quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet onzeker, maar ik heb nog vele hossels lopen en die ga ik natuurlijk niet opzettelijk verpesten
Hoe meer zielen hoe meer vreugd schat, ik vind je nog altijd tofquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
Nou wie ooit nog durft te zeggen dat deze reeks niet welkom is voor nieuwe mensen is gestoord. Het is binnen een dag gekaapt door de nieuwe
Jammer dat het er niet leuker op is geworden en de oude garde die wel kwaliteitsgrappen maakten verjaagd
Dat was het. Ik kijk later nog wel een keer.
Ik heb geen ego manquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De Tijn ego index:
[ afbeelding ]
Delen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet in mijn vijver vissen he
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
Wie kan mij de spytool uitleggen?Waar staat ie enzo
Doei hequote:
Gewoon jaloers op je, nu is het vrij duidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
Cactus heeft ng steeds zand in d'r zuurpruim. Bears shit in woods, de paus is katholiek etc etc
Hier moest ik wel om lachen. Heb je moeite met versieren of om je tips geven?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet onzeker, maar ik heb nog vele hossels lopen en die ga ik natuurlijk niet opzettelijk verpesten
*rent hard wegquote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen ego man
[..]
Delen?
Gohquote:
Dat neukt lastig.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
Cactus heeft ng steeds zand in d'r zuurpruim. Bears shit in woods, de paus is katholiek etc etc
Nu heb ik Gers in mijn hoofd je word bedankt.quote:
Omg nu zie ik het! Nouvelles en Drommel, een bro-match made in heaven!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon jaloers op je, nu is het vrij duidelijk.
[..]
Hier moest ik wel om lachen. Heb je moeite met versieren of om je tips geven?
17 jaar en maagdquote:
Ik oversekst?quote:
Nu pas. Waarom?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg nu zie ik het! Nouvelles en Drommel, een bro-match made in heaven!
Ik ben niet echt een grote womanizer ofzo maar ik heb er ook niet echt moeite mee, wil best een paar tips geven van hoe en wat maar ik schijn er een unieke stijl op na te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gewoon jaloers op je, nu is het vrij duidelijk.
[..]
Hier moest ik wel om lachen. Heb je moeite met versieren of om je tips geven?
Drommel valt nog meequote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
Haha drommel is de grootste player van het hele forum
You ain't seen nothing yetquote:
ohjeetjequote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet
Ik mocht het zelf niet benadrukken dan ga jij het een beetje lopen doen.quote:
quote:
Fock mooie benenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
Even een paar lekkere beentjes
[ afbeelding ]
Mooie benen hoor Stefan, dit had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Amen broeder, rokjes en kousen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeweet. Zit nu met wat studenten op skype en we hebben echt geniale afbeeldingenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooie benen hoor Stefan, dit had ik niet achter je gezocht
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik d'r niks van merk. Of zal ik niet genoeg doordenken ofzo.
Daar wil ik wel tussen zitten die benen met mijn hoofdquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
aardig hequote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mocht het zelf niet benadrukken dan ga jij het een beetje lopen doen.
Smooth wel ditquote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar wil ik wel tussen zitten die benen met mijn hoofd
Kijk. Dit is oversekst mensen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar wil ik wel tussen zitten die benen met mijn hoofd
Help hem er vanaf dan is hij je eeuwig dankbaarquote:
Je vind me een kneusje he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |