Dat ben ik niet, dat scheelt.quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Nee mannen dan, die een beetje lomp erbij staan en overal ja en amen op knikken. Gatverdamme.
Overigens, ik ben in voor een riskmeet!
Ja, amen. *knikt*quote:Op zondag 25 december 2011 03:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je neemt het weer eens te serieus he.
Je weet ook wat de definitie in het woordenboek voor klootzak is?quote:Op zondag 25 december 2011 03:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, nouja mijn definitie voor klootzak is iets anders dus
Gewoon een teringlijer zijn, en dat is niet hetzelfde als een eigen mening hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 04:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet ook wat de definitie in het woordenboek voor klootzak is?
Jij bent een knuffelbeertje.quote:Op zondag 25 december 2011 04:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een teringlijer zijn, en dat is niet hetzelfde als een eigen mening hebben![]()
Ik zou zeggen, kijk nog eens want je lult weer eens onzin. Een klootzak is iemand die de kloten draagt van een kanon.quote:Op zondag 25 december 2011 04:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een teringlijer zijn, en dat is niet hetzelfde als een eigen mening hebben![]()
Is goed met jequote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk nog eens want je lult weer eens onzin. Een klootzak is iemand die de kloten draagt van een kanon.
Van alledrie een beetjequote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf het toch apart vinden.
Vrouwen willen de galante man,die deuren open zal houden, en zal betalen aan het eind van de date, alvorens de dame haar jas te pakken en haar die in te helpen.
En de klootzak, die zijn eigen leven heeft, geen volgeling is, echt de Alpha man. Afentoe pijn doet, maar hard en koud is.
En de lieverd, die het begrijpt als ze even een dipje hebben, even een avondje op de bank verzorgd willen worden, die hun helpt, vertrouwen schenkt, en immer zal waarderen voor wie ze zijn en wat ze betekenen.
Dames, die kerel bestaat niet.
Sure it is honey. Gewoon toegeven.quote:
Inderdaad die bestaat niet, maar dat snappen ze zelf nog niet helemaal.quote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen willen de galante man,die deuren open zal houden, en zal betalen aan het eind van de date, alvorens de dame haar jas te pakken en haar die in te helpen.
En de klootzak, die zijn eigen leven heeft, geen volgeling is, echt de Alpha man. Afentoe pijn doet, maar hard en koud is.
En de lieverd, die het begrijpt als ze even een dipje hebben, even een avondje op de bank verzorgd willen worden, die hun helpt, vertrouwen schenkt, en immer zal waarderen voor wie ze zijn en wat ze betekenen.
Dames, die kerel bestaat niet.
Is het een effectief wapen?quote:
Fixedquote:Op zondag 25 december 2011 04:03 schreef Murdera het volgende:
Dames, die kerel is drommel.
Ja, amen.quote:Op zondag 25 december 2011 04:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sure it is honey. Gewoon toegeven.
Eh, that´s a "no"...quote:Op zondag 25 december 2011 04:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan knuffelen ze zo dat ding, en dan stop ik er stiekem chloroform in.
quote:Op zondag 25 december 2011 04:10 schreef heloef het volgende:
Chloroform, mijn hoop voor de toekomst.
Ja man, ik heb nog een leuk meisje op het oog namelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |