Ik weet het. De volgende keer dat ze naar NL komen ga ik gewoon. Dan maar alleenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]. Oef, ik zal maar niet vertellen wat je allemaal gemist hebt.
Jij staat daar?quote:
een mannetje die een brievenbus maaktquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Wat heeft hij in zijn hand?
En wie is het?
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
(Plexi)glas, van de nieuwe brievenbus. Wie, geen idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Yesquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij staat daar?
oftewel heb jij die foto gemaakt?![]()
Dat is Maikel 'godfather' Steur, en dat is het stuk plexiglas van de tweede brievenbus. "Wie biedt?!"quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Ah! Dank je welquote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.
Omdat wij snow patrol haddenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef miieejj het volgende:
waarom komt elbow wel naar belgie maar niet naar nederland
quote:
ja nou die waren op de eerste dag.. elbow kan toch wel komen.. was'da..nouquote:
dat bedoel ik.. heeft stubru meer geld ofzoiets..quote:
Zou eigenlijk cru zijn. Betalen voor een optreden als je geld aan het inzamelen bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. heeft stubru meer geld ofzoiets..
Vind ik ook. Maar Elbow treedt dit jaar niet meer op, dus helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja nou die waren op de eerste dag.. elbow kan toch wel komen.. was'da..nou
Nee da's niet leukquote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die 2de brievenbus hadden ze al gelijk in het begin moeten doen
Jammer vindt elbow vele malen leuker dan milowquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar Elbow treedt dit jaar niet meer op, dus helaas.
Mwoa, dit is een traditie.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die 2de brievenbus hadden ze al gelijk in het begin moeten doen
Wie zijn 'ze'?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze willen komende jaren contant geld gaan uitbannen ben benieuwd
Wie? SR?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
overal pinstoringen...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pinpassen en creditcards door de brievenbus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:
twitter:stenders3fm twitterde op donderdag 22-12-2011 om 14:51:05Net toch maar namens kxradio huilen is voor jou te laat van corryfee en haar rekels bij sr binnen gedonderd. Doen jullie mee? reageer retweet
Mooie foto's moet erg leuk zijn alles zo van dichtbij mee te makenquote:
ze is de monetaire organisaties, zoals banken en dan niet zo hard falen als met de chipknip want die was ook bedoeld om contant uit te bannen.quote:
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze is de monetaire organisaties, zoals banken en dan niet zo hard falen als met de chipknip want die was ook bedoeld om contant uit te bannen.
Nee, inderdaad. Ik zou 't niet eens een probleem vinden, ik heb zelden contant geld op zak.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.
Mobiele betalingen gaan de toekomst worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toch vind ik dit best een mooi nummer.
[..]
Pinpassen en creditcards door de brievenbus.
Denk dat het ze veel geld gaat kosten want dat is toch wel één van de leukere dingen.
Blij ei, zou Michiel zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat hoofd van Coen trouwens op die foto![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat het nieuwe pinnen dit jaar afgerond moest zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.
dat zal wel maarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mobiele betalingen gaan de toekomst worden.
Dank jequote:
Erg leuk jaquote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooie foto's moet erg leuk zijn alles zo van dichtbij mee te maken
Of je het nou contant door het raam heen gooit of dat je een digitale boeking maakt, maakt geen zak uit , het is alleen anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik zou 't niet eens een probleem vinden, ik heb zelden contant geld op zak.
Ja, maar er zit nog altijd een verschil tussen het uitbannen van cash of het vergroten van de mogelijkheden van mobiel betalen. Contant geld kan gewoon niet verdwijnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nieuwe pinnen dit jaar afgerond moest zijn
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh jij hebt geknuffeld met Suikertaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |