En dat zou ik dus ook moeten kunnen. Ik heb het toen ik nog op Paiq zat overigens wel eens geprobeerd, maar dat was nooit een succes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik had zo gedaan als ik Cappie was, dat je haar niet kent die spanning zou het voor mij eigenlijk alleen maar leuker maken. Plus je hebt geen verwachting en beeld van haar dus kan ze daar ook nooit niet aan voldoen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik had zo gedaan als ik Cappie was, dat je haar niet kent die spanning zou het voor mij eigenlijk alleen maar leuker maken. Plus je hebt geen verwachting en beeld van haar dus kan ze daar ook nooit niet aan voldoen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het juist lastiger als er echt al tig gesprekken gevoerd zijn waarbij je op papier elkaar tot in detail al kent. Dan krijg je zo'n beeldvorming van elkaar die in 90% van de gevallen niet overeenkomt wanneer je elkaar dan wel echt ziet. Dus als je elkaar op Fok spreekt, het klikt een beetje dan spoedig afspreken voor iets simpels is wel zo fijn. Weet je meteen hoe en wat.
Ik voel die eensgezindheid mensen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:57 schreef Casie het volgende:
[..]
Vooral niet te lang blijven chatten/mailen want dan worden de verwachtingen steeds hoger..
Ja vaak welquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Dus door velen hier wel gezegd, teveel van tevoren kletsen schept enkel te hoge verwachtingen die vrijwel nooit ingelost worden.
En je hebt minder om over te praten lijkt mequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Dus door velen hier wel gezegd, teveel van tevoren kletsen schept enkel te hoge verwachtingen die vrijwel nooit ingelost worden.
OF: een man ben je alsquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
man de; m -nen; -netje 1 mens vh mannelijk geslacht 2 mens zonder onderscheid vh geslacht: we waren met acht ~ met ons achten; met ~ en macht zo krachtig mogelijk; op de ~ af vragen rechtstreeks; iets aan de ~ brengen verkopen 3 echtgenoot: mijn ~
Dat niet alleen als je maar blijft praten en praten krijg je het idee dat je aan het lijntje gehouden wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Maar het gekke is dus, dat toen ik op Paiq wel eens na één gesprek voorstelde om af te spreken het antwoord iedere keer was: "eh, nee, laten we hier nog maar wat verder praten".quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Ja, het is op zich wel fijn als je wat dingen summier weet, als wat zijn hobbies van hem/haar of werk, maar dat je daar op Fok niet tot in detail bent ingegaan. Dan kan je dat als balletje nog eens opgooien in het echt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En je hebt minder om over te praten lijkt me
Heel soms wel hoor, maar dat is zeldzaam.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
Ik voldoe aan alle 4 niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
OF: een man ben je als
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
-je zelfstandig gaat wonen
Bam, 4 keer een manquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
-je zelfstandig gaat wonen .....
Je voldoet ook aan de 5e nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle 3 niet.
Ik blijf lekker zitten in mijn jongenslijkheid.
Daarom ben ik ook gestopt met paiq... menig vrouw claimt daar impulsief en spontaan te zijn. Maar vervolgens krijg je te horen 'nah ik ken je pas net'.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar het gekke is dus, dat toen ik op Paiq wel eens na één gesprek voorstelde om af te spreken het antwoord iedere keer was: "eh, nee, laten we hier nog maar wat verder praten".
Tja, dat weet ik op een gegeven moment ook niet meer wat werkt
Dat is het niet eens voor mij, wanneer er een klik is heb je altijd genoeg om over te praten. Maar een beeld vormen in je hoofd is nooit goed want zelden zal iemand ook zo zijn. Zeker gezien sommige mensen nog wel eens een droombeeld willen vormen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En je hebt minder om over te praten lijkt me
Mislukte ninja edit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je voldoet ook aan de 5e niet
- Mannen die kunnen tellen
Eén gesprek is dan ook wel vrij weinig. 3 a 4 gesprekken binnen een week a twee is het beste volgens vriendinnen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar het gekke is dus, dat toen ik op Paiq wel eens na één gesprek voorstelde om af te spreken het antwoord iedere keer was: "eh, nee, laten we hier nog maar wat verder praten".
Tja, dan weet ik op een gegeven moment ook niet meer wat werkt
Ik voldoe aan alle eisen maar heb geen piemel. Wat nu?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
vervangen door: "zelf je eigen voedsel kunnen vangen"?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, geld verdienen mag wel weg
Ik ben al een halve manquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
Ik heb muziek om over te praten aangezien ik radiojock ben.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, het is op zich wel fijn als je wat dingen summier weet, als wat zijn hobbies van hem/haar of werk, maar dat je daar op Fok niet tot in detail bent ingegaan. Dan kan je dat als balletje nog eens opgooien in het echt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen maar heb geen piemel. Wat nu?
Jouw vriend is homofiel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen maar heb geen piemel. Wat nu?
Geld verdiend of studeertquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:02 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
vervangen door: "zelf je eigen voedsel kunnen vangen"?
dit zou ik ook freaky vindenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een man is voor mij iemand die zelfstandig in het leven staat en zelfverzekerd is met zichzelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
-je 18 bent
-je ontmaagd bent
-geld gaat verdienen
Ik heb het over een heel lang gesprek, waarin het goed leek te klikken, hè. Je kent me toch welquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dit zou ik ook freaky vinden
Ik zou cammen voorstellenquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk, heb ik altijd initiatief genomen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het over een heel lang gesprek, waarin het goed leek te klikken, hè. Je kent me toch wel
Extra note nog: je lijkt snel wanhopig wanneer je meteen wilt afspreken, wat vrouwen afschrikt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar loopt het dus mis bij mijquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen naakt klaar gaan zitten.
lolquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar loopt het dus mis bij mij
Niet? Oops..quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan niet meteen naakt klaar gaan zitten.
Ja dat vinden ze vreemd ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar loopt het dus mis bij mij
Gewoon een gevoel dat je hebt. Zou je het zelf ook niet zo noemen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk, heb ik altijd initiatief genomen.
Maar hoe goed is goed klikken?
Andersom zou ik verkocht zijn mits leuke meidquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze vreemd ofzo.
Rare wezens die vrouwen
Maar als je het niet snel wilt is het kennelijk ook weer niet goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Extra note nog: je lijkt snel wanhopig wanneer je meteen wilt afspreken, wat vrouwen afschrikt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |