quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ben je bang? Je kijkt zo angstig lijkt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Doet het niet bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk?
Heaven is a place on earth with you
Mwah daar kan ik me niet druk over maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:30 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mensen die zachtjes meezingen met de muziek of playbacken. Afknapper.![]()
![]()
Echt nietquote:
Ik bedoel het openen van een nieuw topic.quote:
quote:
quote:
Oh je was bezig. Sorry.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik snap dat niet. Ik heb de laatste post en dan open jij er één terwijl ik bezig ben. Zonde van mijn fucking tijd en irritant ook nog. Je hebt hier de tijd niet eens om op 'open nieuw topic' te klikken of één of andere nerd heeft 'm alweer opgehoogd. Voortaan post ik nooit meer als laatste.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik bedoel het openen van een nieuw topic.
Maar meisjes versieren is ook heul moeilijk.quote:
Maak hem nog een keer met je mond erop, en lach dan zo heel liefquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
http://oi44.tinypic.com/fyh9i1.jpg
nu wel?
Het hangt er precies op, ben net vandaag naar de kapper geweest, tis wel ineens superkort voor mijn gevoelquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: als dat haar lang genoeg is om over je tieten te hangen: ja.
Het is niks boeiends hoor, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Dit topic gaat met de dag harderHoe moet ik zo ooit nog bijlezen?
Ik ken dat probleem. Maar ik lees dan ook niet meer bijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar meisjes versieren is ook heul moeilijk.
Ik heb kort haar. No like?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: als dat haar lang genoeg is om over je tieten te hangen: ja.
Je bent een neger, doe je voordeel met die vooroordelenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar meisjes versieren is ook heul moeilijk.
Is ook wel lullig natuurlijk maar achquote:Op donderdag 22 december 2011 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee dat durf ik niet.
Zelfs als een heel lelijk persoon interesse toont ben ik nog vorlijk.
Behalve laatst, maar dat was echt een kruising tussen een berggeit en een moeras-trol.
Toen keek ik alsof ik iets heel vies zag.Voelde ik me daar later weer lullig over.
Bijlezen is voor nerds, gewoon binnen komen vallen like a bawsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef benzin het volgende:
Ik vond het gister wel erg boeiendquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niks boeiends hoor, maak je geen zorgen.
Zal ik eens een poging wagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak hem nog een keer met je mond erop, en lach dan zo heel lief
Welk voordeel? Ze vielen allemaal niet op negers, het had alleen nadelen man.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent een neger, doe je voordeel met die vooroordelen
Ik had het tot bij mijn oren, nu is het pas weer bij mij tieten. Heeft een goeie 4 jaar geduurdquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook kort haar, maar ik laat het weer groeien dit jaar.
Grote lulquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Welk voordeel? Ze vielen allemaal niet op negers, het had alleen nadelen man.
Ik heb het nu precies tot mijn schouders bij de puntjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had het tot bij mijn oren, nu is het pas weer bij mij tieten. Heeft een goeie 4 jaar geduurd
Ik schijn wel "iets" te hebben met vrouwen met kort haar. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het staat
Jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik eens een poging wagen?
Iedereen vind goed, mijn vriend moet er nog aan wennen een beetjequote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe het staat
Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen die uitstraling hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schijn wel "iets" te hebben met vrouwen met kort haar. Geen idee waarom.
Foboquote:
Grote lul, dat heeft alleen een voordeel in de kleedkamer om je voetbalmaten af te troeven.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grote lul
Het enige nadeel is dat ze denken dat je geen werk hebt
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2e keer al dat ik hem post, bazenplaatje
Op als in aan de bovenkant of op als in je ziet net je tiet niet meer?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het hangt er precies op, ben net vandaag naar de kapper geweest, tis wel ineens superkort voor mijn gevoel
Definieer kortquote:
Wat bedoel je met uitstraling? Wat voor?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik schijn wel iets te hebben met vrouwen die uitstraling hebben
Heb je iets met mijquote:Op donderdag 22 december 2011 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schijn wel "iets" te hebben met vrouwen met kort haar. Geen idee waarom.
Het hangt er inderdaad vanaf hoe het staat, maar toch, als ik kijk naar de vrouwen waarop ik verliefd was...quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gelukkig loop jij ermee rond en jouw vriend niet. Hoe kort is het dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iedereen vind goed, mijn vriend moet er nog aan wennen een beetje
Jij bent een vrouw, natuurlijk zeg je dat het niet moeilijk is.quote:
Pics?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Iedereen vind goed, mijn vriend moet er nog aan wennen een beetje
Iedereen heeft uitstraling, alleen wat voor is verschillend.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik word nu opeens heel nieuwsgierig. Dat zul je wel begrijpenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je iets met mij
Mijn haar komt tot mijn kaak
Bartje toch!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En anders pics van je tieten natuurlijk
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |