quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben je bang? Je kijkt zo angstig lijkt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Doet het niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk?
Heaven is a place on earth with you
Mwah daar kan ik me niet druk over maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mensen die zachtjes meezingen met de muziek of playbacken. Afknapper.![]()
![]()
Echt nietquote:
Ik bedoel het openen van een nieuw topic.quote:
quote:
quote:
Oh je was bezig. Sorry.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik snap dat niet. Ik heb de laatste post en dan open jij er één terwijl ik bezig ben. Zonde van mijn fucking tijd en irritant ook nog. Je hebt hier de tijd niet eens om op 'open nieuw topic' te klikken of één of andere nerd heeft 'm alweer opgehoogd. Voortaan post ik nooit meer als laatste.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel het openen van een nieuw topic.
Maar meisjes versieren is ook heul moeilijk.quote:
Maak hem nog een keer met je mond erop, en lach dan zo heel liefquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
http://oi44.tinypic.com/fyh9i1.jpg
nu wel?
Het hangt er precies op, ben net vandaag naar de kapper geweest, tis wel ineens superkort voor mijn gevoelquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: als dat haar lang genoeg is om over je tieten te hangen: ja.
Het is niks boeiends hoor, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Dit topic gaat met de dag harderHoe moet ik zo ooit nog bijlezen?
Ik ken dat probleem. Maar ik lees dan ook niet meer bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar meisjes versieren is ook heul moeilijk.
Ik heb kort haar. No like?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: als dat haar lang genoeg is om over je tieten te hangen: ja.
Je bent een neger, doe je voordeel met die vooroordelenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar meisjes versieren is ook heul moeilijk.
Is ook wel lullig natuurlijk maar achquote:Op donderdag 22 december 2011 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee dat durf ik niet.
Zelfs als een heel lelijk persoon interesse toont ben ik nog vorlijk.
Behalve laatst, maar dat was echt een kruising tussen een berggeit en een moeras-trol.
Toen keek ik alsof ik iets heel vies zag.Voelde ik me daar later weer lullig over.
Bijlezen is voor nerds, gewoon binnen komen vallen like a bawsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Ik vond het gister wel erg boeiendquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niks boeiends hoor, maak je geen zorgen.
Zal ik eens een poging wagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak hem nog een keer met je mond erop, en lach dan zo heel lief
Welk voordeel? Ze vielen allemaal niet op negers, het had alleen nadelen man.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een neger, doe je voordeel met die vooroordelen
Ik had het tot bij mijn oren, nu is het pas weer bij mij tieten. Heeft een goeie 4 jaar geduurdquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook kort haar, maar ik laat het weer groeien dit jaar.
Grote lulquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Welk voordeel? Ze vielen allemaal niet op negers, het had alleen nadelen man.
Ik heb het nu precies tot mijn schouders bij de puntjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had het tot bij mijn oren, nu is het pas weer bij mij tieten. Heeft een goeie 4 jaar geduurd
Ik schijn wel "iets" te hebben met vrouwen met kort haar. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het staat
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen?
Iedereen vind goed, mijn vriend moet er nog aan wennen een beetjequote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het staat
Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen die uitstraling hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schijn wel "iets" te hebben met vrouwen met kort haar. Geen idee waarom.
Foboquote:
Grote lul, dat heeft alleen een voordeel in de kleedkamer om je voetbalmaten af te troeven.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grote lul
Het enige nadeel is dat ze denken dat je geen werk hebt
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2e keer al dat ik hem post, bazenplaatje
Op als in aan de bovenkant of op als in je ziet net je tiet niet meer?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het hangt er precies op, ben net vandaag naar de kapper geweest, tis wel ineens superkort voor mijn gevoel
Definieer kortquote:
Wat bedoel je met uitstraling? Wat voor?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen die uitstraling hebben
Heb je iets met mijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schijn wel "iets" te hebben met vrouwen met kort haar. Geen idee waarom.
Het hangt er inderdaad vanaf hoe het staat, maar toch, als ik kijk naar de vrouwen waarop ik verliefd was...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gelukkig loop jij ermee rond en jouw vriend niet. Hoe kort is het dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iedereen vind goed, mijn vriend moet er nog aan wennen een beetje
Jij bent een vrouw, natuurlijk zeg je dat het niet moeilijk is.quote:
Pics?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iedereen vind goed, mijn vriend moet er nog aan wennen een beetje
Iedereen heeft uitstraling, alleen wat voor is verschillend.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik word nu opeens heel nieuwsgierig. Dat zul je wel begrijpenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je iets met mij
Mijn haar komt tot mijn kaak
Bartje toch!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En anders pics van je tieten natuurlijk
[..]
Weet niet, moeilijk te omschrijving. De blik in iemands ogen, de stand van iemands gezicht, haar lach, haar trekjesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met uitstraling? Wat voor?
Zoveel moeite heeft Newb niet voor me hoeven doen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, natuurlijk zeg je dat het niet moeilijk is.
Wat vind je van die van mijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, moeilijk te omschrijving. De blik in iemands ogen, de stand van iemands gezicht, haar lach, haar trekjes
dat soort dingen
Dat is niet kortquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je iets met mij
Mijn haar komt tot mijn kaak
kan maar ik geef de voorkeur aan lang haarquote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Kort haar kan heel mooi zijn bij vrouwen
Jaaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen?
Om te kotsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over welke meet hebben we het dan? Ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind mijn haar mooiIk kom wel op de meet denk ik
Dan kan ik het showen
Ik ben nl niet fotogeniek
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Om te kotsenIk moet aan southpark denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Ja als ze eenmaal op je valt is het niet zoveel moeite.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel moeite heeft Newb niet voor me hoeven doen hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet aan southpark denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
uiteraard is dat vaak mooierquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan maar ik geef de voorkeur aan lang haar
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als ze eenmaal op je valt is het niet zoveel moeite.
Alleen dat gebeurt hier nooit.
zie het meettopicquote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Over welke meet hebben we het dan? Ook niet onbelangrijk
lotgenootquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan kan ik het showen
Ik ben nl niet fotogeniek![]()
Ik zeg het gewoon zoals het is jonguh.quote:
Join de club!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan kan ik het showen
Ik ben nl niet fotogeniek
Doe eens een linkquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zie het meettopic
Ik woon dan weer in amsterdam (als het rond de 21e is) dus kippenendje
Leuk hoor. Je gaat zeker niet blowen dan? Braaf type beetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zie het meettopic
Je moet er ook gewoon voor zorgen dat ze op je valt neger!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon zoals het is jonguh.
Ja he heb je ook dat je voor de spiegel staat en denkt, oooh alles zit goed, foto maken! En dan maak je een foto en denk jequote:
Foto's waar ik vaag op sta vind ik het mooist.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben ook niet fotogeniek maar ik sta op 1000 foto's en daarvan staan er dan 3 in mijn fobo
Club van lelijke mensen?quote:
Ik blijf het ver vinden en op die dagen kan ik écht nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zie het meettopic
wat weet jij daar nou weer vanquote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Leuk hoor. Je gaat zeker niet blowen dan? Braaf type beetje.
Zelfde hier. Ik sta op 14579876543200 foto's en 0 in mijn fobo.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben ook niet fotogeniek maar ik sta op 1000 foto's en daarvan staan er dan 3 in mijn fobo
Ze maakte een luchtkusje naar me.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Is ook wel lullig natuurlijk maar ach![]()
Wat deed die berggeit bij jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
Anonimity is a bliss
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Die is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd![]()
Oh sorry hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey, niet zo praten over mijn club
dat dus *boos op tijn is*quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je Cassandra nou lelijk
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
Trouwens, allemaal nieuwe mensen![]()
Hee Drommeldaris; hee Chocolate-chick
zwaar herkenbaar idd, 1 op de 100 foto's is daadwerkelijk leukquote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja he heb je ook dat je voor de spiegel staat en denkt, oooh alles zit goed, foto maken! En dan maak je een foto en denk je
Maar weer terug voor de spiegel zie je
Dat gaat inderdaad veel te ver. Tegen het denigrerende aan zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze maakte een luchtkusje naar me.![]()
Ging echt veel te ver.
Dat gebeurt bij anderen automatisch, alleen bij mij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet er ook gewoon voor zorgen dat ze op je valt neger!
Hoe oud ben je faye?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofdRustig aan.
Beter dan die vorigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je Cassandra nou lelijksorry cas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclubquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry hoorwat voor club is het dan?
Hoe schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
daar hoor ik ook niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclub
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd![]()
Wat als je het daar ook niet van moet hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen al
Die heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik heb een theorie dat we onszelf nooit knap vinden op foto's omdat we eigenlijk alleen ons spiegelbeeld kennen. Wanneer we een foto zien, staat ons gezicht juist niet in spiegelbeeld en krijgen wij het idee dat we er vreemd uitzien.
Dit geldt natuurlijk alleen voor mensen die vaker in de spiegel kijken dan dat ze foto's van zichzelf maken.
mijn tieten zijn om te huilen dus daar moet ik het niet van hebben, helaas ik hoor er niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan mag je bij mn vaders clubquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat als je het daar ook niet van moet hebben?
Ik zit hier ook vooral voor de fun..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen al
Zullen we samen een clubje oprichten?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn tieten zijn om te huilen dus daar moet ik het niet van hebben, helaas ik hoor er niet bij
Gelukkig weet ze wie het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dan die vorige
[..]
Jasorry cas
qftquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan mag je bij mn vaders club
Mensendieverdoemdzijnommeteenvrouwtetrouwenzodatzekunnenbatsenenkinderenkrijgendieeenbeterlevenkrijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen grote Rammstein-fan, maar zat toevallig dat nummer te luisteren toen ik een naam nodig had jaquote:
Die lachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofdIk smelt
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoorden er zit iets in
Maar wat is dan het realistische?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik heb een theorie dat we onszelf nooit knap vinden op foto's omdat we eigenlijk alleen ons spiegelbeeld kennen. Wanneer we een foto zien, staat ons gezicht juist niet in spiegelbeeld en krijgen wij het idee dat we er vreemd uitzien.
Dit geldt natuurlijk alleen voor mensen die vaker in de spiegel kijken dan dat ze foto's van zichzelf maken.
jaa is goedquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zullen we samen een clubje oprichten?
Mensen-die-het-van-hun-karakter-moeten-hebbenofzo
Je komt ons toch niet uitlachen stiekum he?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zit hier ook vooral voor de fun..
Zeg, als ik een vrouw zou vinden die zo ver wil gaan zou mijn eigen leven alweer iets beter zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan mag je bij mn vaders club
Mensendieverdoemdzijnommeteenvrouwtetrouwenzodatzekunnenbatsenenkinderenkrijgendieeenbeterlevenkrijgen
Wat ben jij opstandig en geil vandaagquote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: over een jaar of 2, 3 zou ik je ieder moment van de dag glashard geven. Iets met beetje jong enzo nog
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: over een jaar of 2, 3 zou ik je ieder moment van de dag glashard geven. Iets met beetje jong enzo nog
Jouw theorie ;')quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
De foto, uiteindelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar wat is dan het realistische?
Mag ik ook lid worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neeeeeeee, ik was even weg vanwege wat drama, maar nu is het weer chill.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je komt ons toch niet uitlachen stiekum he?
*meldtquote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh nee die club hoor ik ook al niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en wat ga je er aan doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Detroit het volgende:
Hoe noemde jij Cassandra87 nou tijn? Lelijk?.
Zou ik een goed lid zijn?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oke dan is het goedquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neeeeeeee, ik was even weg vanwege wat drama, maar nu is het weer chill.
Kan dat meer mensen tegelijkertijd dezelfde theorie bedenken hé? Met je huillachquote:Op donderdag 22 december 2011 20:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Jouw theorie ;')
Schenkstroop topic waarin ik die theorie heb gepost, en nee ook niet van mij, maar van psychologie magazine
Ik weet niet waar ik heen moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik stap even onder een hete douche, who wants to join
Oh. Ik weet niet of dat wel zo is, zoveel verschilt het namelijk niet met mijn spiegelbeeld. Ik check mezelf gelukkig altijd in mijn iPhone camera en dan denk ik jahoor, ik mag d'r wezen.quote:
Weinig fysieks! Misschien het houden op een "takes one to know one?"quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nee die club hoor ik ook al niet bij
[..]
Ja en wat ga je er aan doen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien ben je heel symmetrisch?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of dat wel zo is, zoveel verschilt het namelijk niet met mijn spiegelbeeld. Ik check mezelf gelukkig altijd in mijn iPhone camera en dan denk ik jahoor, ik mag d'r wezen.
Alsof dat nu nog luktquote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zoek nog een beheerder voor de "FOK!sters die drommel willen geven club"quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wil bij al jullie clubjes horen!
Ik bedoelde meer: dat haal ik nu niet meerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, douche is klein. Maar geen cabine dus dat scheelt
Doen we datquote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Weinig fysieks! Misschien het houden op een "takes one to know one?".
Tijnbreinquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zoek nog een beheerder voor de "FOK!sters die drommel willen geven club"
Ik denk dat je bedoelt "FOK!sters aan wie drommel het wil geven club"quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn lief to the rescuequote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Trouwens, zeker te weten niets fysieks. Tijn zou het waarschijnlijk verkeerd uitleggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
1984? 10 jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Ad van der Berg heeft vast wel tijdquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen club, dat is een lijstquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "FOK!sters aan wie drommel het wil geven club"
Dat is wel veel ja, 4 jaar verschil lijkt me beterquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1984? 10 jaar![]()
Ik vind de 6.5 jaar die ik nu verschil met mijn vriend al de max.
Alles tussen '84 en '87 is mooiquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1984? 10 jaar![]()
Noem danquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen club, dat is een lijst
waardeloos deze post zonder namenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen club, dat is een lijst
Maar wat heeft dat d'r mee te maken? Ik zie gewoon niet echt veel verschilals ik in de spiegel kijk of wanneer ik een foto heb van recht van voren van mijn hoofd of als ik in mijn camera van iPhone kijk of op de cam. Ik heb het alleen met het licht en dan in de spiegel, dan zie je je huid veel beter (alles gewoon) en ben je heel bleek maar dat is weer niet realistisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ben je heel symmetrisch?
Gelukkig weet ik beterquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alles tussen '84 en '87 is mooi
En een kleine uitzondering uit '77
Ja daarom ookquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1984? 10 jaar![]()
Dan vinden ze het allemaal terug via de spytool maar er was altijd een overduidelijk nummer 1 waarvan ik geen geheim gemaakt hebquote:
Jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Trouwens, zeker te weten niets fysieks. Tijn zou het waarschijnlijk verkeerd uitleggen..
Wat vis je in mn vijver?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alles tussen '84 en '87 is mooi
Mop, jij kan mij heul nie aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja, 4 jaar verschil lijkt me beter
Picsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan vinden ze het allemaal terug via de spytool maar er was altijd een overduidelijk nummer 1 waarvan ik geen geheim gemaakt heb
wie is er nou zo onzeker dat ie elke dag opzoekt of zijn/haar naam door iemand genoemd wordt?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan vinden ze het allemaal terug via de spytool maar er was altijd een overduidelijk nummer 1 waarvan ik geen geheim gemaakt heb
Dit denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mop, jij kan mij heul nie aan.
Niet onzeker, maar ik heb nog vele hossels lopen en die ga ik natuurlijk niet opzettelijk verpestenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is er nou zo onzeker dat ie elke dag opzoekt of zijn/haar naam door iemand genoemd wordt?
De Tijn ego index:quote:
Sinos heeft zichzelf laten zien op de cam en is lekker, excuses op z'n plaats vind ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
Nou wie ooit nog durft te zeggen dat deze reeks niet welkom is voor nieuwe mensen is gestoord. Het is binnen een dag gekaapt door de nieuwe
Jammer dat het er niet leuker op is geworden en de oude garde die wel kwaliteitsgrappen maakten verjaagd
Dat was het. Ik kijk later nog wel een keer.
Wat?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet onzeker, maar ik heb nog vele hossels lopen en die ga ik natuurlijk niet opzettelijk verpesten
Hoe meer zielen hoe meer vreugd schat, ik vind je nog altijd tofquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
Nou wie ooit nog durft te zeggen dat deze reeks niet welkom is voor nieuwe mensen is gestoord. Het is binnen een dag gekaapt door de nieuwe
Jammer dat het er niet leuker op is geworden en de oude garde die wel kwaliteitsgrappen maakten verjaagd
Dat was het. Ik kijk later nog wel een keer.
Ik heb geen ego manquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De Tijn ego index:
[ afbeelding ]
Delen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet in mijn vijver vissen he
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
Wie kan mij de spytool uitleggen?Waar staat ie enzo
Doei hequote:
Gewoon jaloers op je, nu is het vrij duidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
Cactus heeft ng steeds zand in d'r zuurpruim. Bears shit in woods, de paus is katholiek etc etc
Hier moest ik wel om lachen. Heb je moeite met versieren of om je tips geven?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet onzeker, maar ik heb nog vele hossels lopen en die ga ik natuurlijk niet opzettelijk verpesten
*rent hard wegquote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen ego man
[..]
Delen?
Gohquote:
Dat neukt lastig.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
Cactus heeft ng steeds zand in d'r zuurpruim. Bears shit in woods, de paus is katholiek etc etc
Nu heb ik Gers in mijn hoofd je word bedankt.quote:
Omg nu zie ik het! Nouvelles en Drommel, een bro-match made in heaven!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon jaloers op je, nu is het vrij duidelijk.
[..]
Hier moest ik wel om lachen. Heb je moeite met versieren of om je tips geven?
17 jaar en maagdquote:
Ik oversekst?quote:
Nu pas. Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg nu zie ik het! Nouvelles en Drommel, een bro-match made in heaven!
Ik ben niet echt een grote womanizer ofzo maar ik heb er ook niet echt moeite mee, wil best een paar tips geven van hoe en wat maar ik schijn er een unieke stijl op na te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon jaloers op je, nu is het vrij duidelijk.
[..]
Hier moest ik wel om lachen. Heb je moeite met versieren of om je tips geven?
Drommel valt nog meequote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
Haha drommel is de grootste player van het hele forum
You ain't seen nothing yetquote:
ohjeetjequote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet
Ik mocht het zelf niet benadrukken dan ga jij het een beetje lopen doen.quote:
quote:
Fock mooie benenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
Even een paar lekkere beentjes
[ afbeelding ]
Mooie benen hoor Stefan, dit had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Amen broeder, rokjes en kousen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeweet. Zit nu met wat studenten op skype en we hebben echt geniale afbeeldingenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooie benen hoor Stefan, dit had ik niet achter je gezocht
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik d'r niks van merk. Of zal ik niet genoeg doordenken ofzo.
Daar wil ik wel tussen zitten die benen met mijn hoofdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
aardig hequote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mocht het zelf niet benadrukken dan ga jij het een beetje lopen doen.
Smooth wel ditquote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar wil ik wel tussen zitten die benen met mijn hoofd
Kijk. Dit is oversekst mensen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar wil ik wel tussen zitten die benen met mijn hoofd
Help hem er vanaf dan is hij je eeuwig dankbaarquote:
Je vind me een kneusje he?quote:
Nee hoor kan nog ergerquote:
Wacht even ik haal een quote er even bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Help hem er vanaf dan is hij je eeuwig dankbaar
quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Maagdenverlosser klinkt als pityfuck klinkt als over mijn dode lijk.
Eerst maar even 1 op 1quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
Zullen we anders een grote orgie hebben met zn allen?
Misschien, man hou me niet in spanning.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
Ik post dalijk misschien wel de bovenste helft van de dames in kwestie.
ik ben niet aanwezigquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
Nee dank je, ik ben te braafquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
Je noemt me knul.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is al goed hoor knul
Ik weet nog steeds niet hoe je er eigenlijk uitziet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
Oke en Myr dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht even ik haal een quote er even bij.
[..]
Alleen maar dubbelzinnige opmerkingen makenquote:
Geilquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
Maak. me. gek.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
ik word er niet warm van stefanquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
Even om jullie warm te laten draaien
[ afbeelding ]
Ik mag haar niet zien, ik ben te close met Cactus ofzo.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je er eigenlijk uitziet.
Slechte poging, ja
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je me nog 1 keer knul noemt pak ik mijn pipa
Stoned?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Sinosappel het volgende:
Als die me een keer wil neuken is het sowieso een pityfuck dus nee.quote:
mooie fotoquote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef stefanhaan het volgende:
Even om jullie warm te laten draaien
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je er eigenlijk uitziet.
Slechte poging, ja
Die is nu toch weg, dus dat moet niets meer uitmakenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag haar niet zien, ik ben te close met Cactus ofzo.
Wie dan wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Als die me een keer wil neuken is het sowieso een pityfuck dus nee.
Deze is beter.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Straw was met een nieuwe UI
O je wilt nu een orgie?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat komt nog wel ergens in januari
Ik heb nog nooit een DM doorgespeeld dus ik snap het ook niet helemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die is nu toch weg, dus dat moet niets meer uitmaken
Dat maakt het niet minder jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Gelukkig zie je het zelf.
Niemand weet hier hoe ik eruit zie, behalve Stefan en Drommel.
Stoned en orgiequote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat komt nog wel ergens in januari
Hoe bedoel je wie dan wel?quote:
Dude je speelt net nog door wat ik je in een DM heb gezegd...quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een DM doorgespeeld dus ik snap het ook niet helemaal.
Ik bedoel foto's of vertrouwelijke informatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dude je speelt net nog door wat ik je in een DM heb gezegd...
Is ook schitterend gestopt ?? Neeeeeeeeeee dat mag nietquote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
IOS stopt lees ik net, of is al gestop
Het besturingsprogramma?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
IOS stopt lees ik net, of is al gestop
Maakt het het beter als ik zeg dat drommel het me keihard zou geven?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |