Ik vond epic beardman wel wat voor jequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor.
[..]
Ja, ik probeerde me nog in te houden, maar ik kon het gewoon niet aan.
Dit moet ik onthouden voor de toekomst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je geiler word en daardoor agressiever en gewoon zelf zorgt dat je krijgt wat je wilt.
Ik ook niet als ik nuchter ben. Mijn vriend is uitzondering, daar kan ik niet vanaf blijvenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou dan ook helemaal niet van zoenen. Of lichamelijk contact.
Mijn matches waren daar nooit wat. Maar ik help je hopen op een goede afloopquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was een matchMaar het chatten liep van begin af aan heel goed. Eerste succes sinds een lange tijd.
Ik ben alleen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
wie heeft er een romantische kerst
Bye bye vrouw bye byequote:
TT tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat kom je vragen in dit topic?
Leuk tochquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga gewoon heel erg burgerlijk kerst vieren, wat is deze?
Ik vind het eerlijk gezegd niet erg, vrouwen alleen maar moeilijk gedoe en gezeik.quote:
Ze is 24.quote:
Amen brotherquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet erg, vrouwen alleen maar moeilijk gedoe en gezeik.
Eerder gewoon mensen in het algemeen eigenlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet erg, vrouwen alleen maar moeilijk gedoe en gezeik.
Eerste kerstdag hier, tweede kerstdag daar.. Niet dat dat niet leuk is, maar wel burgerlijkquote:
Ik heb altijd al het idee gehad dat het mijn roeping is om een boytoy te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |