ja maar volgens heeft er altijd wel wat van SR in de top 10 gestaanquote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Belager Esteban is er bijgekomen. Voor NL tenminste.
Smiths & Burrows ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef kciR het volgende:
Ik volg 50/50 3fm-stubru en sponsor beide acties.
Maar waarom hebben zij wel Elbow, dEUS, Selah Sue, The Subs, Smith & Burrows, Anges Obel, Snow Patrol, Birdy, 2 Many Dj's en nog een hele bende aan belgische bandjes als Das Pop en Arsenal? En is in Leiden ongeveer 1 a 2 echte act per dag?
Edit: Ja ik weet dat Leiden ook Snow Patrol, dEUS en Birdy had, maar het gaat om de verhouding
tofquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef dockx het volgende:
Hahah, heb het even in het logboek genoteerd! Misschien dat ik het fragment keer kan krijgen..
Ze zeiden het op facebook, ik heb het zelf gemist omdat ik op stage zit helaas.
Wel tof haha!
Vanochtend.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist, wanneer waren die?
Vanochtend, ergens tussen half9 en 9. Dat was even lekker wakker worden voor mijquote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
vanmorgen.. vroegquote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:SeriousRequest 3FM Serious Request
Dit kan trending jongens! #hohoho
Ah, kak. Toen sliep ik nog. Heb daar gisteren tot een uur of 1 bij het glazen huis gestaan, dan mis je 's ochtends weer ietsquote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanochtend, ergens tussen half9 en 9. Dat was even lekker wakker worden voor mij
Vanmorgen, ergens tussen 8:30 en 9:00. Speelden 'When the Thames Froze' en 'Papillon'.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef kciR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef dockx het volgende:
Hahah, heb het even in het logboek genoteerd! Misschien dat ik het fragment keer kan krijgen..
Ze zeiden het op facebook, ik heb het zelf gemist omdat ik op stage zit helaas.
Wel tof haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |