Tik em aan.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Treur niet, voor mij heeft ze de juiste leeftijd en ik zie ook geen mogelijkheden
Ja dat wel, maar hoort er een beetje bij hequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Eerste kerstdag hier, tweede kerstdag daar.. Niet dat dat niet leuk is, maar wel burgerlijk
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb altijd al het idee gehad dat het mijn roeping is om een boytoy te zijn.
Dat lijkt me echt cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 is toch niet oudquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Weet niet, heb nog nooit een veel oudere vrouw gehad, zolang ze er maar goed uitzien toch
Als je mij als boytoy neemt ben je blind of slechtziend.quote:
Ja maar jij bent een tienermeisje, dat is altijd zoquote:
De meeste vrouwen vallen toch wel op oudere mannen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Op een oude fiets...
Ohw nvm, ik ben zelf 25
Ok.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij passen we niet bij elkaar. Denk ik zomaar.
Nu lijkt het alsof ik op zoek ben naar een vaderfiguurquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je mij als boytoy neemt ben je blind of slechtziend.
[..]
Ja maar jij bent een tienermeisje, dat is altijd zo/
Nee hoor, je ziet er prima uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je mij als boytoy neemt ben je blind of slechtziend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gek he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef Capstan het volgende:
Zie je. Niet eens een poging om erachter te komen
Het lag toch echt aan jou nuquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet gewoon op een date om er achter te komenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, je ziet er prima uit.Nee hoor, dat aandachtshoerige is er wel van af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij puur voor mijn uiterlijk neemt ben je gewoon vreemd, dat is gewoon een feit.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
lolquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |