Inderdaad. Het is geen geldige reden eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omdat ik niemand kan uitvragen als het er niet minstens op lijkt dat het zin heeft. Maar dat ligt weer aan mij.
Je bent ook bijna een man. Nog minder dan een maand toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word een man genoemd dit is vreemd.
Goede gesprekken in het echte leven zijn veul beter.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet. Waarom moet daar zoveel aan vooraf gaan?
Wat moet er gebeuren dat het potentie bied dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Omdat ik niemand kan uitvragen als het er niet minstens op lijkt dat het zin heeft. Maar dat ligt weer aan mij.
Ja, inderdaad heel vreemd hoor, kereltje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word een man genoemd dit is vreemd.
17 dagen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ook bijna een man. Nog minder dan een maand toch?
En jij gaat niet mee voor heftige kerstseks?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
thank god, manlief gaat naar bed, werd een beetje vervelend![]()
Dat is juist leuk! En als het dan niet klikt is het ook geen biggie, dat maakt het zo makkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank je Lant.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad heel vreemd hoor, kereltje.
Niet als ie vervelend is neequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij gaat niet mee voor heftige kerstseks?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef xFriendx het volgende:
Je kan toch gewoon met een Fokker een kop koffie doen? Het hoeft niet meteen bij kaarslicht een dinertje te zijn. Beetje aftasten en als het koffie doen leuk is nog eens herhalen met een dagje iets leuks doen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is geen geldige reden eigenlijk.
Ik begrijp het allemaal. Maar voor mij is dat echt gruwelijk moeilijk. Ik kan het gewoon niet zonder dat er hele gesprekken over en weer aan vooraf zijn gegaan. Dat moet ook slijten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren dat het potentie bied dan?
Wie niet waagt, die niet wint. Geen betere zelfreflectie als een blauwtje lopen
Nee, dat was jaren geleden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar je hebt in die korte tijd dus wel een Fokker gedate?
Achja negeer-modus is dan effectief. Maar inderdaad vind ik dat iets tussen twee personen en hoeft niet half fok mee te genietenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ligt ook deels aan het karakter. Als je elkaar nog steeds 'ziet' op Fok na een mislukte date, dan vind ik dat je daar niet over moet kletsen. Dat hou je voor jezelf en hoef je niet wereldkundig te maken en al helemaal niet de ander zwart maken. We zijn immers volwassenen.
man de; m -nen; -netje 1 mens vh mannelijk geslacht 2 mens zonder onderscheid vh geslacht: we waren met acht ~ met ons achten; met ~ en macht zo krachtig mogelijk; op de ~ af vragen rechtstreeks; iets aan de ~ brengen verkopen 3 echtgenoot: mijn ~quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:54 schreef geenvetzak het volgende:
het woord 'man' heeft vele definities
Ja precies, gewoon gezellig een kop koffie, beetje praten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is juist leuk! En als het dan niet klikt is het ook geen biggie, dat maakt het zo makkelijk.
Lage verwachtingen, behalve goede koffie.
Wij zijn beter als seks?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet als ie vervelend is nee
Besides, ik heb jullie toch
Aha, je bent hier dus helemaal niet nieuwquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Nee, dat was jaren geleden.
[..]
Achja negeer-modus is dan effectief. Maar inderdaad vind ik dat iets tussen twee personen en hoeft niet half fok mee te genieten
Inderdaad het kan gewoon heel simpel zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon gezellig een kop koffie, beetje praten.
Klikt het is het top, klkt het niet jammer dan.
Dan hou je er misschien nog wel een goede vriendschap aan over
Ik vind het juist lastiger als er echt al tig gesprekken gevoerd zijn waarbij je op papier elkaar tot in detail al kent. Dan krijg je zo'n beeldvorming van elkaar die in 90% van de gevallen niet overeenkomt wanneer je elkaar dan wel echt ziet. Dus als je elkaar op Fok spreekt, het klikt een beetje dan spoedig afspreken voor iets simpels is wel zo fijn. Weet je meteen hoe en wat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp het allemaal. Maar voor mij is dat echt gruwelijk moeilijk. Ik kan het gewoon niet zonder dat er hele gesprekken over en weer aan vooraf zijn gegaan. Dat moet ook slijten.
Dan ben je heel laag inderdaad. Zeker als je met die mensen gedate hebt.quote:
tken allemaal tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Cassandra wilt met iemand daten terwijl ze een vriend heeft, lees ik dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |