Ongemakkelijk in welk opzicht?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Maar zorg er wel voor dat het daarna niet ongemakkelijk wordt.. Tenminste dat gebeurde bij de enigste fokker die ik heb gedate
Vraag haar nou gewoon mee uitquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was amper serieus bedoeld, maar goed, het zal niemand verbazen, hè
Eens. Zelfde als vrouwen zoals Shania Twain en zo. Wel wat ouder dan ik ben maar daar kom ik ook wel weer overheen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is 50, ik zou haar geven
Speltip 3: Er is altijd een kansquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was amper serieus bedoeld, maar goed, het zal niemand verbazen, hè
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens. Zelfde als vrouwen zoals Shania Twain en zo. Wel wat ouder dan ik ben maar daar kom ik ook wel weer overheen.
Nee, maar gewoon eens een keer wat regelen, is waarschijnlijk ook goed voor je zelfvertrouwen in een date-situatie enzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit vanuit principe ofzo hoor
Zij mag mij alles leren wat er te leren valt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is 50, ik zou haar geven
Laat ik het zo zeggen, de meeste mannen die de 40 naderen hebben toch wel een klein buikjequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mwah, moest een knoflookpers lenen bij de oudere buurjongen, die kwam net onder de douche vandaan ofzo. Too bad he's gay
Soms moet je een risico nemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vraag niemand mee uit die ik niet ken.
He! Je wordt zeker vaak afgekort cas genoemd, dan lijkt het idd erg op elkaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey bijna naamgenootje!
Je gaat nu meer relativeren en dingen (buikjes) in perspectief zien he
Waar is hij dan te zien?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera is 27 of 28, dat ziet iedereen toch wel?
Geen goede instelling en je neemt het te serieus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zie je diequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de meeste mannen die de 40 naderen hebben toch wel een klein buikje
Dan is ze vreemd dat ze opgewonden raakt van aandoenlijke jongens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet per se omdat je knap bent, ze kan ook op je schattigheid vallen natuurlijk
Een aandoenlijk jonge knaap etc.
Ik sluit niks uit maar ben daar hier ook echt totaal niet proactief op zoek naar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon eens een keer wat regelen, is waarschijnlijk ook goed voor je zelfvertrouwen in een date-situatie enzo.
Dit komt niet meer goed man.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hij was te zien op de cam, alleen daar zitten nu alleen nog 4 mensen naar me te gluren zonder wat te zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waar is hij dan te zien?
Ja maar jij mag niet meerquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou ook wel een fok!er willen daten
Al was het maar om scherp te blijven
Je hebt me laatst gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waar is hij dan te zien?
ja, maar daar heeft de ander niets aan! jij bent toch al bezet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou ook wel een fok!er willen daten
Al was het maar om scherp te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |