grapje schatje kusjessssquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Met die bekken die Gerard trekt? Vast wel
iddquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
PSB en er is geen beeld. Timing is niet al te goed.
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde momentquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
PSB en er is geen beeld. Timing is niet al te goed.
Ik volg je...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Maar even radiostream aangezet, want UPDATE
Idemquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde moment
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet of ik het wil weten..
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je nu nog ruzie aan het maken?
FM-radioquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Ze moeten ze die updates gewoon eens doen tijdens het reclameblok en niet langer dan het reclameblok duurt. Die updates duren onderhand volgens mij wel een kwartier en je mist dan best veel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde moment
Zwaar gefrustreerd dus... lekker laten gaan...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.
Dus ik reageer met 'goh, je moet 3 uurtjes draaien' en all hell broke loose. Ik ga d'r niet eens meer op reageren.
eenschquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die update nu hebben ze idd getimed op het allerslechtste moment
Waar werk je? Toch geen supermarkt he? Ik ging dood daar achter de kassa.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.
Dus ik reageer met 'goh, je moet 3 uurtjes draaien' en all hell broke loose. Ik ga d'r niet eens meer op reageren.
En niet een update 53 keer herhalen in de avond/nacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze moeten ze die updates gewoon eens doen tijdens het reclameblok en niet langer dan het reclameblok duurt. Die updates duren onderhand volgens mij wel een kwartier en je mist dan best veel.
Dat zullen ze nooit leren, want het is elk jaar weer raak. Een update prima, maar doe het dan tijden het nieuws en reclame en laat ons niet 5 minuten dat kutbandje horen dan nieuws, dan weer kutbandje en dan pas update die tot kwart over duurtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef gerbenp het volgende:
Het lijstje wat er volgend jaar niet moet gebeuren tijdens SR:
Updates
Vult u maar aan
DJ's die gaan slapenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Updates
living doll
Vult u maar aan
Ik dacht dat het Sonja Bakker was, hoorde alleen de stem... Was niet zo, de dames daar zullen allemaal wel met dat accent praten. Accentenquote:
Jij bent slim!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit leren, want het is elk jaar weer raak. Een update prima, maar doe het dan tijden het nieuws en reclame en laat ons niet 5 minuten dat kutbandje horen dan nieuws, dan weer kutbandje en dan pas update die tot kwart over duurt
Mwah, het nieuws en reclame komt natuurlijk ook elk uur terug. Alhoewel 's nachts inderdaad niet meer nodig is, dan krijgen wij op de FM ook alleen nog maar nieuws.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En niet een update 53 keer herhalen in de avond/nacht.
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Nee, niet bij een supermarkt. Maar wel bijna even druk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar werk je? Toch geen supermarkt he? Ik ging dood daar achter de kassa.
Ik snap sowieso niet dat er geen webcam stream is zonder die update onzin.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Updates
living doll
Vult u maar aan
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er geen webcam stream is zonder die update onzin.
Mijn nummer van vorig jaar moet ik ook nog steeds terughorenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef Karina het volgende:
Muziek aanvragen en dan wordt het niet gedraaid
speciale videostream die continu uit het huis komt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef gerbenp het volgende:
Updates
Vult u maar aan
denk dat echte koebellen een beetje duur zijnquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
Waylon wilde trouwens toch koebellen ipv die klapperhandjes?
Het is wel zo, maar ik vrees morgen het ergste weer met de finale, gaan ze weer een puinhoop van maken op 101TV uiteraardquote:
Nouja ik moest vandaag kassa draaien bij de Free Record Shop, maar dat is wel veel minder erg ondanks drukte. Daarom vroeg ik het, zodat ik je een virtuele knuffel kan geven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, niet bij een supermarkt. Maar wel bijna even druk.
Snap ik, maar ik heb zoiets gisteren voorbij zien komenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat echte koebellen een beetje duur zijn
Zonder de sms balk gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
speciale videostream die continu uit het huis komt.
Merk je niks meer vanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
"Niks is erger dan met Kerst in het ziekenhuis liggen"
Nou wat denk je van een mortuarium Geer
natuurlijk die kun je apart naast de stream plaatsen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zonder de sms balk gelijk. Belgen hebben het ook gedaan dit jaar
.
Ja want stel je voor dat je niet lekker geforceerd met je familie moet gaan etenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
"Niks is erger dan met Kerst in het ziekenhuis liggen"
Nou wat denk je van een mortuarium Geer
Bij de Blokker. En ik heb vandaag vanaf 11 tot 21 kassa gedraaid + 16 karren vracht in de winkel geknald.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik moest vandaag kassa draaien bij de Free Record Shop, maar dat is wel veel minder erg ondanks drukte. Daarom vroeg ik het, zodat ik je een virtuele knuffel kan geven.
Smakelijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Siegfried het volgende:
Zo maar es even niet solidair zijn..
Tja t wordt een beetje huge allemaal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Updates
living doll
Vult u maar aan
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een kennis van me lag in een mortuarium...Nooit meer wat van gehoord
boh da's wel nasty. *virtuele knuffel geeft*quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij de Blokker. En ik heb vandaag vanaf 11 tot 21 kassa gedraaid + 16 karren vracht in de winkel geknald.
Ach ja, het is bijna kerst, dus 'vreed op aard' en zulks.
Tnx!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
boh da's wel nasty. *virtuele knuffel geeft*
de Grootquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef Paul het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
I
I
IIII
FANS!
Ik bied 200 als ie zijn kleren aan houdtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik bied 100 EUR voor een naakte Waylon
HOI HOI!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan bijt je ineens op een peper
Wat voor soep heb je dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
WAAROM BEN JE OPEENS EEN MAN?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
pepersquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Uit de kast?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Uiensoep, snap ook niet war die ineens vandaan kwam.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Nu heeft ie wel het geld voor het shirt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
28.000 euro opgehaald door Serieuzzz Live. Ow, da's maar 972.000 euro minder dan het gestelde doel...
28.000 euro opgehaald door Serieuzzz Live. Ow, da's maar 972.000 euro minder dan het gestelde doel...
Gevalletje 'oeps'quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wayo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat het project van Giel?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wow!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mini- Glazen Huis in Eindhoven.quote:
PFFFFWHAHAHAHAAHAAquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oh dat, heb daar ook weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini- Glazen Huis in Eindhoven.
Ik was dus net toevallig daar, was ook niet echt drukquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er een filmpje van dat hij eerder kwam? Heb dat gemist.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:18 schreef TheVulture het volgende:
Hij verdient dat shirt van Coen nu wel eigenlijk....
Ik schaam me daar echt voorquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mini- Glazen Huis in Eindhoven.
DAT WEET IK HEUS WEL, IK WEET ALLES VAN GIEL, IK WEET ZELFS WELKE ONDERBROEK HIJ VANDAAG AAN HEEFT JA!quote:
Ik die van 2 jaar geleden nogquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn nummer van vorig jaar moet ik ook nog steeds terughoren
Oh shit ja, ik wilde uit werk door naar La Fuente. Vergeten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik was dus net toevallig daar, was ook niet echt druk![]()
Wel nog even van La Fuente kunnen genieten, en vies bavaria bier uit plastic flessen.
Dat heb ik ook....quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Swomp het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het dit jaar een stuk minder leuk dan alle voorgaande jaren...
Ik wist niet dat je boos werd. Relax.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT WEET IK HEUS WEL, IK WEET ALLES VAN GIEL, IK WEET ZELFS WELKE ONDERBROEK HIJ VANDAAG AAN HEEFT JA!
Dan zal de sfeer er wel niet leuk bij hebben gehangenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]![]()
En ze zullen het nooit, nooit, vergeten..
Paulquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd. Relax.
Ja was een request van Cee, die is 's morgens al door Geer uit bed gebeldquote:
Wel naar Ray en Anita geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh shit ja, ik wilde uit werk door naar La Fuente. Vergeten.
Je hebt niet veel gemist iigquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh shit ja, ik wilde uit werk door naar La Fuente. Vergeten.
Zal wel met het feit te maken hebben dat we geen vrij (ik in ieder geval) hebben, en dat het allemaal niet meer zo spontaan is.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zal de sfeer er wel niet leuk bij hebben gehangen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tempo is wel uit het topic reeks sinds vanavond, allemaal de schuld van Waylon
Toen Annemieke er in zat (dat heb ik ook wel eens geiler gezegdquote:
Ik hoorde van m'n collega die bij Tim Akkerman was wezen kijken dat de TV ploeg steeds kwam om de mensen half te dwingen wat te doneren. Wel sneu trouwens want die artiesten wisten dit natuurlijk ook niet van te vorenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zal de sfeer er wel niet leuk bij hebben gehangen
Je bent zelf de schuld van Waylon!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tempo is wel uit het topic reeks sinds vanavond, allemaal de schuld van Waylon
Ik vind het ook jammer dat het niet meer zo spontaan is. Dat had wel meer charme moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist iig
[..]
Zal wel met het feit te maken hebben dat we geen vrij (ik in ieder geval) hebben, en dat het allemaal niet meer zo spontaan is.
Ok... Hmmmquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Michie_ het volgende:
Vandaag bij het Glazenhuis geweest maar het viel me wel tegen hoe slecht alles geregeld was op het plein. Er was voor de brievenbus geen vorm van een rij. Je moest maar gaan staan ergens en hopen dat de mensen die vooraan stonden weg zouden gaan zodat je misschien 2 cm opschoot per half uur. Ik heb van half 3 tot 5 uur in de "rij" gestaan voordat ik bij de brievenbus was. Eenmaal daar gooide iemand van het rode kruis mijn geld door de brievenbus. Mocht ook niet vragen of Gerard mijn boek wou signeren
Het geluid op het plein is trouwens ook best zacht helaas.
Ik volg het dit jaar ook niet zo goed, dus ik kan er niet echt een mening over vormen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Swomp het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het dit jaar een stuk minder leuk dan alle voorgaande jaren...
Oh hoe coolquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja was een request van Cee, die is 's morgens al door Geer uit bed gebeld
Tja, dan moet je Gerard er niet in zetten hequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat het niet meer zo spontaan is. Dat had wel meer charme moet ik zeggen.
Hoe de fuck komen ze op een doel van 920k?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nein, vannacht niet.quote:
Ik vind Gerard wel spontaan hoor. Maar van mij hoeft hij niet in het Huis. Ben niet echt fan van hem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dan moet je Gerard er niet in zetten he
Als je aan Giel komt kom je aan mij ja!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd. Relax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Wanneer Domien voor een topsalaris ergens op een B-tijd 3 uur per week een uitzending heeft bij 538.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
Barend van Deelen. Die jongen is over twee jaar de nieuwe Domien.
Hopelijk krijgt hij geen ego allergie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
Heb nog een 3/4 krat bier staan dus dat komt voorlopig wel goedquote:
Eens. Jammer genoeg zijn de meesten in het topic niet dol op de nieuwelingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten er volgend jaar gewoon 3 nieuwelingen ingooien... dan krijg je het spontane vanzelf weer terug... maar hoe tof ik Ekdom ook vind... het is wel een beetje automatische piloot... zelfde geldt voor Coen en Giel
Wat ik me nu wel afvraag is of die 28.000 euro nou wel naar SR gaat, aangezien ze nog 60k tekort kwamen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe de fuck komen ze op een doel van 920k?
Het werd toch uitgezonden door een plaatselijk radiostation?
Let's Dance To Joy Divisionquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik volg het dit jaar ook niet zo goed, dus ik kan er niet echt een mening over vormen.
Ik vind nog steeds het eerste jaar het beste omdat dat nog erg spontaan was, en het voor iedereen nieuwe was. Verder vond ik de editie met Gerard, Michiel en Rob heel goed.
nee hoor want hij gaat volgend jaar weg bij 3FM dan loopt zijn contract afquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
Als hij dat bij iedereen zou moeten doen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Michie_ het volgende:
Mocht ook niet vragen of Gerard mijn boek wou signeren
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je aan Giel komt kom je aan mij ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom nooit aan Giel. Ik
Giel.
Make love, not war ☮
Coen? Dit is zn 3e keer, met tussen vorig jaar en die keer daarvoor toch een aantal jaar hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten er volgend jaar gewoon 3 nieuwelingen ingooien... dan krijg je het spontane vanzelf weer terug... maar hoe tof ik Ekdom ook vind... het is wel een beetje automatische piloot... zelfde geldt voor Coen en Giel
Vanaf 1 januari?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wanneer Domien voor een topsalaris ergens op een B-tijd 3 uur per week een uitzending heeft bij 538.
gerard valt vooral veel in herhaling. Maar ik geef hem geen ongelijk, want 90% van NL lijkt daar op te zitten wachtenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Gerard wel spontaan hoor. Maar van mij hoeft hij niet in het Huis. Ben niet echt fan van hem.
Ik kom ook nooit aan Giel... voor je het weet heb ik ook van die bultjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik kom nooit aan Giel. Ik
Giel.
Die jongen gaat echt niet weg hoor. Daarvoor laat Timo hem wel te leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor want hij gaat volgend jaar weg bij 3FM dan loopt zijn contract af
Ja er ging toch een sterk gerucht dat er 'iemand' een overstap ging maken naar 'een ander station' vanaf 2012?quote:
Ja maar jij bent ook geen 15-jarige sletje toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit aan Giel... voor je het weet heb ik ook van die bultjes
Hee een Giel fanquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik kom nooit aan Giel. Ik
Giel.
Douche radio ftw!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef CindieY het volgende:
Nouja, even douchen, ik sta te trillen als een gek
Dat klopt inderdaad. Herhaling van zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
gerard valt vooral veel in herhaling. Maar ik geef hem geen ongelijk, want 90% van NL lijkt daar op te zitten wachten
Dat is bullshit, Domien blijft nog wel 10 jaar bij 3fm ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja er ging toch een sterk gerucht dat er 'iemand' en overstap ging maken naar 'een ander station' vanaf 2012?
say what?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:24 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Die jongen gaat echt niet weg hoor. Daarvoor laat Timo hem wel te leuke dingen doen.
Ja iemand, zou niet weten wie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is bullshit, Domien blijft nog wel 10 jaar bij 3fm ofzo
Die eerste keer was ie dramatisch... maar als hij er volgend jaar weer in zou zitten zou het ook 3 keer op rij zijn... en ik vind hem dit jaar ook niet sprankelen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coen? Dit is zn 3e keer, met tussen vorig jaar en die keer daarvoor toch een aantal jaar hoor.
Ik wil met je trouwenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Eén van de weinigen, ik weet het.
Dit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef TheVulture het volgende:
In Eindhoven was er gezeik met de sponsoren blabla. Ze hadden 300.000 nodig en kwamen 60.000 tekort, waar het eerste geld dus heen zou gaan. Toen hebben ze 'ingekort op de salarissen' en was de begroting ineens wel rond. Oftewel: niemand wilde nog geld geven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
Wacht, in Eindhoven, 28.000 euro?
Hier in de Noordoostpolder hebben ze ook een "glazen huis", daar zijn ze nog bezig, en zitten ze op dit moment op de ¤30387,=
Gelukkig hebben zij dan niet als doel de ¤1.000.000,-Maar het is al een mooi bedragje
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste keer was ie dramatisch... maar als hij er volgend jaar weer in zou zitten zou het ook 3 keer op rij zijn... en ik vind hem dit jaar ook niet sprankelen...
gooi voor mijn part gewoon Domien, Barend en Roosmarijn in het huis...
Domienquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die eerste keer was ie dramatisch... maar als hij er volgend jaar weer in zou zitten zou het ook 3 keer op rij zijn... en ik vind hem dit jaar ook niet sprankelen...
Roos natuurlijk, goed voor `t afvallenquote:
Die plastice bavaria flesjes?, heb die net nog in eindhoven zitten drinken, bah wat een troep was datquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Timo20 het volgende:
Geniale bier flesjes zijn dat, die die tuup aan de microfoon had![]()
![]()
Roosmarijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik dat lege plein ook niet echt aantrekkelijk om lang te staan. Maar toch gelachen met collegas op het plein. Met z'n 8en crowdsurfen undzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven was er gezeik met de sponsoren blabla. Ze hadden 300.000 nodig en kwamen 60.000 tekort, waar het eerste geld dus heen zou gaan. Toen hebben ze 'ingekort op de salarissen' en was de begroting ineens wel rond. Oftewel: niemand wilde nog geld geven.
Wtfquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In Eindhoven was er gezeik met de sponsoren blabla. Ze hadden 300.000 nodig en kwamen 60.000 tekort, waar het eerste geld dus heen zou gaan. Toen hebben ze 'ingekort op de salarissen' en was de begroting ineens wel rond. Oftewel: niemand wilde nog geld geven.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef Bol_Wan het volgende:
Jezus, Belgie is ook goed bezig geweest zeg, zie het net voorbij komen
Hakken zuigt, Dit is wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef Natha-- het volgende:
Oh, dit is geen hakken, dit is mellow
Trusten!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
Nog veel plezier...
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik dat lege plein ook niet echt aantrekkelijk om lang te staan. Maar toch gelachen met collegas op het plein. Met z'n 8en crowdsurfen undzo![]()
NEE, volgend jaar gewoon weer Gielquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Giel weggooien en er kan weer verschuiving plaats vinden op 3fm.
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nog veel plezier...
Truste!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nog veel plezier...
Ja dat was dus waarom ongeveer iedereen op afgeknapt was. Ik wilde erst ook nog wel gaan kijken/geld geven maar toen hoorde ik hoe het ging en had ik zoiets van uuuuuuuuhhh doeiiiii ik geef wel gelijk aan Leidenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wtf
Hier is alles, maar dan ook echt alles op vrijwillige basisPand, electra, stream, dj's, drinken, alles wordt gesponsord, doen ze het hier toch net iets beter
Trustequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nog veel plezier...
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Nog veel plezier...
Stenders, Sander en Ramon dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien!!!!!!
Barend is denk ik wel ok
Roosmarijn!!!!!!!
Hoe kom je erop man, hoe dramatisch wil je het hebben
Het ging erom dat ik graag nieuwelingen in het huis zie... of mensen die het max 1 keer gedaan hebben... dus een jaar geen Giel, Gerard en Coen....quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Domien!!!!!!
Barend is denk ik wel ok
Roosmarijn!!!!!!!
Hoe kom je erop man, hoe dramatisch wil je het hebben
Vroegah werd Giel gemiddeld 2x per jaar ontslagen, ben benieuwd wanneer hij die trend weer door gaat zettenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
Giel weggooien en er kan weer verschuiving plaats vinden op 3fm.
En met de fietsen steeds voor de camera langs rijdenquote:
Schattig een kind uit de 0-tiesquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goede plaat dit, kende hem nog niet maar ga hem ff downloaden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was dus waarom ongeveer iedereen op afgeknapt was. Ik wilde erst ook nog wel gaan kijken/geld geven maar toen hoorde ik hoe het ging en had ik zoiets van uuuuuuuuhhh doeiiiii ik geef wel gelijk aan Leiden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stenders, SanderTimur en RamonGiel dan?
Meeeeeeeeeeeeeeeeeer dan genoegquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weten mensen meer van dit soort old school housemuziek?
Ja hoor. Mag ik een andere keer wat posten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Download de lage nummers van de Turn Up The Bass collectiequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou geen goede vervanging weten eigenlijk bij 3fm. Alleen Bert van Lent zou ik benieuwd naar zijn, al zou hij het nooit trekken zo'n glazen huis.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het ging erom dat ik graag nieuwelingen in het huis zie... of mensen die het max 1 keer gedaan hebben... dus een jaar geen Giel, Gerard en Coen....
Ik kende 'm ook niet en ik ben een kind uit de 80-ies.quote:
quote:
PM'etje?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja hoor. Mag ik een andere keer wat posten?
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef Marcoss het volgende:
Stenders en Lantinga mogen/willen niet..
Waar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Natha-- het volgende:
[..]
Download de lage nummers van de Turn Up The Bass collectie
Trustenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef Againzender het volgende:
ik duik ook mijn nest in. stuiterend, dat wel
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En met de fietsen steeds voor de camera langs rijden
Nee, we hebben ons niet echt populair gemaakt bij studio040
Uiteraard...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het was mijn request van 2 jaar geleden. Heb je toen niet geluisterd?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet en ik ben een kind uit de 80-ies.
Een regulier programma is een heel ander iets dan in zo'n huis zitten... wie weet verrassen sommige mensen je wel... ik denk dat het merk SR ondertussen zo sterk is dat de poppetjes wel een keer kunnen wisselenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zou geen goede vervanging weten eigenlijk bij 3fm. Alleen Bert van Lent zou ik benieuwd naar zijn, al zou hij het nooit trekken zo'n glazen huis.
Stenders saai? Wtf man..,quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stenders is saai, bij Yorin FM was hij wel tof!
Maar dat was dan ook een super radiostation.
Ik had hetzelfde. Ook de houding van de organisatie en de promotie voor de website. Maakte het voor mij niet echt een sympathiek doelquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was dus waarom ongeveer iedereen op afgeknapt was. Ik wilde erst ook nog wel gaan kijken/geld geven maar toen hoorde ik hoe het ging en had ik zoiets van uuuuuuuuhhh doeiiiii ik geef wel gelijk aan Leiden
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard...
http://techno.org/electronic-music-guide/
Veenstra is als Tukker een zekerheidje voor volgend jaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef Paul het volgende:
Als het maar geen Michiel Veenstra is
Gelukkig is het tot nu toe maar bij 1 keer gebleven
Jawel, maar niet zo intensief als dit jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het was mijn request van 2 jaar geleden. Heb je toen niet geluisterd?![]()
![]()
Klopt. Ik was daar gewoon teleurgesteld over, dequote:Als hij dat bij iedereen zou moeten doen..
Daarom idd. Flikker op met 'inkorten op salarissen', ze hadden überhaupt geen salaris moeten krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde. Ook de houding van de organisatie en de promotie voor de website. Maakte het voor mij niet echt een sympathiek doel
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef Paul het volgende:
Als het maar geen Michiel Veenstra is
Gelukkig is het tot nu toe maar bij 1 keer gebleven
Deel 1 t/m 10 van de deel 1t/m 28 ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar?En hoe bedoel je 'de lage nummers'?
Had er waarschijnlijk dit jaar ook wel ingezeten als hij er neit zo lang uit was geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veenstra is als Tukker een zekerheidje voor volgend jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |