Er is toch niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dit zo live een leuke actie isquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Bot13 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom er niet gelijk al een tweede brievenbus bijgemaakt was?
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
Die nachten doorhalen zijn niet goed voor je ritme
Beetje traditie he ditquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Bot13 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom er niet gelijk al een tweede brievenbus bijgemaakt was?
Ik ging om 4 uur naar bed, maar toen heb ik in bed ook nog verder geluisterd. En ik rolde om 12 uur pas uit bedquote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
KloptIk sliep om 6 uur vanochtend pas, omdat ik niet in slaap kon vallen. Klaarwakker.
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukkerquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Bot13 het volgende:
Die ken ik nog welquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd of ze 'm gaan draaien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging om 4 uur naar bed, maar toen heb ik in bed ook nog verder geluisterd. En ik rolde om 12 uur pas uit bed
Wekker ging de eerste keer om 8 uur, om half9 was ik er uit. En nu ben ik natuurlijk ook klaarwakker, alhoewel m'n benen aanvoelen alsof er lood inzit.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging om 4 uur naar bed, maar toen heb ik in bed ook nog verder geluisterd. En ik rolde om 12 uur pas uit bed
Zo druk vind ik het eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukker
Ik dacht al, ben ooit naar Breda gegaan toen ze daar stonden, en gisteren langs Leiden gegaan, maar ik meen me te herinneren dat het elk jaar zo rond de helft is dat er een nieuwe brievenbus wordt gemonteerd. Dan zou je denken, gooi gelijk alle ramen vol met brievenbussenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukker
En morgen moet ik er om 8 uur uitquote:
Geen 101tv op je tv? Die loopt maar ietsjes achter.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Karina het volgende:
Echt grappig, radio aan en dan de stream kijken, het loopt niet gelijk dus het ziet er heel raar uit
misschien hebben ze nummertje getrokkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo druk vind ik het eigenlijk helemaal niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En morgen moet ik er om 8 uur uitIk weet nu al dat dat een strijd gaat worden.
Nee ik heb nog analoge tvquote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen 101tv op je tv? Die loopt maar ietsjes achter.
Radio niet op de kabel aangesloten dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb nog analoge tvMijn radio stoorde vanmorgen steeds, maar nu is dat opeens weg. Geluid op mijn laptop is knudde.
Nee, ik heb alleen maar een draagbare radio, ik ben echt sneu.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radio niet op de kabel aangesloten dan?
Belager Esteban is er bijgekomen. Voor NL tenminste.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Is Serious Request met alle gerelateerde dingen nu eigenlijk al al die tijd non stop trending op Twitter?Volgens mij wel
Leukquote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn verzoek (crash test dummies - mmmmm mmmm mmmmm)
ja maar volgens heeft er altijd wel wat van SR in de top 10 gestaanquote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Belager Esteban is er bijgekomen. Voor NL tenminste.
Smiths & Burrows ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef kciR het volgende:
Ik volg 50/50 3fm-stubru en sponsor beide acties.
Maar waarom hebben zij wel Elbow, dEUS, Selah Sue, The Subs, Smith & Burrows, Anges Obel, Snow Patrol, Birdy, 2 Many Dj's en nog een hele bende aan belgische bandjes als Das Pop en Arsenal? En is in Leiden ongeveer 1 a 2 echte act per dag?
Edit: Ja ik weet dat Leiden ook Snow Patrol, dEUS en Birdy had, maar het gaat om de verhouding
tofquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef dockx het volgende:
Hahah, heb het even in het logboek genoteerd! Misschien dat ik het fragment keer kan krijgen..
Ze zeiden het op facebook, ik heb het zelf gemist omdat ik op stage zit helaas.
Wel tof haha!
Vanochtend.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist, wanneer waren die?
Vanochtend, ergens tussen half9 en 9. Dat was even lekker wakker worden voor mijquote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
vanmorgen.. vroegquote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:SeriousRequest 3FM Serious Request
Dit kan trending jongens! #hohoho
Ah, kak. Toen sliep ik nog. Heb daar gisteren tot een uur of 1 bij het glazen huis gestaan, dan mis je 's ochtends weer ietsquote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanochtend, ergens tussen half9 en 9. Dat was even lekker wakker worden voor mij
Vanmorgen, ergens tussen 8:30 en 9:00. Speelden 'When the Thames Froze' en 'Papillon'.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef dockx het volgende:
Hahah, heb het even in het logboek genoteerd! Misschien dat ik het fragment keer kan krijgen..
Ze zeiden het op facebook, ik heb het zelf gemist omdat ik op stage zit helaas.
Wel tof haha!
Jaquote:
Nee idd nu je het zegtquote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Bronson het volgende:
Ik bedenk me trouwens ineens.. ze hebben ook geen koptelefoonconcerten meer?
Ze trouwen ook niemand meer in het huis.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Bronson het volgende:
Ik bedenk me trouwens ineens.. ze hebben ook geen koptelefoonconcerten meer?
en woensdag is er geen kindermiddag in het huis geweest toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze trouwen ook niemand meer in het huis.
Ohw ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze trouwen ook niemand meer in het huis.
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en woensdag is er geen kindermiddag in het huis geweest toch?
Er was toch zo'n homostel toen?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Vraag me af of de mensen die in het glazen huis getrouwd zijn, nog steeds getrouwd zijn
oh dat weet ik niet meer hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Er was toch zo'n homostel toen?
trouwen deden ze overdag, niet 's nachtsquote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer hoor
er zijn een paar edities geweest dat ik mijn slaap harder nodig had dan serious request
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Er was toch zo'n homostel toen?
ja dat was gemeenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Dat herrinner ik me nog wel. En ook een keer dat ze een bruidstaart in het huis hadden staan geloof ik.
verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef rubbereend het volgende:
die clipal die vrouwen gebruiken dat gereedschap helemaal verkeerd
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef rubbereend het volgende:
i can get*quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
Push me and then just touch me til I get my ....... Satisfaction
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef rubbereend het volgende:
Ja dan mag hetquote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja foutje
ik ben ziek ik mag fouten maken
imageshackquote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef Bronson het volgende:
Die clip.![]()
[ http://imageshack.us/f/854/bennybenassisatisfactio.jpg (copy/paste deze link) ]
ja prut anders had ik je morgen kunnen zienquote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan mag het
Beterschap trouwens
Dat topicquote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef rubbereend het volgende:
(PAINT) Scholierenprotest Museumplein 21-12-2011
Beterschap!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja foutje
ik ben ziek ik mag fouten maken
Ja iddquote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
imageshack
[..]
ja prut anders had ik je morgen kunnen zien
Welke?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Nice!
Heb ook een plaat aangevraagd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Tamashii het volgende:
Nice!
Heb ook een plaat aangevraagd.
Was het druk? Hij had mijn magnetron ook wel kunnen ophalen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:30 schreef MaxMark het volgende:
Was net even in Grunn bij Giel ivm opnames, maar hij kan best nog wel arrogant zijn zoals 'ie vroeger was
jahquote:
Toen hij er niet was, kwamen er al wat magnetrons aangedruppeld, maar erg weinig mensen die iets aan de collecte gaven. Een stukje verderop gaf een electronicazaak 20 magnetrons mee, die werden door Giel en heel wat kinderen in de caravan gegooid. Toen ze daarna weer de Grote Markt op reden, was het al snel weer drukquote:Op donderdag 22 december 2011 14:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Was het druk? Hij had mijn magnetron ook wel kunnen ophalen.
Nee, niet bepaald.quote:
mooiboy uit GTST en SYTYCD (en waarom weet ik ditquote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef MaxMark het volgende:
Oh en: Who the fuck is Jan Kooijemans?
Een een of andere man, die veel meiden leuk vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef MaxMark het volgende:
ken jij gtst ? daar speelt ie in .. ( nog heel eventjes zo schijnt..)quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef MaxMark het volgende:
Hoi.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
welke man moest er dan komen dan ?
Ik moet ook nog van alles, maar ik zit nog steeds te luisteren en te fokkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet me zo eens gaan omkleden, maar ik heb geen zin...
quote:
Guy Garveyquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
welke man moest er dan komen dan ?
niet vervelend hoorquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
mooiboy uit GTST en SYTYCD (en waarom weet ik dit)
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef remcoP het volgende:
[..]
Een een of andere man, die veel meiden leuk vinden
Jullie kennen VI niet, blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken jij gtst ? daar speelt ie in .. ( nog heel eventjes zo schijnt..)
Heb je ze gezien bij MFL? Op het dak van het huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Eensgezindheidquote:
Nee dat moet ik nog terugkijken. Welke nummers deden ze?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je ze gezien bij MFL? Op het dak van het huis?
Die zullen vast ook nog wel met een flinke donatie komenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
McDonalds op het pleintje zal het druk hebben
Dat zou wel tof zijn van hunquote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Die zullen vast ook nog wel met een flinke donatie komen
http://www.stubru.be/media/dakconcertelbowquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee dat moet ik nog terugkijken. Welke nummers deden ze?
Ongetwijfeld de beste weekomzet ooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
McDonalds op het pleintje zal het druk hebben
Dank je! Heb je ze een aantal weken geleden in de HMH gezien?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/media/dakconcertelbow
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank je! Heb je ze een aantal weken geleden in de HMH gezien?
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neeniemand wilde mee...
Ik heb ze alleen op Pinkpop gezien.
Ik weet het. De volgende keer dat ze naar NL komen ga ik gewoon. Dan maar alleenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]. Oef, ik zal maar niet vertellen wat je allemaal gemist hebt.
Jij staat daar?quote:
een mannetje die een brievenbus maaktquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Wat heeft hij in zijn hand?
En wie is het?
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
(Plexi)glas, van de nieuwe brievenbus. Wie, geen idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Yesquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij staat daar?
oftewel heb jij die foto gemaakt?![]()
Dat is Maikel 'godfather' Steur, en dat is het stuk plexiglas van de tweede brievenbus. "Wie biedt?!"quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Ah! Dank je welquote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.
Omdat wij snow patrol haddenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef miieejj het volgende:
waarom komt elbow wel naar belgie maar niet naar nederland
quote:
ja nou die waren op de eerste dag.. elbow kan toch wel komen.. was'da..nouquote:
dat bedoel ik.. heeft stubru meer geld ofzoiets..quote:
Zou eigenlijk cru zijn. Betalen voor een optreden als je geld aan het inzamelen bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. heeft stubru meer geld ofzoiets..
Vind ik ook. Maar Elbow treedt dit jaar niet meer op, dus helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja nou die waren op de eerste dag.. elbow kan toch wel komen.. was'da..nou
Nee da's niet leukquote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die 2de brievenbus hadden ze al gelijk in het begin moeten doen
Jammer vindt elbow vele malen leuker dan milowquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar Elbow treedt dit jaar niet meer op, dus helaas.
Mwoa, dit is een traditie.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die 2de brievenbus hadden ze al gelijk in het begin moeten doen
Wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze willen komende jaren contant geld gaan uitbannen ben benieuwd
Wie? SR?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
overal pinstoringen...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pinpassen en creditcards door de brievenbus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:
twitter:stenders3fm twitterde op donderdag 22-12-2011 om 14:51:05Net toch maar namens kxradio huilen is voor jou te laat van corryfee en haar rekels bij sr binnen gedonderd. Doen jullie mee? reageer retweet
Mooie foto's moet erg leuk zijn alles zo van dichtbij mee te makenquote:
ze is de monetaire organisaties, zoals banken en dan niet zo hard falen als met de chipknip want die was ook bedoeld om contant uit te bannen.quote:
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze is de monetaire organisaties, zoals banken en dan niet zo hard falen als met de chipknip want die was ook bedoeld om contant uit te bannen.
Nee, inderdaad. Ik zou 't niet eens een probleem vinden, ik heb zelden contant geld op zak.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.
Mobiele betalingen gaan de toekomst worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toch vind ik dit best een mooi nummer.
[..]
Pinpassen en creditcards door de brievenbus.
Denk dat het ze veel geld gaat kosten want dat is toch wel één van de leukere dingen.
Blij ei, zou Michiel zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat hoofd van Coen trouwens op die foto![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat het nieuwe pinnen dit jaar afgerond moest zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.
dat zal wel maarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mobiele betalingen gaan de toekomst worden.
Dank jequote:
Erg leuk jaquote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooie foto's moet erg leuk zijn alles zo van dichtbij mee te maken
Of je het nou contant door het raam heen gooit of dat je een digitale boeking maakt, maakt geen zak uit , het is alleen anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik zou 't niet eens een probleem vinden, ik heb zelden contant geld op zak.
Ja, maar er zit nog altijd een verschil tussen het uitbannen van cash of het vergroten van de mogelijkheden van mobiel betalen. Contant geld kan gewoon niet verdwijnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nieuwe pinnen dit jaar afgerond moest zijn
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh jij hebt geknuffeld met Suikertaartje
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoiiiii
gelukkig kwam het nieuws er tussendoor
Vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zit NOS op 3 eigenlijk ook in Leiden?
Eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben echt niet iemand die zeurt over belastingcenten dit, geld smijten daar. Maar dit is natuurlijk pure onzin om met een redactie op locatie te gaan zitten terwijl ze niet de container uitkomen.
Hoiquote:
hoi pipeloi!quote:
Hoi!quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Een dag niet gekeken naar SR.
Britt
Dat geeft extra nieuws/aandacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef Crientj het volgende:
Hm. Waarom begint het huis niet gelijk met twee brievenbussen ipv ieder jaar er weer eentje bij maken "omdat het zo druk is".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |