Ja idd!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Leuk dat je dan de gezichten van de users een ziet. Zal soms wel verrassend zijn.
Wat is een PSC?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ach ja, er is een iemand waar ik echt helemaal gek op ben, mijn beste maatje, maar wat ik ermee aan moetHet ene moment denk ik, bekijk het maar, en het andere moment wil ik altijd achter hem staan
En bartje vind ik ook wel tofmaar die heeft al een PSC en vertikt t om naar amsterdam te komen bijv.
Personal Shopping Coach aka mijn beste vriendinquote:
Toch niet de foute komen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Personal Shopping Coach aka mijn beste vriendin
En ik vertik het niet om naar Amsterdam te komen, ik acht de kans gewoon klein dat ik kom
Nee de goede. Je weet wel, keihard gillend spuitend trillend etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Al snel hosselde Newb mij en spraken we bij mij thuis af, toen werd ik een weekje een hele labiele puber, er was een FOK!meet in mijn appartement, ik zoende per ongeluk met MliG, de dag erna door Newb ontmaagd en aan de MDMA gezeten, later die week drama vanwege ouders die mijn account ontdekten en een FOK!verbod :’)quote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
Hallo, ik heb me net geregistreerd en stel me hier ook maar eens voor... Ik ben achttien jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Op zich heb ik er geen problemen mee om jongens aan te spreken, helemaal niet zelfs, er komt alleen verder nooit iets van! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een jongen moet laten merken dat ik hem leuk vind, ben ook een beetje een afstandelijk persoon, niet zo aanrakerig enzo... Hebben jullie misschien tips om hiermee om te gaan?
Jij oa.quote:
Het is iets meer real live achtig dan forum zonder dat je ziet tegen we je praat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:22 schreef xFriendx het volgende:
TC en dergelijke begin ik niet eens aan. Een kleine 2 maanden terug ook maar mijn Facebook gewist. Heb juist meer de behoefte aan real life contact nu ik niet zo verlegen meer ben en met jan en alleman praatjes maak.
Wel eens dat het vaak leuk is om te zien hoe users er uit zien.
Jij bent baas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gewoon mijn webcam aanop tc. Hoe durft ik
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef benzin het volgende:
Ik ben er vandoor; ben er de komende twee dagen niet of weinig.
Allemaal een hele fijne kerst!![]()
Niets er van, ik ben er nog. Ik heb geen webcam o.a.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Van hetzelfde!
Ik heb nu het hele topic voor mezelf!
Gelukkig, en ik heb qua cam precies hetzelfde. Waar zullen wij het eens over hebben?quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets er van, ik ben er nog. Ik heb geen webcam o.a.Ja heb em wel maar ding nooit aangesloten.
Vroeger had ik zelfs de cam om foto's te maken toen ik nog geen mobieltje met cam hadquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig, en ik heb qua cam precies hetzelfde. Waar zullen wij het eens over hebben?
Ik gebruik 'm daar dus nog steeds voor, ik heb alleen een dumbphonequote:Op zaterdag 24 december 2011 23:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vroeger had ik zelfs de cam om foto's te maken toen ik nog geen mobieltje met cam had![]()
Alleen die cam gebruik ik nu jaren al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |