quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde moment
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat en ik weet niet of ik het wil weten..
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je nu nog ruzie aan het maken?
FM-radioquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Maar even radiostream aangezet, want UPDATE
Ze moeten ze die updates gewoon eens doen tijdens het reclameblok en niet langer dan het reclameblok duurt. Die updates duren onderhand volgens mij wel een kwartier en je mist dan best veel.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
echt zonde ja, waarom toch elk jaar weer die updates op het verkeerde moment
Zwaar gefrustreerd dus... lekker laten gaan...quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.
Dus ik reageer met 'goh, je moet 3 uurtjes draaien' en all hell broke loose. Ik ga d'r niet eens meer op reageren.
eenschquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die update nu hebben ze idd getimed op het allerslechtste moment
Waar werk je? Toch geen supermarkt he? Ik ging dood daar achter de kassa.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Collega was aan het zeuren dat ze vandaag 3 uurtjes kassa moest draaien, terwijl ik bijna 12 uur kassa heb gedraaid vandaag. En morgen ook weer 8 uur.
Dus ik reageer met 'goh, je moet 3 uurtjes draaien' en all hell broke loose. Ik ga d'r niet eens meer op reageren.
En niet een update 53 keer herhalen in de avond/nacht.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze moeten ze die updates gewoon eens doen tijdens het reclameblok en niet langer dan het reclameblok duurt. Die updates duren onderhand volgens mij wel een kwartier en je mist dan best veel.
Dat zullen ze nooit leren, want het is elk jaar weer raak. Een update prima, maar doe het dan tijden het nieuws en reclame en laat ons niet 5 minuten dat kutbandje horen dan nieuws, dan weer kutbandje en dan pas update die tot kwart over duurtquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:06 schreef gerbenp het volgende:
Het lijstje wat er volgend jaar niet moet gebeuren tijdens SR:
Updates
Vult u maar aan
DJ's die gaan slapenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef JaneDoe het volgende:
Het lijstje wat er volgend jaar niet moet gebeuren tijdens SR:
Updates
living doll
Vult u maar aan
Ik dacht dat het Sonja Bakker was, hoorde alleen de stem... Was niet zo, de dames daar zullen allemaal wel met dat accent praten. Accentenquote:
Jij bent slim!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zullen ze nooit leren, want het is elk jaar weer raak. Een update prima, maar doe het dan tijden het nieuws en reclame en laat ons niet 5 minuten dat kutbandje horen dan nieuws, dan weer kutbandje en dan pas update die tot kwart over duurt
Mwah, het nieuws en reclame komt natuurlijk ook elk uur terug. Alhoewel 's nachts inderdaad niet meer nodig is, dan krijgen wij op de FM ook alleen nog maar nieuws.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En niet een update 53 keer herhalen in de avond/nacht.
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:04 schreef alors het volgende:
Maar even radiostream aangezet, want UPDATE
Nee, niet bij een supermarkt. Maar wel bijna even druk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar werk je? Toch geen supermarkt he? Ik ging dood daar achter de kassa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |