Wel naar Ray en Anita geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh shit ja, ik wilde uit werk door naar La Fuente. Vergeten.
Je hebt niet veel gemist iigquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh shit ja, ik wilde uit werk door naar La Fuente. Vergeten.
Zal wel met het feit te maken hebben dat we geen vrij (ik in ieder geval) hebben, en dat het allemaal niet meer zo spontaan is.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zal de sfeer er wel niet leuk bij hebben gehangen
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tempo is wel uit het topic reeks sinds vanavond, allemaal de schuld van Waylon
Toen Annemieke er in zat (dat heb ik ook wel eens geiler gezegdquote:
Ik hoorde van m'n collega die bij Tim Akkerman was wezen kijken dat de TV ploeg steeds kwam om de mensen half te dwingen wat te doneren. Wel sneu trouwens want die artiesten wisten dit natuurlijk ook niet van te vorenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zal de sfeer er wel niet leuk bij hebben gehangen
Je bent zelf de schuld van Waylon!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tempo is wel uit het topic reeks sinds vanavond, allemaal de schuld van Waylon
Ik vind het ook jammer dat het niet meer zo spontaan is. Dat had wel meer charme moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist iig
[..]
Zal wel met het feit te maken hebben dat we geen vrij (ik in ieder geval) hebben, en dat het allemaal niet meer zo spontaan is.
Ok... Hmmmquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef Michie_ het volgende:
Vandaag bij het Glazenhuis geweest maar het viel me wel tegen hoe slecht alles geregeld was op het plein. Er was voor de brievenbus geen vorm van een rij. Je moest maar gaan staan ergens en hopen dat de mensen die vooraan stonden weg zouden gaan zodat je misschien 2 cm opschoot per half uur. Ik heb van half 3 tot 5 uur in de "rij" gestaan voordat ik bij de brievenbus was. Eenmaal daar gooide iemand van het rode kruis mijn geld door de brievenbus. Mocht ook niet vragen of Gerard mijn boek wou signeren
Het geluid op het plein is trouwens ook best zacht helaas.
Ik volg het dit jaar ook niet zo goed, dus ik kan er niet echt een mening over vormen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Swomp het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het dit jaar een stuk minder leuk dan alle voorgaande jaren...
Oh hoe coolquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja was een request van Cee, die is 's morgens al door Geer uit bed gebeld
Tja, dan moet je Gerard er niet in zetten hequote:Op zaterdag 24 december 2011 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat het niet meer zo spontaan is. Dat had wel meer charme moet ik zeggen.
Hoe de fuck komen ze op een doel van 920k?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
28.000 euro opgehaald door Serieuzzz Live. Ow, da's maar 972.000 euro minder dan het gestelde doel...
Nein, vannacht niet.quote:
Ik vind Gerard wel spontaan hoor. Maar van mij hoeft hij niet in het Huis. Ben niet echt fan van hem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dan moet je Gerard er niet in zetten he
Als je aan Giel komt kom je aan mij ja!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd. Relax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Wanneer Domien voor een topsalaris ergens op een B-tijd 3 uur per week een uitzending heeft bij 538.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
Barend van Deelen. Die jongen is over twee jaar de nieuwe Domien.
Hopelijk krijgt hij geen ego allergie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef Waalwijker het volgende:
Barend van Deelen. Die jongen is over twee jaar de nieuwe Domien.
Heb nog een 3/4 krat bier staan dus dat komt voorlopig wel goedquote:
Eens. Jammer genoeg zijn de meesten in het topic niet dol op de nieuwelingenquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Ze moeten er volgend jaar gewoon 3 nieuwelingen ingooien... dan krijg je het spontane vanzelf weer terug... maar hoe tof ik Ekdom ook vind... het is wel een beetje automatische piloot... zelfde geldt voor Coen en Giel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |