Dat is juist het toffe. Als je niet meteen geeft wat mensen willen, willen ze het alleen maar meer. Dat maakt het tof.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de reactie van Heloef: het zou me maar frustreren
Ik ook niet. Ik hou dan ook helemaal niet van zoenen. Of lichamelijk contact.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb in maanden niet meer gezoend
Ik begrijp het, maar als ze het dan uiteindelijk nog niet krijgen is dat best sneuquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is juist het toffe. Als je niet meteen geeft wat mensen willen, willen ze het alleen maar meer. Dat maakt het tof.
De teller staat hier op onderhand een jaar of 2quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb in maanden niet meer gezoend
Weet niet, eindelijk weer eens een meisje dat normaal doet daarquote:
Dat afspreken is juist wat zo lang duurt denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:27 schreef palawan het volgende:
Weken? :S
Waarom zo lang? Je merkt vrij snel als het klikt toch? en als dat het geval is proberen iets af te spreken zou ik doen.
Je hebt toch een vriend?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou dan ook helemaal niet van zoenen. Of lichamelijk contact.
Ik lig hier heel romantisch op de bank met een kat bovenop mequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
wie heeft er een romantische kerst
En dat kom je vragen in dit topic?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik merkte het gister, wild om je heen roepend "BLIJF BIJ ME WEG"quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou dan ook helemaal niet van zoenen. Of lichamelijk contact.
Maar is het een match, of heb jij haar wat gestuurd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, eindelijk weer eens een meisje dat normaal doet daar
Idd een beetje lullig.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dat kom je vragen in dit topic?
Ik!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Het is dan ook de bedoeling dat je geiler word en daardoor agressiever en gewoon zelf zorgt dat je krijgt wat je wilt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar als ze het dan uiteindelijk nog niet krijgen is dat best sneu
Ik plaagquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wanneer meisjes plagen mogen ze heel bot gezegd van mij best iets lelijk zijn dan dan wat ik normaal heb
Precies dit ja, echt niet bij in de buurt te komen gewoon!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik merkte het gister, wild om je heen roepend "BLIJF BIJ ME WEG"
Neehoor.quote:
Ja, ik probeerde me nog in te houden, maar ik kon het gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik merkte het gister, wild om je heen roepend "BLIJF BIJ ME WEG"
Het was een matchquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar is het een match, of heb jij haar wat gestuurd?
Oh. Zo lang heeft nog niemand mij ooit geplaagdquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je geiler word en daardoor agressiever en gewoon zelf zorgt dat je krijgt wat je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |