Maar als je de playboy leest uiteraard voor de artikelen dan wel zekerquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik in de trein net aan de sportpagina van De Spits begin temidden van de overige reizigers dan heb ik toch liever dat de dames niet aan mijn edele delen beginnen te friemelen.
Okee dan weet ik dat voor de toekomst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan niet. Maar dat zijn de uitzonderingen
Like.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom zouden jullie niet willen hebben dat er een vrouw stiekem aan je schwans begint te friemelen?
Die lees ik sowieso niet, al helemaal niet met al die zogenaamde lekkere BN'ers die vandaag de dag zo nodig in dat blad moeten. Ik raak meer opgewonden van menig dame die op straat loopt dan van die figuren uit de Playboy.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je de playboy leest uiteraard voor de artikelen dan wel zeker
Nee hoor. Geen moeite.Anders had ik er wel 'quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna alsof je er moeite mee hebt
Dan niet nee. Of tijdens het dansen ook niet. Ik bedoel dus echt zo maar uit het niets.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stel je zit wat te eten jij zit aan de binnenkant van de muur, jullie zitten naast elkaar en zij begint een beetje aan je schwans te friemelen. Hier kan je toch niks op tegen hebben?
Vooruit, het lag ook aan het woord "moet"quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen moeite.Anders had ik er wel '' achter gezet.
Maar als ik single was had ik het wel geweten.
Ik weet hoe je piemel zou reageren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet hoe ik ga reageren als er een meisje aan mij begint te friemelen.
Wat ik wel weet mijn reactie zou je kunnen in sturen voor Funniest Home Videos.
Ik ga gillen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stel je zit wat te eten jij zit aan de binnenkant van de muur, jullie zitten naast elkaar en zij begint een beetje aan je schwans te friemelen. Hier kan je toch niks op tegen hebben?
Stel er komt een kneitergeile meid ineens op je af op straat en die begint aan je schwans te friemelen, dat wil je dan niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan niet nee. Of tijdens het dansen ook niet. Ik bedoel dus echt zo maar uit het niets.
Die piemels reageren dan ook allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet hoe je piemel zou reageren.
Benzin! Ik miste je al!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Die piemels reageren dan ook allemaal hetzelfde
Zou zij aan je pik mogen zitten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die lees ik sowieso niet, al helemaal niet met al die zogenaamde lekkere BN'ers die vandaag de dag zo nodig in dat blad moeten. Ik raak meer opgewonden van menig dame die op straat loopt dan van die figuren uit de Playboy.
Daar zou je 6 winterjassen aan kunnen hangen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice he, piemels.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Zelfs ik ontken het nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor iemand waarmee je een relatie hebt houd je je lusten in bedwang, maar helemaal weg gaan ze uiteraard nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, het lag ook aan het woord "moet"
Welja, zo moeilijk ben ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou zij aan je pik mogen zitten?
Tussen iets willen en dat toe laten zit nogal een verschilquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stel er komt een kneitergeile meid ineens op je af op straat en die begint aan je schwans te friemelen, dat wil je dan niet?
Nee. Niet zomaar met alles en iedereenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stel er komt een kneitergeile meid ineens op je af op straat en die begint aan je schwans te friemelen, dat wil je dan niet?
Dan is ze wel heel vreemd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik me ook niet voor kunnen stellen. Maar zolang als je er geen moeite mee hebt om het bij de gedachten alleen te houden, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor iemand waarmee je een relatie hebt houd je je lusten in bedwang, maar helemaal weg gaan ze uiteraard niet
Ik kan me ook niet voorstellen dat je binnen een relatie alleen bij je partner denkt dat je hem zou doen, en bij de andere knappe mannen/vrouwen die je tegenkomt die gedachten niet meer hebt
hahaquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, zo moeilijk ben ik ook weer niet.
Dus niet zoals feyenoordquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik me ook niet voor kunnen stellen. Maar zolang als je er geen moeite mee hebt om het bij de gedachten alleen te houden, is er niets aan de hand.
Het gaat wel goed. Eindelijk vakantie, daar was ik echt aan toe. Morgen en overmorgen ben ik hier niet in verband met kerst. Ik heb een hekel aan kerst, maar ik probeer het in plaats van kerst te zien als relaxdagen zonder computerquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin! Ik miste je al!
Hoe is het?
Als je niet kijkt voelt je lul het verschil niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Niet zomaar met alles en iedereen
Ik snap ze ook niet. Ik zou het met pijn in mijn hart afwijzen. Met pijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Wow, deze reacties had ik niet verwacht. Wat als ze heel smooth zou zeggen "Hey, ik vind je er wel leuk uit zien maar ik vind het ook belangrijk hoe het daarbeneden is, zou ik hem even blij mogen maken?"
Als het altijd bij plagen blijft gaat de lol er ook vanafquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
Overigens ga ik niet bij onbekende mannen meteen grijpen.Maar plagen is altijd wel leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het fout als ik sommige meisjes die ik niet zou zoenen wel zou schuren of met mn piemel zou laten friemelen?
Als een random persoon, of BN dat zou zeggen. Dan zou ik denken dat het een grap is, en daarom nee zeggenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Wow, deze reacties had ik niet verwacht. Wat als ze heel smooth zou zeggen "Hey, ik vind je er wel leuk uit zien maar ik vind het ook belangrijk hoe het daarbeneden is, zou ik hem even blij mogen maken?"
Bij plorken kan ik dat begrijpen ja.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het fout als ik sommige meisjes die ik niet zou zoenen wel zou schuren of met mn piemel zou laten friemelen?
Daar gaat het niet om, ik ben gewoon niet het soort kerel dat zonder pardon overal bovenop wil. En dus ben ik er ook niet van gediend dat een volslagen vreemde naar me toe komt en wel eens even gezellig aan m'n lul begint te rommelen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je niet kijkt voelt je lul het verschil niet.
Nee, zoenen is soms zelfs intiemer dan beetje rotzooien met elkaar en sta je met sommige dames dus wel open voor wat oppervlakkige bezigheden en hou je het intieme ver weg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Oh, en ik heb eindelijk weer eens een meisje beet op PaiQquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat wel goed. Eindelijk vakantie, daar was ik echt aan toe. Morgen en overmorgen ben ik hier niet in verband met kerst. Ik heb een hekel aan kerst, maar ik probeer het in plaats van kerst te zien als relaxdagen zonder computer
Gelukkig doen ze dat bij mij niet.quote:
Mja, daar moet het dan ook niet bij blijven. Maar plagen is gewoon tof. Vooral als het eigenlijk niet kan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het altijd bij plagen blijft gaat de lol er ook vanaf
Wat heb je ervoor gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, en ik heb eindelijk weer eens een meisje beet op PaiQEens kijken de komende weken of dat dat potentie heeft
Soms is het gewoon gemeenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, daar moet het dan ook niet bij blijven. Maar plagen is gewoon tof. Vooral als het eigenlijk niet kan.
Nouja, het is eigenlijk wel fout, maar erg begrijpelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fout? Is dat wat je bedoeld ?
Toch wel eens.quote:
Ik verwijs naar de reactie van Heloef: het zou me maar frustrerenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, daar moet het dan ook niet bij blijven. Maar plagen is gewoon tof. Vooral als het eigenlijk niet kan.
Wow, we zijn het eens. Bel jij de krant evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |