Toespelingen maken over dat je elkaar gezien hebt. Wrok omdat de ander je toch niet zo leuk vindt eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ongemakkelijk in welk opzicht?
Gewoon het idee dat ze hun lusten kunnen botvieren op een minder ervaren jongere man is waarschijnlijk waar ze het meest op geilenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is ze vreemd dat ze opgewonden raakt van aandoenlijke jongens.
Niet dat ik daar iets op tegen zou hebben natuurlijk.
Ik nam het juist totaal niet serieusquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen goede instelling en je neemt het te serieus.
Ik bedoel het meer in de zin van: daar moeten toch wel wat gesprekken aan vooraf zijn gegaan.quote:
Nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Toespelingen maken over dat je elkaar gezien hebt. Wrok omdat de ander je toch niet zo leuk vindt eigenlijk.
Ik hoop dat nog lang uit te kunnen stellen..quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de meeste mannen die de 40 naderen hebben toch wel een klein buikje
In dit topic gaat het volgens mij als eerste om de social skills bij opposite sexquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ja, maar daar heeft de ander niets aan! jij bent toch al bezet.
Ik bedoelde: waarom zou je niet afspreken met iemand die je nog niet kent?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik nam het juist totaal niet serieus
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van: daar moeten toch wel wat gesprekken aan vooraf zijn gegaan.
Maar je hebt in die korte tijd dus wel een Fokker gedate?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Toespelingen maken over dat je elkaar gezien hebt. Wrok omdat de ander je toch niet zo leuk vindt eigenlijk.
Dat ligt ook deels aan het karakter. Als je elkaar nog steeds 'ziet' op Fok na een mislukte date, dan vind ik dat je daar niet over moet kletsen. Dat hou je voor jezelf en hoef je niet wereldkundig te maken en al helemaal niet de ander zwart maken. We zijn immers volwassenen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Ga die goede gesprekken eens aan zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van: daar moeten toch wel wat gesprekken aan vooraf zijn gegaan.
Gotta love this chickquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef Casie het volgende:
[..]
He! Je wordt zeker vaak afgekort cas genoemd, dan lijkt het idd erg op elkaar![]()
Ja precies, en vind het vaak nog best sexy. Misschien raar maar om de een of andere reden verbind ik het wel met echt een man-man zijn.
Luister naar de wijsheden van deze man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga die goede gesprekken eens aan zou ik zeggen.
Hup hup.
Tja, ik werd alleen maar bloedirritant hier met mijn puberale verliefdheidsuitingen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Zie mijn andere antwoordquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoelde: waarom zou je niet afspreken met iemand die je nog niet kent?
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef Casie het volgende:
[..]
He! Je wordt zeker vaak afgekort cas genoemd, dan lijkt het idd erg op elkaar![]()
Ja precies, en vind het vaak nog best sexy. Misschien raar maar om de een of andere reden verbind ik het wel met echt een man-man zijn.
Ik zou er wel eens willen om te kijken of ik het kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou ook wel een fok!er willen daten
Al was het maar om scherp te blijven
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had zelfs een een vrouw die vroeg hoe oud ik was, ik zei mn leeftijd zegt ze "laat maar"
wat is deze
Klinkt een beetje kinderachtig eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Zo lang het geen pluiskonijn en laforest episode wordt, all coolquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Omdat ik niemand kan uitvragen als het er niet minstens op lijkt dat het zin heeft. Maar dat ligt weer aan mij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet. Waarom moet daar zoveel aan vooraf gaan?
Ik word een man genoemd dit is vreemd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luister naar de wijsheden van deze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |