Ik weet niet waar ik heen moet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik stap even onder een hete douche, who wants to join
Oh. Ik weet niet of dat wel zo is, zoveel verschilt het namelijk niet met mijn spiegelbeeld. Ik check mezelf gelukkig altijd in mijn iPhone camera en dan denk ik jahoor, ik mag d'r wezen.quote:
Weinig fysieks! Misschien het houden op een "takes one to know one?"quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nee die club hoor ik ook al niet bij
[..]
Ja en wat ga je er aan doen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien ben je heel symmetrisch?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of dat wel zo is, zoveel verschilt het namelijk niet met mijn spiegelbeeld. Ik check mezelf gelukkig altijd in mijn iPhone camera en dan denk ik jahoor, ik mag d'r wezen.
Alsof dat nu nog luktquote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zoek nog een beheerder voor de "FOK!sters die drommel willen geven club"quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Ik wil bij al jullie clubjes horen!
Ik bedoelde meer: dat haal ik nu niet meerquote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, douche is klein. Maar geen cabine dus dat scheelt
Doen we datquote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Weinig fysieks! Misschien het houden op een "takes one to know one?".
Tijnbreinquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zoek nog een beheerder voor de "FOK!sters die drommel willen geven club"
Ik denk dat je bedoelt "FOK!sters aan wie drommel het wil geven club"quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn lief to the rescuequote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Trouwens, zeker te weten niets fysieks. Tijn zou het waarschijnlijk verkeerd uitleggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
1984? 10 jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Faye: over een jaar of 2, 3 zou ik je ieder moment van de dag glashard geven. Iets met beetje jong enzo nog
Ad van der Berg heeft vast wel tijdquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen club, dat is een lijstquote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt "FOK!sters aan wie drommel het wil geven club"
Dat is wel veel ja, 4 jaar verschil lijkt me beterquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1984? 10 jaar![]()
Ik vind de 6.5 jaar die ik nu verschil met mijn vriend al de max.
Alles tussen '84 en '87 is mooiquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
1984? 10 jaar![]()
Ik vind de 6.5 jaar die ik nu verschil met mijn vriend al de max.
Noem danquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen club, dat is een lijst
waardeloos deze post zonder namenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen club, dat is een lijst
Maar wat heeft dat d'r mee te maken? Ik zie gewoon niet echt veel verschilals ik in de spiegel kijk of wanneer ik een foto heb van recht van voren van mijn hoofd of als ik in mijn camera van iPhone kijk of op de cam. Ik heb het alleen met het licht en dan in de spiegel, dan zie je je huid veel beter (alles gewoon) en ben je heel bleek maar dat is weer niet realistisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ben je heel symmetrisch?
Gelukkig weet ik beterquote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Alles tussen '84 en '87 is mooi
En een kleine uitzondering uit '77
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |