Ja daarom ookquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1984? 10 jaar![]()
Ik vind de 6.5 jaar die ik nu verschil met mijn vriend al de max.
Dan vinden ze het allemaal terug via de spytool maar er was altijd een overduidelijk nummer 1 waarvan ik geen geheim gemaakt hebquote:
Jammerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Detroit het volgende:
[..]
Trouwens, zeker te weten niets fysieks. Tijn zou het waarschijnlijk verkeerd uitleggen..
Wat vis je in mn vijver?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alles tussen '84 en '87 is mooi
Mop, jij kan mij heul nie aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja, 4 jaar verschil lijkt me beter
Picsquote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan vinden ze het allemaal terug via de spytool maar er was altijd een overduidelijk nummer 1 waarvan ik geen geheim gemaakt heb
wie is er nou zo onzeker dat ie elke dag opzoekt of zijn/haar naam door iemand genoemd wordt?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan vinden ze het allemaal terug via de spytool maar er was altijd een overduidelijk nummer 1 waarvan ik geen geheim gemaakt heb
Dit denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mop, jij kan mij heul nie aan.
Niet onzeker, maar ik heb nog vele hossels lopen en die ga ik natuurlijk niet opzettelijk verpestenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is er nou zo onzeker dat ie elke dag opzoekt of zijn/haar naam door iemand genoemd wordt?
De Tijn ego index:quote:
Sinos heeft zichzelf laten zien op de cam en is lekker, excuses op z'n plaats vind ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
Nou wie ooit nog durft te zeggen dat deze reeks niet welkom is voor nieuwe mensen is gestoord. Het is binnen een dag gekaapt door de nieuwe
Jammer dat het er niet leuker op is geworden en de oude garde die wel kwaliteitsgrappen maakten verjaagd
Dat was het. Ik kijk later nog wel een keer.
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |