Weet niet, moeilijk te omschrijving. De blik in iemands ogen, de stand van iemands gezicht, haar lach, haar trekjesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met uitstraling? Wat voor?
Zoveel moeite heeft Newb niet voor me hoeven doen hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, natuurlijk zeg je dat het niet moeilijk is.
Wat vind je van die van mijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, moeilijk te omschrijving. De blik in iemands ogen, de stand van iemands gezicht, haar lach, haar trekjes
dat soort dingen
Dat is niet kortquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je iets met mij
Mijn haar komt tot mijn kaak
kan maar ik geef de voorkeur aan lang haarquote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Kort haar kan heel mooi zijn bij vrouwen
Jaaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen?
Om te kotsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over welke meet hebben we het dan? Ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind mijn haar mooiIk kom wel op de meet denk ik
Dan kan ik het showen
Ik ben nl niet fotogeniek
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Om te kotsenIk moet aan southpark denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Ja als ze eenmaal op je valt is het niet zoveel moeite.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel moeite heeft Newb niet voor me hoeven doen hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet aan southpark denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
uiteraard is dat vaak mooierquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan maar ik geef de voorkeur aan lang haar
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als ze eenmaal op je valt is het niet zoveel moeite.
Alleen dat gebeurt hier nooit.
zie het meettopicquote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Over welke meet hebben we het dan? Ook niet onbelangrijk
lotgenootquote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan kan ik het showen
Ik ben nl niet fotogeniek![]()
Ik zeg het gewoon zoals het is jonguh.quote:
Join de club!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Dan kan ik het showen
Ik ben nl niet fotogeniek
Doe eens een linkquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zie het meettopic
Ik woon dan weer in amsterdam (als het rond de 21e is) dus kippenendje
Leuk hoor. Je gaat zeker niet blowen dan? Braaf type beetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zie het meettopic
Je moet er ook gewoon voor zorgen dat ze op je valt neger!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon zoals het is jonguh.
Ja he heb je ook dat je voor de spiegel staat en denkt, oooh alles zit goed, foto maken! En dan maak je een foto en denk jequote:
Foto's waar ik vaag op sta vind ik het mooist.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben ook niet fotogeniek maar ik sta op 1000 foto's en daarvan staan er dan 3 in mijn fobo
Club van lelijke mensen?quote:
Ik blijf het ver vinden en op die dagen kan ik écht nietquote:Op donderdag 22 december 2011 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zie het meettopic
wat weet jij daar nou weer vanquote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Leuk hoor. Je gaat zeker niet blowen dan? Braaf type beetje.
Zelfde hier. Ik sta op 14579876543200 foto's en 0 in mijn fobo.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben ook niet fotogeniek maar ik sta op 1000 foto's en daarvan staan er dan 3 in mijn fobo
Ze maakte een luchtkusje naar me.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Is ook wel lullig natuurlijk maar ach![]()
Wat deed die berggeit bij jou dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
Anonimity is a bliss
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Die is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd![]()
Oh sorry hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hey, niet zo praten over mijn club
dat dus *boos op tijn is*quote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je Cassandra nou lelijk
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef benzin het volgende:
Trouwens, allemaal nieuwe mensen![]()
Hee Drommeldaris; hee Chocolate-chick
zwaar herkenbaar idd, 1 op de 100 foto's is daadwerkelijk leukquote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja he heb je ook dat je voor de spiegel staat en denkt, oooh alles zit goed, foto maken! En dan maak je een foto en denk je
Maar weer terug voor de spiegel zie je
Dat gaat inderdaad veel te ver. Tegen het denigrerende aan zelfs.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze maakte een luchtkusje naar me.![]()
Ging echt veel te ver.
Dat gebeurt bij anderen automatisch, alleen bij mij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet er ook gewoon voor zorgen dat ze op je valt neger!
Hoe oud ben je faye?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofdRustig aan.
Beter dan die vorigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je Cassandra nou lelijksorry cas
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclubquote:Op donderdag 22 december 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry hoorwat voor club is het dan?
Hoe schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
daar hoor ik ook niet bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclub
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, grote foto, groot hoofd![]()
Wat als je het daar ook niet van moet hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Demensendiehetvanhuntietenofpiemelmoetenhebbeninplaatsvanhungoedelooksclub
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan toch geen moeite hebben met versieren? Je kan er 10 aan elke vinger krijgen door je lachje alleen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |