Ik ook, dacht laat ik er nu maar iets van zeggen.quote:
Een ritme waarbij ik me niet slaperig hoef te voelen. Tot nu toe nog niet gevonden.quote:
Hallo aardbijtjequote:Op zondag 25 december 2011 03:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, dacht laat ik er nu maar iets van zeggen.
[..]
Een ritme waarbij ik me niet slaperig hoef te voelen. Tot nu toe nog niet gevonden.
Dit was de eerste post:quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 16:40 schreef Arolsen het volgende:
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Patser.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik twijfel. Keiharde seks met m'n vriendin of heerlijk slapen?
Nee, sinds topic 3 dacht ik.quote:Op zondag 25 december 2011 03:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit je hier al sinds de eerste post?
Waar is Cactus trouwens
Ja ze zat me hier een beetje lekker te maken, die zit nu zeker met een of andere Don Juan in Torremolinos.quote:Op zondag 25 december 2011 03:17 schreef Murdera het volgende:
Cactus heeft ons verlaten voor groenere oorden.
Ik mis haar een beetje.
quote:Op zondag 25 december 2011 03:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Haal haar even terug![]()
Jij kent Cactus niet zo goed he?
Hij heeft een bed.quote:
Utrecht is prachtig.... ehh grijs?quote:
Heerlijkquote:
Hell yeah!quote:Op zondag 25 december 2011 03:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bevestigd, er ligt sneeuw op de berg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |