Risk?quote:Op zondag 25 december 2011 03:42 schreef Tamashii het volgende:
Slapen is een goed plan ja.baal een beetje van het mislukte risken omdat ik veul te moe werd, maar nu zit ik weer klaarwakker in bed.
Ja CA, maar die is echt onbereikbaarquote:Op zondag 25 december 2011 03:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zat echt een hele leuke blonde bij, perfectie gewoon.
Geen C_A een stuk jonger.quote:Op zondag 25 december 2011 03:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja CA, maar die is echt onbereikbaar
Waarom val je niet gewoon op een man die je wilt die geen klootzak is?quote:Op zondag 25 december 2011 03:50 schreef Tamashii het volgende:
Een echte man is overigens een klootzak.
Een klootzak die ik haat en tegelijkertijd wil. Jaja.
Snap dat dan, als je een klootzak bent vinden ze je aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom val je niet gewoon op een man die je wilt die geen klootzak is?
Die klootzak moet er ook zijn. Je moet niet onaardig doen.quote:Op zondag 25 december 2011 03:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Snap dat dan, als je een klootzak bent vinden ze je aantrekkelijk.
Als je aardig bent moeten ze je niet.
Omdat ik geen man wil die geen klootzak is.quote:Op zondag 25 december 2011 03:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom val je niet gewoon op een man die je wilt die geen klootzak is?
Komt heel onlogisch op me overquote:Op zondag 25 december 2011 03:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik geen man wil die geen klootzak is.
Echt, vrouwen. Dikkequote:Op zondag 25 december 2011 03:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik geen man wil die geen klootzak is.
Ik ben te aardig, ik ben gedoemd voor het leven.quote:Op zondag 25 december 2011 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die klootzak moet er ook zijn. Je moet niet onaardig doen.
quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Nee mannen dan, die een beetje lomp erbij staan en overal ja en amen op knikken. Gatverdamme.
Overigens, ik ben in voor een riskmeet!
Ik ben ook te aardig.quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te aardig, ik ben gedoemd voor het leven.
Hoezo is niet overal ja en amen op knikken en ergens niet lomp bijstaan gelijk klootzakken gedrag dan?quote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Nee mannen dan, die een beetje lomp erbij staan en overal ja en amen op knikken. Gatverdamme.
I'm inquote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Ik ook, daarna de stad in welquote:Op zondag 25 december 2011 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Je neemt het weer eens te serieus he.quote:Op zondag 25 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo is niet overal ja en amen op knikken en ergens niet lomp bijstaan gelijk klootzakken gedrag dan?
Ze bedoeld dat je een beetje een eigen persoonlijkheid moet hebben en niet zo meegaand moet zijnquote:Op zondag 25 december 2011 03:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo is niet overal ja en amen op knikken en ergens niet lomp bijstaan gelijk klootzakken gedrag dan?
Ah, nouja mijn definitie voor klootzak is iets anders dusquote:Op zondag 25 december 2011 03:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat je een beetje een eigen persoonlijkheid moet hebben en niet zo meegaand moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |