erg vermoeiend)
Soms vermoeiend?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Door ons is het leven spannend (en soms voor een man erg vermoeiend)
Wie, en link?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
er zitten nog maar 3 personen in de tc
Ach ja, er is een iemand waar ik echt helemaal gek op ben, mijn beste maatje, maar wat ik ermee aan moetquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms kan dat zo lijken, ja, waarschijnlijk omdat de ander het ook allemaal zo goed niet weet.
Maar ik neem dan altijd maar aan dat ze het niet verkeerd bedoelen.
De dokter weetquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn vader heeft een hoge bloeddruk en de dokter stelde voor mn moeder uit huis te zetten
http://tinychat.com/nachtbrakerssquote:
Nee hoor, iedereen wil tieten zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef geenvetzak het volgende:
pff tc, daar wordt je toch weer gebant zodra er iemand sjans heeft
Ik heb nog geen PSC. Dat komt er ook maar nooit van, niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ja, er is een iemand waar ik echt helemaal gek op ben, mijn beste maatje, maar wat ik ermee aan moetHet ene moment denk ik, bekijk het maar, en het andere moment wil ik altijd achter hem staan
En bartje vind ik ook wel tofmaar die heeft al een PSC en vertikt t om naar amsterdam te komen bijv.
Huh wat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef geenvetzak het volgende:
pff tc, daar wordt je toch weer gebant zodra er iemand sjans heeft
Ja idd!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Leuk dat je dan de gezichten van de users een ziet. Zal soms wel verrassend zijn.
Wat is een PSC?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ja, er is een iemand waar ik echt helemaal gek op ben, mijn beste maatje, maar wat ik ermee aan moetHet ene moment denk ik, bekijk het maar, en het andere moment wil ik altijd achter hem staan
En bartje vind ik ook wel tofmaar die heeft al een PSC en vertikt t om naar amsterdam te komen bijv.
Personal Shopping Coach aka mijn beste vriendinquote:
Toch niet de foute komen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Personal Shopping Coach aka mijn beste vriendin
En ik vertik het niet om naar Amsterdam te komen, ik acht de kans gewoon klein dat ik kom
Nee de goede. Je weet wel, keihard gillend spuitend trillend etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Al snel hosselde Newb mij en spraken we bij mij thuis af, toen werd ik een weekje een hele labiele puber, er was een FOK!meet in mijn appartement, ik zoende per ongeluk met MliG, de dag erna door Newb ontmaagd en aan de MDMA gezeten, later die week drama vanwege ouders die mijn account ontdekten en een FOK!verbod :’)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
Hallo, ik heb me net geregistreerd en stel me hier ook maar eens voor... Ik ben achttien jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Op zich heb ik er geen problemen mee om jongens aan te spreken, helemaal niet zelfs, er komt alleen verder nooit iets van! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een jongen moet laten merken dat ik hem leuk vind, ben ook een beetje een afstandelijk persoon, niet zo aanrakerig enzo... Hebben jullie misschien tips om hiermee om te gaan?
Jij oa.quote:
Het is iets meer real live achtig dan forum zonder dat je ziet tegen we je praat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef xFriendx het volgende:
TC en dergelijke begin ik niet eens aan. Een kleine 2 maanden terug ook maar mijn Facebook gewist. Heb juist meer de behoefte aan real life contact nu ik niet zo verlegen meer ben en met jan en alleman praatjes maak.
Wel eens dat het vaak leuk is om te zien hoe users er uit zien.
Jij bent baas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gewoon mijn webcam aanop tc. Hoe durft ik
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef benzin het volgende:
Ik ben er vandoor; ben er de komende twee dagen niet of weinig.
Allemaal een hele fijne kerst!![]()
Niets er van, ik ben er nog. Ik heb geen webcam o.a.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Van hetzelfde!
Ik heb nu het hele topic voor mezelf!
Gelukkig, en ik heb qua cam precies hetzelfde. Waar zullen wij het eens over hebben?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets er van, ik ben er nog. Ik heb geen webcam o.a.Ja heb em wel maar ding nooit aangesloten.
Vroeger had ik zelfs de cam om foto's te maken toen ik nog geen mobieltje met cam hadquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig, en ik heb qua cam precies hetzelfde. Waar zullen wij het eens over hebben?
Ik gebruik 'm daar dus nog steeds voor, ik heb alleen een dumbphonequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vroeger had ik zelfs de cam om foto's te maken toen ik nog geen mobieltje met cam had![]()
Alleen die cam gebruik ik nu jaren al niet meer.
Ik heb ook geen smartphone, maar er zit wel een cam op. O.a. voor foto's maken op automeetings en van mezelf voor beetje bijhouden hoe het sporten verloopt. Zelfs nog ooit gepost in Sexy en Gewaagd mannentopicquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm daar dus nog steeds voor, ik heb alleen een dumbphone
Ik ging ook eens kijken in die Tinychat, maar zonder cam is er inderdaad niet veel aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen smartphone, maar er zit wel een cam op. O.a. voor foto's maken op automeetings en van mezelf voor beetje bijhouden hoe het sporten verloopt. Zelfs nog ooit gepost in Sexy en Gewaagd mannentopic
Ik hoor veel goede berichten over die filmquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
man , heftige film water for elephants , ik word zo kwaad om de dierenmishandeling
Ik vond Gorillas in the mist al ergquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar als dierenliefhebber krijg je toch wel jeuk van sommige scenes , gewoon al het idee
Dan denk ik inderdaad niet dat ik er goed tegen kanquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar als dierenliefhebber krijg je toch wel jeuk van sommige scenes , gewoon al het idee
Ik ook nietquote:Op zondag 25 december 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan er niet goed tegen als dieren mishandeld worden al is het maar in een film , gewoon het idee dat iemand zo is tegen beesten
Ik ken dat wel, ja.quote:Op zondag 25 december 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan er niet goed tegen als dieren mishandeld worden al is het maar in een film , gewoon het idee dat iemand zo is tegen beesten
En wat heb je dan gehad?quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Toffe kerstcadeautjes van mijn moeder en der vriend gehad.Cadeautjes van mijn stiefbroers doen we maandag pas.
Goed bezig Myr!quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Toffe kerstcadeautjes van mijn moeder en der vriend gehad.Cadeautjes van mijn stiefbroers doen we maandag pas.
Zwarte Vans.quote:
wat voor koptelefoon heb je gekregen?quote:Op zondag 25 december 2011 00:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwarte Vans.Parfum.
Koptelefoon.
En de dingen die ik dus vanmiddag al met mijn moeder had gekocht, die baseballjack, laarzen en 2 topjes.
hehe, sorryquote:Op zondag 25 december 2011 00:48 schreef Murdera het volgende:
heeey kutkloon!
Wat een nare naam om vrolijk hey tegen te zeggen.
allebei niet eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 00:49 schreef geenvetzak het volgende:
ben je lego fan? of star wars fan? of allebei?
Wat is deze?quote:Op 25-12-2011 01:15 schreef MASD
Ik had ook dat kapsel toen ik jong was. En maar niet doorhebben dat je gigantisch voor lul staat.
In je dromen?quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik twijfel. Keiharde seks met m'n vriendin of heerlijk slapen?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Jij had het wel geweten? Ik niet. Soms is het ook wel eens teveel en moet je een beetje sparen.quote:
Kap es. Zodat er nog een baby komt zeker.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Toch even kijken hequote:Op zondag 25 december 2011 02:29 schreef Capstan het volgende:
Zo, daar was ik nog even. Hier ook niks gemist, zie ik wel
Mooie film inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
man , heftige film water for elephants , ik word zo kwaad om de dierenmishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je zo'n hele jubileumpost zitten typen en dan reageert er gewoon niemand. Dus doe ik het maar, want ik vind dat je het leuk gedaan hebtquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn 10.000ste post op FOK!, een droevige bevestiging van de saaiheid van mijn leven
Dus hier even een nostalgische post.
Ik postte hier voor het eerst als Edarrawen:
[..]
Al snel hosselde Newb mij en spraken we bij mij thuis af, toen werd ik een weekje een hele labiele puber, er was een FOK!meet in mijn appartement, ik zoende per ongeluk met MliG, de dag erna door Newb ontmaagd en aan de MDMA gezeten, later die week drama vanwege ouders die mijn account ontdekten en een FOK!verbod :’)
Vandaar dat Lokasenna nu bestaat.
Inmiddels heb ik al weer heel wat gezeikt hier en blijkbaar genoeg om binnen drie maanden 10.000 posts te tikken. Mijn excuses als ik jullie erg verveeld heb.
Wat mensen die ik wil bedanken:
Heloef voor mijn eerste PM
Newbie114 voor mijn eerste liefde
Kaneelstokje voor zijn pornotips
Tijnbrein voor zijn toffe verjaardagsfeest
MliG omdat hij een apart maar leuk persoon is
En alle anderen die mij de afgelopen drie maanden tips hebben gegeven
Tot zover mijn melodramatiek.
quote:Op zondag 25 december 2011 03:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooie film inderdaad.klinkt als een uitgerekte Rolo reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vroeg ik me gisteren al afquote:Op zondag 25 december 2011 03:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hebben mensen hier ineens weer een normaal ritme of zo? Het is nog wel weekend.
Wat is jouw favoriete ritme?quote:Op zondag 25 december 2011 03:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk overzichtje. Je bent een echte aanwinst voor het topic (nosarcasm).quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn 10.000ste post op FOK!, een droevige bevestiging van de saaiheid van mijn leven
Dus hier even een nostalgische post.
Ik postte hier voor het eerst als Edarrawen:
[..]
Al snel hosselde Newb mij en spraken we bij mij thuis af, toen werd ik een weekje een hele labiele puber, er was een FOK!meet in mijn appartement, ik zoende per ongeluk met MliG, de dag erna door Newb ontmaagd en aan de MDMA gezeten, later die week drama vanwege ouders die mijn account ontdekten en een FOK!verbod :’)
Vandaar dat Lokasenna nu bestaat.
Inmiddels heb ik al weer heel wat gezeikt hier en blijkbaar genoeg om binnen drie maanden 10.000 posts te tikken. Mijn excuses als ik jullie erg verveeld heb.
Wat mensen die ik wil bedanken:
Heloef voor mijn eerste PM
Newbie114 voor mijn eerste liefde
Kaneelstokje voor zijn pornotips
Tijnbrein voor zijn toffe verjaardagsfeest
MliG omdat hij een apart maar leuk persoon is
En alle anderen die mij de afgelopen drie maanden tips hebben gegeven
Tot zover mijn melodramatiek.
Lokaquote:Op zondag 25 december 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Hopelijk komt Benzin ook met zoiets als deze reeks een jaar bestaat, zoals hij had gezegd.
Is dat niet op 1 januari?quote:Op zondag 25 december 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk overzichtje. Je bent een echte aanwinst voor het topic (nosarcasm).
Hopelijk komt Benzin ook met zoiets als deze reeks een jaar bestaat, zoals hij had gezegd.
We zitten op TCquote:Op zondag 25 december 2011 03:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ook, dacht laat ik er nu maar iets van zeggen.quote:
Een ritme waarbij ik me niet slaperig hoef te voelen. Tot nu toe nog niet gevonden.quote:
Hallo aardbijtjequote:Op zondag 25 december 2011 03:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, dacht laat ik er nu maar iets van zeggen.
[..]
Een ritme waarbij ik me niet slaperig hoef te voelen. Tot nu toe nog niet gevonden.
Dit was de eerste post:quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Arolsen het volgende:
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Patser.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Nee, sinds topic 3 dacht ik.quote:Op zondag 25 december 2011 03:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit je hier al sinds de eerste post?
Waar is Cactus trouwens
Ja ze zat me hier een beetje lekker te maken, die zit nu zeker met een of andere Don Juan in Torremolinos.quote:Op zondag 25 december 2011 03:17 schreef Murdera het volgende:
Cactus heeft ons verlaten voor groenere oorden.
Ik mis haar een beetje.
quote:Op zondag 25 december 2011 03:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Haal haar even terug![]()
Jij kent Cactus niet zo goed he?
Hij heeft een bed.quote:
Utrecht is prachtig.... ehh grijs?quote:
Heerlijkquote:
Hell yeah!quote:Op zondag 25 december 2011 03:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bevestigd, er ligt sneeuw op de berg.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Tja er zat gister een groene papegaai voor het raam, verpestte gelijk de hele kerstsfeer.quote:Op zondag 25 december 2011 03:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Utrecht is prachtig.... ehh grijs?
Bij jou?
Boek een weekje Oostenrijk, of als je echt graag wil Himalaya.quote:Op zondag 25 december 2011 03:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja er zat gister een groene papegaai voor het raam, verpeste gelijk de hele kerst sfeer.
Ik wil sneeuw, ijs, storm
Boek een weekje dit of dat daar heb momenteel geen behoefte aan.quote:Op zondag 25 december 2011 03:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Boek een weekje Oostenrijk, of als je echt graag wil Himalaya.
Wat is een man?
Tieten, ban.quote:
Is het zo zwaar allemaal?quote:Op zondag 25 december 2011 03:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Boek een weekje dit of dat daar heb momenteel geen behoefte aan.
Dit is kunst, heloef. Ik zet hem wel in een spoilertje, moraalriddermennekequote:
quote:Op zondag 25 december 2011 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]Royooooooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hoe denk je over een goeie massage?quote:Op zondag 25 december 2011 03:40 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Zo na al die alcohol vind ik het echt heel zwaar en zwaar vanavond.
Ja vrijdagquote:
Ehm mensen ontmoeten die je kan aanrakenquote:Op zondag 25 december 2011 03:41 schreef Murdera het volgende:
Wat doen jullie buiten TC, bijzonder boeiende discussie over politiek.
Houdt uw polsen heel!quote:Op zondag 25 december 2011 03:43 schreef Capstan het volgende:
Mijn ogen vielen al een beetje dicht, dus ik ga nu maar helemaal slapen
Het zou zomaar kunnen dat ik hier morgen niet ben, dus ik wens iedereen alvast een fijne kerst!
Welterusten en tot later!
Tot morgen, vrolijk kerstfeest ouwe pikquote:Op zondag 25 december 2011 03:43 schreef Capstan het volgende:
Mijn ogen vielen al een beetje dicht, dus ik ga nu maar helemaal slapen
Het zou zomaar kunnen dat ik hier morgen niet ben, dus ik wens iedereen alvast een fijne kerst!
Welterusten en tot later!
Gezelligquote:Op zondag 25 december 2011 03:42 schreef Tamashii het volgende:
Slapen is een goed plan ja.baal een beetje van het mislukte risken omdat ik veul te moe werd, maar nu zit ik weer klaarwakker in bed.
Er zat echt een hele leuke blonde bij, perfectie gewoon.quote:
Risk?quote:Op zondag 25 december 2011 03:42 schreef Tamashii het volgende:
Slapen is een goed plan ja.baal een beetje van het mislukte risken omdat ik veul te moe werd, maar nu zit ik weer klaarwakker in bed.
Ja CA, maar die is echt onbereikbaarquote:Op zondag 25 december 2011 03:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zat echt een hele leuke blonde bij, perfectie gewoon.
Geen C_A een stuk jonger.quote:Op zondag 25 december 2011 03:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja CA, maar die is echt onbereikbaar
Waarom val je niet gewoon op een man die je wilt die geen klootzak is?quote:Op zondag 25 december 2011 03:50 schreef Tamashii het volgende:
Een echte man is overigens een klootzak.
Een klootzak die ik haat en tegelijkertijd wil. Jaja.
Snap dat dan, als je een klootzak bent vinden ze je aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom val je niet gewoon op een man die je wilt die geen klootzak is?
Die klootzak moet er ook zijn. Je moet niet onaardig doen.quote:Op zondag 25 december 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Snap dat dan, als je een klootzak bent vinden ze je aantrekkelijk.
Als je aardig bent moeten ze je niet.
Omdat ik geen man wil die geen klootzak is.quote:Op zondag 25 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom val je niet gewoon op een man die je wilt die geen klootzak is?
Komt heel onlogisch op me overquote:Op zondag 25 december 2011 03:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik geen man wil die geen klootzak is.
Echt, vrouwen. Dikkequote:Op zondag 25 december 2011 03:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik geen man wil die geen klootzak is.
Ik ben te aardig, ik ben gedoemd voor het leven.quote:Op zondag 25 december 2011 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die klootzak moet er ook zijn. Je moet niet onaardig doen.
quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Nee mannen dan, die een beetje lomp erbij staan en overal ja en amen op knikken. Gatverdamme.
Overigens, ik ben in voor een riskmeet!
Ik ben ook te aardig.quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te aardig, ik ben gedoemd voor het leven.
Hoezo is niet overal ja en amen op knikken en ergens niet lomp bijstaan gelijk klootzakken gedrag dan?quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Nee mannen dan, die een beetje lomp erbij staan en overal ja en amen op knikken. Gatverdamme.
I'm inquote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik ook, daarna de stad in welquote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Je neemt het weer eens te serieus he.quote:Op zondag 25 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo is niet overal ja en amen op knikken en ergens niet lomp bijstaan gelijk klootzakken gedrag dan?
Ze bedoeld dat je een beetje een eigen persoonlijkheid moet hebben en niet zo meegaand moet zijnquote:Op zondag 25 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo is niet overal ja en amen op knikken en ergens niet lomp bijstaan gelijk klootzakken gedrag dan?
Ah, nouja mijn definitie voor klootzak is iets anders dusquote:Op zondag 25 december 2011 03:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat je een beetje een eigen persoonlijkheid moet hebben en niet zo meegaand moet zijn
Dat ben ik niet, dat scheelt.quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Ja, amen. *knikt*quote:Op zondag 25 december 2011 03:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je neemt het weer eens te serieus he.
Je weet ook wat de definitie in het woordenboek voor klootzak is?quote:Op zondag 25 december 2011 03:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, nouja mijn definitie voor klootzak is iets anders dus
Gewoon een teringlijer zijn, en dat is niet hetzelfde als een eigen mening hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 04:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet ook wat de definitie in het woordenboek voor klootzak is?
Jij bent een knuffelbeertje.quote:Op zondag 25 december 2011 04:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een teringlijer zijn, en dat is niet hetzelfde als een eigen mening hebben![]()
Ik zou zeggen, kijk nog eens want je lult weer eens onzin. Een klootzak is iemand die de kloten draagt van een kanon.quote:Op zondag 25 december 2011 04:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een teringlijer zijn, en dat is niet hetzelfde als een eigen mening hebben![]()
Is goed met jequote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk nog eens want je lult weer eens onzin. Een klootzak is iemand die de kloten draagt van een kanon.
Van alledrie een beetjequote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf het toch apart vinden.
Vrouwen willen de galante man,die deuren open zal houden, en zal betalen aan het eind van de date, alvorens de dame haar jas te pakken en haar die in te helpen.
En de klootzak, die zijn eigen leven heeft, geen volgeling is, echt de Alpha man. Afentoe pijn doet, maar hard en koud is.
En de lieverd, die het begrijpt als ze even een dipje hebben, even een avondje op de bank verzorgd willen worden, die hun helpt, vertrouwen schenkt, en immer zal waarderen voor wie ze zijn en wat ze betekenen.
Dames, die kerel bestaat niet.
Sure it is honey. Gewoon toegeven.quote:
Inderdaad die bestaat niet, maar dat snappen ze zelf nog niet helemaal.quote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen willen de galante man,die deuren open zal houden, en zal betalen aan het eind van de date, alvorens de dame haar jas te pakken en haar die in te helpen.
En de klootzak, die zijn eigen leven heeft, geen volgeling is, echt de Alpha man. Afentoe pijn doet, maar hard en koud is.
En de lieverd, die het begrijpt als ze even een dipje hebben, even een avondje op de bank verzorgd willen worden, die hun helpt, vertrouwen schenkt, en immer zal waarderen voor wie ze zijn en wat ze betekenen.
Is het een effectief wapen?quote:
Fixedquote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Dames, die kerel is drommel.
Ja, amen.quote:Op zondag 25 december 2011 04:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure it is honey. Gewoon toegeven.
Eh, that´s a "no"...quote:Op zondag 25 december 2011 04:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan knuffelen ze zo dat ding, en dan stop ik er stiekem chloroform in.
quote:Op zondag 25 december 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
Chloroform, mijn hoop voor de toekomst.
Ja man, ik heb nog een leuk meisje op het oog namelijk.quote:
Als je nou die grote piemel van je gewoon op het net zet dan ben je van al het gezeik afquote:Op zondag 25 december 2011 04:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, ik heb nog een leuk meisje op het oog namelijk.
Komt wel goed jongenquote:Op zondag 25 december 2011 04:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, ik heb nog een leuk meisje op het oog namelijk.
Dan gaan ze allemaal janken man.quote:Op zondag 25 december 2011 04:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je nou die grote piemel van je gewoon op het net zet dan ben je van al het gezeik af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou dan niet, ik zie verder geen mogelijkhedenquote:Op zondag 25 december 2011 04:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan gaan ze allemaal janken man.
"Hij is zo lang"
"Het is dikker dan mijn pols"
"Dat past nooit"
Daarom chloroform.quote:Op zondag 25 december 2011 04:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou dan niet, ik zie verder geen mogelijkheden
Die is zo koud als ijs, keb er al is geprobeerd te versierenquote:
Ik sluit me hier bij aanquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die is zo koud als ijs, keb er al is geprobeerd te versieren
Hier ben ik.quote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Ik val niet echt op foute mannen hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Snap dat dan, als je een klootzak bent vinden ze je aantrekkelijk.
Als je aardig bent moeten ze je niet.
Je bedoelt een man met een eigen mening. Ja, zeg dat dan. Daar ben ik het natuurlijk mee eens.quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |