Oh sorry hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey, niet zo praten over mijn club
dat dus *boos op tijn is*quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je Cassandra nou lelijk
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
Trouwens, allemaal nieuwe mensen![]()
Hee Drommeldaris; hee Chocolate-chick
zwaar herkenbaar idd, 1 op de 100 foto's is daadwerkelijk leukquote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja he heb je ook dat je voor de spiegel staat en denkt, oooh alles zit goed, foto maken! En dan maak je een foto en denk je
Maar weer terug voor de spiegel zie je
Dat gaat inderdaad veel te ver. Tegen het denigrerende aan zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze maakte een luchtkusje naar me.![]()
Ging echt veel te ver.
Dat gebeurt bij anderen automatisch, alleen bij mij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet er ook gewoon voor zorgen dat ze op je valt neger!
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe oud ben je faye?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofdRustig aan.
Beter dan die vorigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je Cassandra nou lelijksorry cas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclubquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry hoorwat voor club is het dan?
Hoe schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
daar hoor ik ook niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclub
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd![]()
Wat als je het daar ook niet van moet hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen al
Die heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik heb een theorie dat we onszelf nooit knap vinden op foto's omdat we eigenlijk alleen ons spiegelbeeld kennen. Wanneer we een foto zien, staat ons gezicht juist niet in spiegelbeeld en krijgen wij het idee dat we er vreemd uitzien.
Dit geldt natuurlijk alleen voor mensen die vaker in de spiegel kijken dan dat ze foto's van zichzelf maken.
mijn tieten zijn om te huilen dus daar moet ik het niet van hebben, helaas ik hoor er niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan mag je bij mn vaders clubquote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat als je het daar ook niet van moet hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |