Zo druk vind ik het eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukker
Ik dacht al, ben ooit naar Breda gegaan toen ze daar stonden, en gisteren langs Leiden gegaan, maar ik meen me te herinneren dat het elk jaar zo rond de helft is dat er een nieuwe brievenbus wordt gemonteerd. Dan zou je denken, gooi gelijk alle ramen vol met brievenbussenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Traditie, de rij wordt nu misschien langer. Elk jaar is het naar mate de week voorbij gaat steeds drukker
En morgen moet ik er om 8 uur uitquote:
Geen 101tv op je tv? Die loopt maar ietsjes achter.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Karina het volgende:
Echt grappig, radio aan en dan de stream kijken, het loopt niet gelijk dus het ziet er heel raar uit
misschien hebben ze nummertje getrokkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo druk vind ik het eigenlijk helemaal niet
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En morgen moet ik er om 8 uur uitIk weet nu al dat dat een strijd gaat worden.
Nee ik heb nog analoge tvquote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen 101tv op je tv? Die loopt maar ietsjes achter.
Radio niet op de kabel aangesloten dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb nog analoge tvMijn radio stoorde vanmorgen steeds, maar nu is dat opeens weg. Geluid op mijn laptop is knudde.
Nee, ik heb alleen maar een draagbare radio, ik ben echt sneu.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Radio niet op de kabel aangesloten dan?
Belager Esteban is er bijgekomen. Voor NL tenminste.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Is Serious Request met alle gerelateerde dingen nu eigenlijk al al die tijd non stop trending op Twitter?Volgens mij wel
Leukquote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn verzoek (crash test dummies - mmmmm mmmm mmmmm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |