Toen hij er niet was, kwamen er al wat magnetrons aangedruppeld, maar erg weinig mensen die iets aan de collecte gaven. Een stukje verderop gaf een electronicazaak 20 magnetrons mee, die werden door Giel en heel wat kinderen in de caravan gegooid. Toen ze daarna weer de Grote Markt op reden, was het al snel weer drukquote:Op donderdag 22 december 2011 14:30 schreef andre347 het volgende:
[..]
Was het druk? Hij had mijn magnetron ook wel kunnen ophalen.
Nee, niet bepaald.quote:
mooiboy uit GTST en SYTYCD (en waarom weet ik ditquote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef MaxMark het volgende:
Oh en: Who the fuck is Jan Kooijemans?
Een een of andere man, die veel meiden leuk vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef MaxMark het volgende:
ken jij gtst ? daar speelt ie in .. ( nog heel eventjes zo schijnt..)quote:Op donderdag 22 december 2011 14:33 schreef MaxMark het volgende:
Hoi.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
welke man moest er dan komen dan ?
Ik moet ook nog van alles, maar ik zit nog steeds te luisteren en te fokkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moet me zo eens gaan omkleden, maar ik heb geen zin...
quote:
Guy Garveyquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
welke man moest er dan komen dan ?
niet vervelend hoorquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
mooiboy uit GTST en SYTYCD (en waarom weet ik dit)
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef remcoP het volgende:
[..]
Een een of andere man, die veel meiden leuk vinden
Jullie kennen VI niet, blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
ken jij gtst ? daar speelt ie in .. ( nog heel eventjes zo schijnt..)
Heb je ze gezien bij MFL? Op het dak van het huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
Eensgezindheidquote:
Nee dat moet ik nog terugkijken. Welke nummers deden ze?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je ze gezien bij MFL? Op het dak van het huis?
Die zullen vast ook nog wel met een flinke donatie komenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
McDonalds op het pleintje zal het druk hebben
Dat zou wel tof zijn van hunquote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Die zullen vast ook nog wel met een flinke donatie komen
http://www.stubru.be/media/dakconcertelbowquote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee dat moet ik nog terugkijken. Welke nummers deden ze?
Ongetwijfeld de beste weekomzet ooit.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
McDonalds op het pleintje zal het druk hebben
Dank je! Heb je ze een aantal weken geleden in de HMH gezien?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.stubru.be/media/dakconcertelbow
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 14:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dank je! Heb je ze een aantal weken geleden in de HMH gezien?
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neeniemand wilde mee...
Ik heb ze alleen op Pinkpop gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |