Er is toch niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dit zo live een leuke actie isquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Bot13 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom er niet gelijk al een tweede brievenbus bijgemaakt was?
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
Die nachten doorhalen zijn niet goed voor je ritme
Beetje traditie he ditquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Bot13 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom er niet gelijk al een tweede brievenbus bijgemaakt was?
Ik ging om 4 uur naar bed, maar toen heb ik in bed ook nog verder geluisterd. En ik rolde om 12 uur pas uit bedquote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
KloptIk sliep om 6 uur vanochtend pas, omdat ik niet in slaap kon vallen. Klaarwakker.
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukkerquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Bot13 het volgende:
Die ken ik nog welquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ben benieuwd of ze 'm gaan draaien.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging om 4 uur naar bed, maar toen heb ik in bed ook nog verder geluisterd. En ik rolde om 12 uur pas uit bed
Wekker ging de eerste keer om 8 uur, om half9 was ik er uit. En nu ben ik natuurlijk ook klaarwakker, alhoewel m'n benen aanvoelen alsof er lood inzit.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging om 4 uur naar bed, maar toen heb ik in bed ook nog verder geluisterd. En ik rolde om 12 uur pas uit bed
Zo druk vind ik het eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukker
Ik dacht al, ben ooit naar Breda gegaan toen ze daar stonden, en gisteren langs Leiden gegaan, maar ik meen me te herinneren dat het elk jaar zo rond de helft is dat er een nieuwe brievenbus wordt gemonteerd. Dan zou je denken, gooi gelijk alle ramen vol met brievenbussenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukker
En morgen moet ik er om 8 uur uitquote:
Geen 101tv op je tv? Die loopt maar ietsjes achter.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Karina het volgende:
Echt grappig, radio aan en dan de stream kijken, het loopt niet gelijk dus het ziet er heel raar uit
misschien hebben ze nummertje getrokkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo druk vind ik het eigenlijk helemaal niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En morgen moet ik er om 8 uur uitIk weet nu al dat dat een strijd gaat worden.
Nee ik heb nog analoge tvquote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen 101tv op je tv? Die loopt maar ietsjes achter.
Radio niet op de kabel aangesloten dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb nog analoge tvMijn radio stoorde vanmorgen steeds, maar nu is dat opeens weg. Geluid op mijn laptop is knudde.
Nee, ik heb alleen maar een draagbare radio, ik ben echt sneu.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radio niet op de kabel aangesloten dan?
Belager Esteban is er bijgekomen. Voor NL tenminste.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Is Serious Request met alle gerelateerde dingen nu eigenlijk al al die tijd non stop trending op Twitter?Volgens mij wel
Leukquote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn verzoek (crash test dummies - mmmmm mmmm mmmmm)
ja maar volgens heeft er altijd wel wat van SR in de top 10 gestaanquote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Belager Esteban is er bijgekomen. Voor NL tenminste.
Smiths & Burrows ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef kciR het volgende:
Ik volg 50/50 3fm-stubru en sponsor beide acties.
Maar waarom hebben zij wel Elbow, dEUS, Selah Sue, The Subs, Smith & Burrows, Anges Obel, Snow Patrol, Birdy, 2 Many Dj's en nog een hele bende aan belgische bandjes als Das Pop en Arsenal? En is in Leiden ongeveer 1 a 2 echte act per dag?
Edit: Ja ik weet dat Leiden ook Snow Patrol, dEUS en Birdy had, maar het gaat om de verhouding
tofquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef dockx het volgende:
Hahah, heb het even in het logboek genoteerd! Misschien dat ik het fragment keer kan krijgen..
Ze zeiden het op facebook, ik heb het zelf gemist omdat ik op stage zit helaas.
Wel tof haha!
Vanochtend.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist, wanneer waren die?
Vanochtend, ergens tussen half9 en 9. Dat was even lekker wakker worden voor mijquote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
vanmorgen.. vroegquote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:SeriousRequest 3FM Serious Request
Dit kan trending jongens! #hohoho
Ah, kak. Toen sliep ik nog. Heb daar gisteren tot een uur of 1 bij het glazen huis gestaan, dan mis je 's ochtends weer ietsquote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanochtend, ergens tussen half9 en 9. Dat was even lekker wakker worden voor mij
Vanmorgen, ergens tussen 8:30 en 9:00. Speelden 'When the Thames Froze' en 'Papillon'.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef dockx het volgende:
Hahah, heb het even in het logboek genoteerd! Misschien dat ik het fragment keer kan krijgen..
Ze zeiden het op facebook, ik heb het zelf gemist omdat ik op stage zit helaas.
Wel tof haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |