Ik heb daar een checklist voorquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel dat je hebt. Zou je het zelf ook niet zo noemen?
Ik weet dat ik nog nooit zo'n leuk mailcontact heb gehad als het chatten met mijn vriend die eerste keer, tot diep in de nacht, gesprekken die nergens op sloegen en intensere gesprekken, heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel dat je hebt. Zou je het zelf ook niet zo noemen?
Nooit een gesprek met iemand gehad die zo soepel ging dat je zelf niet door had dat je steeds zit te lachen en de tijd voorbij vliegt? Door die gesprekken hou ik vertrouwen in de liefdequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef geenvetzak het volgende:
Als je vanzelf zou moeten weten wanneer je een klik met iemand heb, heb ik het nog nooit gehad
-geilquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb daar een checklist voor
Dit dus inderdaadquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Nooit een gesprek met iemand gehad die zo soepel ging dat je zelf niet door had dat je steeds zit te lachen en de tijd voorbij vliegt? Door die gesprekken hou ik vertrouwen in de liefde(zwijmelzwijmel I know
)
Balans is het key wordquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar als je het niet snel wilt is het kennelijk ook weer niet goed
Dat heb ik dus ook wel eens gehad. Maar dat bleek dus een deceptiequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nog nooit zo'n leuk mailcontact heb gehad als het chatten met mijn vriend die eerste keer, tot diep in de nacht, gesprekken die nergens op sloegen en intensere gesprekken, heerlijk
Tinychatquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Casie het volgende:
[..]
Nooit een gesprek met iemand gehad die zo soepel ging dat je zelf niet door had dat je steeds zit te lachen en de tijd voorbij vliegt? Door die gesprekken hou ik vertrouwen in de liefde(zwijmelzwijmel I know
)
Wat gaf de doorslag?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb besloten dat ik voorlopig ff klaar ben het hele vrouwen ding
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:08 schreef Casie het volgende:
[..]
)
Het doet wel eens stof opwaaien, maar kan me geen wereld zonder ze voorstellen (zelfs buiten liefde en seks om)quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ken dat welquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens wel een paar keer gehad dat online contact in de buurt kwamMaar verder dan af en toe online komt het niet
Concertmeisje.quote:
is dat niet die site waar al die gasten voor hun cam aant rukken zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Zitten jullie wel eens op chatroulette oid te hosselen?
Hoe vaak heb ik dat mannen al horen roepen en uiteindelijk..quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Zie mijn edit. Ik heb een enkele keer dat ik wel in ben voor een irl vriendschap, want toffe mensen zijn tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken dat welMaar voor jou hoeft dat dan toch ook niet?
Vroegah jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:11 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
is dat niet die site waar al die gasten voor hun cam aant rukken zijn
De enige eisen die ik heb.quote:
Toch kunnen we niet zonder julliequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dat mannen al horen roepen en uiteindelijk..
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:09 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
moet zelf nog werken aan het tweede punt
Nog een update?quote:
Bijna niemand is opgewassen tegen instinctquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
En dan met random personen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Cammen en chatten tegelijk
Laatst gesprek van 8 uur ofzo en 3,5 uur ofzo 1 op 1
Oh ik zal uiteindelijk ook wel weer zwichten hoor, maar voorlopig ben ik het even zat. Muur gefixt, masker op, afgelopen uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
Soms kan dat zo lijken, ja, waarschijnlijk omdat de ander het ook allemaal zo goed niet weet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik heb een enkele keer dat ik wel in ben voor een irl vriendschap, want toffe mensen zijn tof
Maar of diegene wilt meer, of het loopt sowieso al spaak, jammer hoor
Chatroulette wel, tinychat moet je zelf maken en linkje doorgeven. Meestal met mensen uit ONZ Nachtbagger of deze reeksquote:
Door ons is het leven spannend (en soms voor een man erg vermoeiendquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch kunnen we niet zonder jullie
Alleen maar soms?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Door ons is het leven spannend (en soms voor een man erg vermoeiend)
Soms vermoeiend?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Door ons is het leven spannend (en soms voor een man erg vermoeiend)
Wie, en link?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:14 schreef Drommeldaris het volgende:
er zitten nog maar 3 personen in de tc
Ach ja, er is een iemand waar ik echt helemaal gek op ben, mijn beste maatje, maar wat ik ermee aan moetquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms kan dat zo lijken, ja, waarschijnlijk omdat de ander het ook allemaal zo goed niet weet.
Maar ik neem dan altijd maar aan dat ze het niet verkeerd bedoelen.
De dokter weetquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn vader heeft een hoge bloeddruk en de dokter stelde voor mn moeder uit huis te zetten
http://tinychat.com/nachtbrakerssquote:
Nee hoor, iedereen wil tieten zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef geenvetzak het volgende:
pff tc, daar wordt je toch weer gebant zodra er iemand sjans heeft
Ik heb nog geen PSC. Dat komt er ook maar nooit van, niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ja, er is een iemand waar ik echt helemaal gek op ben, mijn beste maatje, maar wat ik ermee aan moetHet ene moment denk ik, bekijk het maar, en het andere moment wil ik altijd achter hem staan
En bartje vind ik ook wel tofmaar die heeft al een PSC en vertikt t om naar amsterdam te komen bijv.
Huh wat?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef geenvetzak het volgende:
pff tc, daar wordt je toch weer gebant zodra er iemand sjans heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |