Haha nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera is 27 of 28, dat ziet iedereen toch wel?
Toyboy hoeft ook niet alleen voor het uiterlijk te zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, dat aandachtshoerige is er wel van af.
Als je mij puur voor mijn uiterlijk neemt ben je gewoon vreemd, dat is gewoon een feit.
Die 30cm maakt veel goed hequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, dat aandachtshoerige is er wel van af.
Als je mij puur voor mijn uiterlijk neemt ben je gewoon vreemd, dat is gewoon een feit.
Jij schrijft haar af van te voren, heel goed bezig bro.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij passen we niet bij elkaar. Denk ik zomaar.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij schrijft haar af van te voren, heel goed bezig bro.
Wat klink je oud!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Casie het volgende:
Vroeger, wat klinkt dat oud, moest een man een vrij afgetraind lichaam hebben voordat ik hem lekker zou vinden. Tegenwoordig kan ik een buikje wel waarderen, in bepaalde mate en verhoudingen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey bijna naamgenootje!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Casie het volgende:
Vroeger, wat klinkt dat oud, moest een man een vrij afgetraind lichaam hebben voordat ik hem lekker zou vinden. Tegenwoordig kan ik een buikje wel waarderen, in bepaalde mate en verhoudingen natuurlijk.
Goed adviesquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ga eens gewoon daten met een FOK!ker ofzo, wie weet is het hartstikke leuk
Ik sluit niks uit vanuit principe ofzo hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet? Dat is toch puur oppervlakkig en fysiek?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toyboy hoeft ook niet alleen voor het uiterlijk te zijn
Ik denk dat dat eerder afschrikt.quote:
Maar zorg er wel voor dat het daarna niet ongemakkelijk wordt.. Tenminste dat gebeurde bij de enigste fokker die ik heb gedatequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het word op een bepaalde leeftijd natuurlijk ook steeds lastiger om een man met een afgetraind lichaam te vinden hequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey bijna naamgenootje!
Je gaat nu meer relativeren en dingen (buikjes) in perspectief zien he
Ik zou haar geen 50 gevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw is 50, ik zou haar geven
Hoeft niet per se omdat je knap bent, ze kan ook op je schattigheid vallen natuurlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet? Dat is toch puur oppervlakkig en fysiek?
Er is hoopquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef Casie het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vallen toch wel op oudere mannen.
quote:
quote:
Het was amper serieus bedoeld, maar goed, het zal niemand verbazen, hèquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij schrijft haar af van te voren, heel goed bezig bro.
Echt he.quote:
Mwah, moest een knoflookpers lenen bij de oudere buurjongen, die kwam net onder de douche vandaan ofzo. Too bad he's gayquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het word op een bepaalde leeftijd natuurlijk ook steeds lastiger om een man met een afgetraind lichaam te vinden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |