Ik zie geen link bij je fotoquote:Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
grmbl krijg de juiste foto niet te pakken
Mooi huis, jammer van de open keuken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef Neuskleuter het volgende:
Dankzij de link naar dit topic bij Open Huis op Facebook ben ik hier, hiep hoi!
[ http://img705.imageshack.us/img705/4712/945groot.jpg (copy/paste deze link) ]
Sytze en Sjoukje deden gooiden iedere dag een muntje in hun eigen wensput.
http://www.funda.nl/koop/(...)ende-1/fotos/#foto-1
Dat wordt een pareltje, dat topicquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hier-zeurt-Piet-over-de-Nederlandse-bouw
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Prachtig huis van buiten. Douche lijkt me erg onhandig: een stortdouche zonder gordijn e.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enkhuizen/huis-47244383-dijk-100/fotos/
Eh... ik snap 'm nie, of omdat de rozen ondersteboven zijn geplakt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is echt een vak-behanger aan de slag geweest..
Aan de rechterkant ziet het er ook niet helemaal strak uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Een dijkhuisje!
Waar je daarbij wel moet oppassen - heel vaak zijn die huizen verzakt, vanwege het bouwen aan/op de dijk. Vrienden van mij hadden er ooit eentje, de vloer in de huiskamer liep 20 cm af naar beneden...
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Teslynd het volgende:
Beeld is niet in balans. Slootje te smal. Doet me ook te veel aan stilstaand water en muggen en zo denken.
Het is wel een heel mooi huis om te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef deadly_kiss het volgende:
ziet er indd leuk uit!
al hou ik helemaal niet van kleine poppenhuisjes waar het overal scheef en schuin loopt..
deze foto is een plaatje![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)jk-100/fotos/#foto-1
Dat mag niet eens meer tegenwoordig.quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ En niet te vergeten, "Slapende VVE". Dan staan bij mij alle seinen meteen op rood.
Weet je? Dit is typisch een huis met lijken in de kast. Kijk, als de boel al echt is af geragd en de vraagprijs is er ook naar, dan kun je tenminste echt slopen en weer opbouwen. Met dit huis is het van: zal ik breken of niet. Want op zich, zaken als de keuken zien er niet slecht uit. Badkamer, dan behalve het ontbreken van een harde vloer, ook wel. Woonkamer is raar maar de wanden zien er dan tip top in orde uit.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef Mercer het volgende:
Om die gevel weer in normale staat te krijgen kost ook wel snel 20k denk ik. Plus hoogteverschil in de woonkamer wegwerken, ook zo 10k. Dus dan ben je al 30 duizend verder om de boel te normaliseren.
Ik vind het eigenlijk vooral zo raar om de open haard aan te doen (voor de foto) in een verder lege woonkamer. Zet er dan voor de foto even wat meubels in...quote:Op zondag 25 december 2011 01:14 schreef skrn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon de open haard en de kaarsjes aangestoken voor de foto's!![]()
Wat een raar huis verder. Kan er werkelijk niets van maken. Rare badkamer, rare woonkamer, geen mooie aanblik van de gevel, maar heel eufemistisch roepen dat het onderhoud goed is geweest.
Wat is dat?quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ En niet te vergeten, "Slapende VVE". Dan staan bij mij alle seinen meteen op rood.
Daar zal niet veel meer inzitten.quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En een slapende vve is dus tijden niet meer actief met alle ellende van dien.quote:Op zondag 25 december 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Vereniging van Eigenaren, die regelen vaak het onderhoud van bijv daken, trappenhuizen, lift etc
GAO door SVVEquote:Op zondag 25 december 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal goed, PietGrote kans dat er dus Groot achterstallig onderhoud is.
Dat hoeft natuurlijk niet. Vaak is het zo dat men bij verhuizing zijn of haar "deel" van het geld dat in de VVE zat meenam. Bij een fatsoenlijke VVE is dat uitgesloten.quote:Op zondag 25 december 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal goed, PietGrote kans dat er dus Groot achterstallig onderhoud is.
Jij ook vrolijk kerstfeest.quote:Op zondag 25 december 2011 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wat is er nu opmerkelijk aan die foto's? De leuke dingen in de omgeving worden op de foto gezet en het huis is schoon.... Verrassend hoor.
De inrichting is wel "uniek" zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 12:23 schreef k_man het volgende:
OK...
[ afbeelding ]
Verder wel een behoorlijk toffe villa trouwens.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:19 schreef PolkaDots het volgende:
Leuk en vooral erg praktisch, zo'n douche in de keuken!
http://www.funda.nl/huur/(...)instraat-64-a/fotos/
Die toegangspoort is gaafquote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inrichting is wel "uniek" zullen we maar zeggen
Nee, wellicht niet, maar mist er bij niemand het fatsoen om dit soort woningen via Funda te willen verhuren? Ik bedoel, mag je in dit soort krotten wel mensen plaatsen?quote:Op zondag 25 december 2011 13:24 schreef Leandra het volgende: Het is niet veel, maar het kost ook niet veel; voor een huur van ¤ 495 per maand kun je in Den Haag niet veel meer verwachten.
Dan zet je dat op een kastje in de keuken of op het aanrecht... of je zet een vaatwasser in de keuken en de kookplaat daarop.quote:Op zondag 25 december 2011 13:57 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vind het eigenlijk onacceptabel om zoveel geld voor zo'n zooitje te betalen.
En het fornuis ligt op de grond, ook niet zo'n handige locatie.
Voorzien van mooi golfplaten dakquote:Vanuit de keuken is via een portaal benaderbaar de ruime serre
Het zal daar idd wel een best waterballet worden. Persoonlijk had ik er een douchecabine omheen gemaakt. En even dacht ik dat er geen afvoer was, maar ik zie volgens mij zo'n gootje zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Prachtig huis van buiten. Douche lijkt me erg onhandig: een stortdouche zonder gordijn e.d.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enkhuizen/huis-47244383-dijk-100/fotos/
quote:Op zondag 25 december 2011 01:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat mag niet eens meer tegenwoordig.
Dit trouwens ook niet...
[ afbeelding ]
In engeland hoogpolig tapijt gezien in toiletten..quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Vloerbedekking in de open badkamer.
Ik had laatst een artikel gelezen in de Pers dat Belgen veel interesse hadden in woningen in Zeeuws-Vlaanderen. Voor Nederlanders ver weg, voor Belgen in Vlaanderen gelegen, vlakbij belangrijke steden als Brugge/Gent en Antwerpen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:28 schreef JohnB52 het volgende:
Ik reed net, half uurtje geleden hierlangs, http://www.era.be/nl/aanbod/panddetail.aspx?objectid=280811
En was toch benieuwd wat t zou kosten....
Dan zie je maar weer hoe verziekt de nederlandse huizenmarkt is :-(
Die salontafel op wielen is wel erg gaaf vind ikquote:Op zondag 25 december 2011 12:23 schreef k_man het volgende:
OK...
[ afbeelding ]
Verder wel een behoorlijk toffe villa trouwens.
Hmm, prijzen van woningen in zeeuws vlaanderen liggen volgens mij toch nog iets hoger als in belgië?quote:Op zondag 25 december 2011 16:47 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik had laatst een artikel gelezen in de Pers dat Belgen veel interesse hadden in woningen in Zeeuws-Vlaanderen. Voor Nederlanders ver weg, voor Belgen in Vlaanderen gelegen, vlakbij belangrijke steden als Brugge/Gent en Antwerpen.
Ja inderdaad. Van alles wat. Zit geen samenhang in.quote:Op zondag 25 december 2011 01:14 schreef skrn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon de open haard en de kaarsjes aangestoken voor de foto's!![]()
Wat een raar huis verder. Kan er werkelijk niets van maken. Rare badkamer, rare woonkamer, geen mooie aanblik van de gevel, maar heel eufemistisch roepen dat het onderhoud goed is geweest.
Jij niet alleen. Objectief gezien is het een geniaal pand maar het gevoel erbijquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind dit net een spookhuis:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-horstlaan-12/fotos/
Ja... en die foto's zijn ook zo slecht genomen. Wat bezielt zo'n makelaar?quote:Op zondag 25 december 2011 22:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Objectief gezien is het een geniaal pand maar het gevoel erbij
Dat is in de achtertuin van WA en Maxima. 476 m² woonopp. / 28.714 m² perceelopp. en dat voor nog geen 2miljoen...quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Een gotisch huisquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Tel er rustig nog een miljoen bij op als je het naar de hedendaagse wensen wilt afwerken. Verder ga je akkoord met het recht van verkoop aan de grondeigenaar. Ik weet niet of dat gevolgen heeft voor de waarde, maar heel gunstig is het niet.quote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat is in de achtertuin van WA en Maxima. 476 m² woonopp. / 28.714 m² perceelopp. en dat voor nog geen 2miljoen...
Dat maakt het weer minder goed verkoopbaar...quote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat is in de achtertuin van WA en Maxima. 476 m² woonopp. / 28.714 m² perceelopp. en dat voor nog geen 2miljoen...
Zal er even een fotootje bij doen:quote:Op zondag 25 december 2011 16:28 schreef JohnB52 het volgende:
Ik reed net, half uurtje geleden hierlangs, http://www.era.be/nl/aanbod/panddetail.aspx?objectid=280811
En was toch benieuwd wat t zou kosten....
Dan zie je maar weer hoe verziekt de nederlandse huizenmarkt is :-(
quote:Het huis vraagt een volledige renovatie
In het huis waar mijn broer nu woont lag het ook in de wcquote:Op zondag 25 december 2011 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In engeland hoogpolig tapijt gezien in toiletten..
En niet alleen maar 1 keer.
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.quote:Op maandag 26 december 2011 11:25 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Zal er even een fotootje bij doen:
[ afbeelding ]
¤ 215.000 Is inderdaad niet duur maar:
[..]
Je kunt er zelfs tijdens het klussen al wel in gaan wonen, het ziet er nog redelijk uit.quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.
Ja hoor als je er maar bij linkt...quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Mag er ook van andere site dan Funda geplaatst worden?
quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.
Oppervlakkig in orde zegt niet zoveel. Ik ben nu al 2 jaar bezig en bijna een ton verder. En niet voor funderingen of andere basisdingen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef blomke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, die term "renovatie" is wat overdone. Het moet van binnen her en der opgeknapt worden, maar zo te zien zijn de bouwkundige elementen: fundering, muren en dak in orde. Dus de basis is goed. Is iets moois van te maken; ligt om mooi stuk grond met bijgebouwen voor paarden.
Zullen we dit met 10 fokkers kopen, opknappen en verhuren aan toeristen? Ardennen is een prachtige streek en dit licht vlak bij het Maaswater.
O ja, nu zie ik het, onder het raam achter de eettafel.quote:Op maandag 26 december 2011 17:05 schreef loecje het volgende:
die gootsteen zit iets verder (zie je 2e linkje)
echt een logische opzet is het niet nee.
als ik 't geld had, kocht ik 't. wat een gaaf ding .. die binnenkant moet je doorheen kijken, daar kun je met eigen kleuren en meubels een schitterend huis van makenquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Gwywen het volgende:
Eerste indruk: best een tof huis
[ afbeelding ]
Bij nader inzien: wat een gedrocht.
ik vind die glazen tafel met die grote wielen wel een tikkie lelijk....en die banken passen ook niet echt bij elkaar. maar ik heb idd veel ergere foto's hier voorbij zien komenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm niet zo erg opmerkelijk eigenlijk.
Opmerkelijk is het ook omdat de hele boel ondergronds zit/zou zittenquote:Op maandag 26 december 2011 17:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.countrylife.co(...)Bowdon-Cheshire.html
Vanuit je bed het zwembad in!![]()
Ik zie mezelf al wakker worden en een duik nemen, genieten.
Ps.: Het ziet er wel een beetje nep uit, maar het idee geef ik een 9, en als ze het voor 2000000 pond zo verkopen, dan ben ik verkocht. (Niet het huis uiteraard)
ook voor mannen hoor bij nr2 daar kan ik mijn donald duck nie lezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwonvriendelijke toiletpot
http://www.funda.nl/koop/(...)gat-7/fotos/#foto-12
Dat wordt hangen:Pquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef T42 het volgende:
[..]
ook voor mannen hoor bij nr2 daar kan ik mijn donald duck nie lezen
DIe pot is gelaserdquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwonvriendelijke toiletpot
http://www.funda.nl/koop/(...)gat-7/fotos/#foto-12
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je gelaserd bent heb je geen bril meer nodig!
wat een nekbreekdouche, zet dan een cabine neer.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
Raar badje en een raar in het hoekje geschoven wc in dat huis met/zonder gootsteen. Lijkt me niet echt prettig zitten daar:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/europ(...)-ahaus/fotos/#foto-7
LOLquote:
Hij staat wat raar midden in de badkamer (die helemaal raar ingedeeld is, ja met die wc), maar met kleine kinderen, als je geen ruimte hebt voor een groot bad, is zo'n kuip ideaal hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
Raar badje en een raar in het hoekje geschoven wc in dat huis met/zonder gootsteen. Lijkt me niet echt prettig zitten daar:
[ afbeelding ]
De WC in de badkamer is sowieso de tweede pot, voor als je nodig mot.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:45 schreef Bleie het volgende:
[..]
Hij staat wat raar midden in de badkamer (die helemaal raar ingedeeld is, ja met die wc), maar met kleine kinderen, als je geen ruimte hebt voor een groot bad, is zo'n kuip ideaal hoor.
misschien mag je er 1 uitzoeken?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb niet eerder gezien dat ze een sauna vullen met mensen-in-handdoek in een poging het huis te verkopen!
[ afbeelding ]
Godsamme wat een foto. Twee blonde wijven erbij. Eén wordt op haar bek geslagen (de keuken uit geslopen)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb niet eerder gezien dat ze een sauna vullen met mensen-in-handdoek in een poging het huis te verkopen!
[ afbeelding ]
lekkere wijven verkopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme wat een foto. Twee blonde wijven erbij. Eén wordt op haar bek geslagen (de keuken uit geslopen)
Jups maar deze foto is best weirdquote:
Tenzij die stockfoto daar in het huis genomen is, is dat toch in strijd met Funda voorwaarden?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
edit: ziet er wel naar uit:
http://www.istockphoto.co(...)-people-in-sauna.php
Wel een prachtige huis voor die prijs.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie maar drie foto's, verdachtquote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel een prachtige huis voor die prijs.
soms willen mensen geen foto's van binnen ivm buren enzo die op funda meegluren. en boeven. enzo.quote:
quote:"We hebben hier altijd fijn gewoond. Het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en privacy, zowel binnen als buiten. Helaas moeten wij vanwege gezondheidsredenen verhuizen."
U hoort hier de verkopers. Zij willen slagen in een snelle transactie zodat zij snel hun intrek kunnen nemen in hun nieuwe behuizing. Daarvoor bieden zij deze prachtige villa éénmalig aan voor deze zeer aantrekkelijke vaste prijs. Wanneer u er snel bij bent, heeft u echt een koopje!
En dat zou nog niet eens zo erg zijn, als het verhaal in de omschrijving nog maar iets aangaf over de binnenkant van het huis, maar de omschrijving is ook al zo'n zak vol gebakken lucht waaruit vooral blijkt dat de makelaar nog denkt dat het 2006 is en een huis wel verkoopt omdat het te koop staat.quote:
In feite kun je dus alleen maar info halen uit de plattegronden die bij de foto's staan, en daar staat die sauna niet eens op, maar de gegapte saunafoto suggereert dat die zich onder het schuine dak bevindt.quote:"We hebben hier altijd fijn gewoond. Het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en privacy, zowel binnen als buiten. Helaas moeten wij vanwege gezondheidsredenen verhuizen."
U hoort hier de verkopers. Zij willen slagen in een snelle transactie zodat zij snel hun intrek kunnen nemen in hun nieuwe behuizing. Daarvoor bieden zij deze prachtige villa éénmalig aan voor deze zeer aantrekkelijke vaste prijs. Wanneer u er snel bij bent, heeft u echt een koopje!
ik denk dat het allemaal perfect in orde is. zie bomen, zie tuin, cv ketel 2010, etc.. maar er blijft wel iets vaags aanzitten idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zou nog niet eens zo erg zijn, als het verhaal in de omschrijving nog maar iets aangaf over de binnenkant van het huis, maar de omschrijving is ook al zo'n zak vol gebakken lucht waaruit vooral blijkt dat de makelaar nog denkt dat het 2006 is en een huis wel verkoopt omdat het te koop staat.
[..]
In feite kun je dus alleen maar info halen uit de plattegronden die bij de foto's staan, en daar staat die sauna niet eens op, maar de gegapte saunafoto suggereert dat die zich onder het schuine dak bevindt.
misschien heeft ie hem al verkocht aan een vrindje van hem en staat het enkel op funda zodat er geen achterdocht komt. staat makelaarsland bekend om dat soort praktijken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig zijn er nog twee redelijke slaapkamers op zolder....
Ik moet er trouwens niet aan denken dat m'n makelaar op Funda al weggeeft dat ik zit te springen om m'n huis te verkopen omdat ik al een ander huis heb, zelfs als die prijs erg aantrekkelijk zou zijn voor de regio dan zet je je eigen onderhandelinspositie zo wel heel erg lastig neer.
Ik ken de regio niet goed genoeg om te kunnen beoordelen hoe de prijs is voor zo'n huis aan een doorgaande weg richting de snelweg, en het zou best een strakke prijs kunnen zijn, maar tenzij dit voor die regio een hele lage prijs is vind ik het geen handige verkoopstrategie.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat het allemaal perfect in orde is. zie bomen, zie tuin, cv ketel 2010, etc.. maar er blijft wel iets vaags aanzitten idd.
Geen achterdocht bij wie?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien heeft ie hem al verkocht aan een vrindje van hem en staat het enkel op funda zodat er geen achterdocht komt. staat makelaarsland bekend om dat soort praktijken.
Op Funda wellicht niet, maar toen wij ons huis kochten, werd ons door de makelaar wel HEEL duidelijk gemaakt tijdens de bezichtigingen, dat de verkopers zaten te springen op verkoop, haast hadden en al maanden dubbele lasten hadden....en het water hen wel heel erg aan de lippen stond....ook niet erg sterk als de onderhandelingen nog moeten beginnen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Leandra het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken dat m'n makelaar op Funda al weggeeft dat ik zit te springen om m'n huis te verkopen omdat ik al een ander huis heb, zelfs als die prijs erg aantrekkelijk zou zijn voor de regio dan zet je je eigen onderhandelinspositie zo wel heel erg lastig neer.
Wel eerlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef joers1 het volgende:
[..]
Op Funda wellicht niet, maar toen wij ons huis kochten, werd ons door de makelaar wel HEEL duidelijk gemaakt tijdens de bezichtigingen, dat de verkopers zaten te springen op verkoop, haast hadden en al maanden dubbele lasten hadden....en het water hen wel heel erg aan de lippen stond....ook niet erg sterk als de onderhandelingen nog moeten beginnen.
OMGquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kunnen er nog meer banken geplaatst worden in de woonkamer van deze woning.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-13/fotos/#foto-5
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ik vind het meer Villa Wansmaak, als ik heel eerlijk ben.
Kampers die ooit de postcodeloterij gewonnen hebben en nu door hun centjes heen zijn?
Oeh, zou het familie zijn van Cor?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef flipsen het volgende:
In november2009 schopte dat huis het al tot "Fout huis": http://foute-huizen.blogspot.com/2009/11/gezellig.html
Verder kan je het ook huren, voor ¤1 pm (zal dat dan per minuut zijn?): http://straatkaart.nl/568(...)-patrijslaan-13-YKm/
En kennelijk kan je goed geld verdienen in de zonne- en leesbrillen business: http://company.info/org/1(...)ent_uittreksel_markt
Conclusie: een sauna helpt niet tegen gezondheidsklachten en ze kunnen het huis aan de straatstenen niet kwijt.quote:"We hebben hier altijd fijn gewoond. Het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en privacy, zowel binnen als buiten. Helaas moeten wij vanwege gezondheidsredenen verhuizen."
vroeger zag je die dingen vaker en dan meestal in de bijkeukenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Of als er meer tegelijk moeten of als er iemand een besmettelijke ziekte heeft of gewoon ziek is en de trap niet af kan/mag/wil.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De WC in de badkamer is sowieso de tweede pot, voor als je nodig mot.
Dat wel..en het heeft ons erg geholpen qua prijsquote:
Dit is een bordeel? ....Toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
doe eens crossposten jaquote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit kan maar 1 ding betekenen, ze hebben Martha Steward ingevlogen voor de inrichting, en die acid gegeven.
Die engeltjes overal, zelfs op het werkblad in de keuken
The Horror, The Horror
Dit is geschikt als een boutique hotelquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Kamper / Frans Bauer alert!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Even afgezien van het vocht en dat je goed zal moeten luchten vind ik het helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:57 schreef marshmallow het volgende:
Is deze badkamer nou zo groot of..?
En vanuit deze slaapkamer kun je ook meteen doorlopen naar de 'studeerkamer' en de kinderkamer:
[
Je zou het toch bijna handig gaan noemen..
http://www.funda.nl/koop/(...)6-bis/fotos/#foto-16
waarschijnlijk ook de reden voor de verhuizing? Zo te zien slapen er 2 kinderen (er staat zowel een bed als een wieg). Maar vind het wel een erg mooi huis...quote:Op donderdag 29 december 2011 13:07 schreef k_man het volgende:
Mwah. Het is een ruime badkamer, maar er is geen bad. En een kinderkamer die alleen bereikbaar is via de ouderslaapkamer? Dat wil je ook niet als je kind ouder wordt.
Als ik naar die kamer kijk (probeer te kijken), krijg ik gelijk weer dyslexieproblemen, kan nergens op focussen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit kan maar 1 ding betekenen, ze hebben Martha Steward ingevlogen voor de inrichting, en die acid gegeven.
Die engeltjes overal, zelfs op het werkblad in de keuken
The Horror, The Horror
Die keuken is zo'n beetje het tegenovergestelde van hoe ik een keuken wilquote:Op donderdag 29 december 2011 23:31 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Als ik naar die kamer kijk (probeer te kijken), krijg ik gelijk weer dyslexieproblemen, kan nergens op focussen.
nou enquote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die keuken is zo'n beetje het tegenovergestelde van hoe ik een keuken wil
ga je kinderen vervelen ouwe zeurquote:
goed gereedschap hangt altijd onder een afdakjequote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-7
lol wut
Weer eens wat anders dan Adonis
het gaat niet om de buikomvang die opmerking... en van piet moet je afblijven , piet is heiligquote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga je kinderen vervelen ouwe zeur
[..]
goed gereedschap hangt altijd onder een afdakje
Dit is een mooie huis.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-7
lol wut
Weer eens wat anders dan Adonis
3.5 ton?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:40 schreef Teslynd het volgende:
Dit begrijp ik nou niet: heb je ene huis van drieënhalf ton met glorieuze hal en dan zo'n miezerige trap. Zonder die tussenmuur had er in de toekomst een invaldenlift gemonteerd kunnen worden om de slaapkamers te bereiken en er een meergeneratiewoning van te maken.
Maar misschien is het voor de zeer rijken niet de bedoeling om lang in een protserig huis te blijven wonen?
[ afbeelding ]
Dat is een rood betonnen vloer wat met een iets andere inrichting beter tot zijn recht zou komen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Gwywen het volgende:
Een keuken zonder spoelbak/kraan?
[ afbeelding ]
Klik
Eerste indruk: best een tof huis
[ afbeelding ]
Bij nader inzien: wat een gedrocht.
Wat een schattig huisje![]()
[ afbeelding ]
Alleen dat rode zeil op de hele benedenverdieping...![]()
[ afbeelding ]
Link
Funda 3Dquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:45 schreef Eitje75 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/lelystad/huis-47357886-kamp-3211/fotos/#foto-18
Nieuwe trend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige tekst en foto's van het plaatselijke voetbalteam te vinden op: http://www.funda.nl/koop/(...)weg-74/omschrijving/
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Deze makelaar heeft schrijfambities:
En sowieso heeft niet iedereen zo'n brilletje liggen, dus ik denk dat je er meer mensen mee afschrikt dan aantrekt...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef joers1 het volgende:
Waarschijnlijk heeft de makelaar een nieuw speeltje: een 3d-cameraIk vind het in elk geval nonsens! Zie de meerwaarde totaal niet
Wat ik wel goed vindt aan de presentatie van dat huis is dat ze als eerste een plattegrond van de verdieping laten zien, en dan de bijbehorende foto's. De volgende verdieping gaat net zo: eerst een plattegrond, dan foto's. De plattegronden zijn bovendien duidelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef joers1 het volgende:
Waarschijnlijk heeft de makelaar een nieuw speeltje: een 3d-cameraIk vind het in elk geval nonsens! Zie de meerwaarde totaal niet
Ik vind het wel leuk gedaan, het zijn alleen de laatste 4 foto's en dus een leuk extraatje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:45 schreef Eitje75 het volgende:
Nieuwe trend?
LOL.... ik zat gelijk te reageren en niet eerst het topic uit te lezen... had ik dus wel moeten doen, dan had ik me een herhaling van jouw post kunnen besparen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef skrn het volgende:
[..]
Wat ik wel goed vindt aan de presentatie van dat huis is dat ze als eerste een plattegrond van de verdieping laten zien, en dan de bijbehorende foto's. De volgende verdieping gaat net zo: eerst een plattegrond, dan foto's. De plattegronden zijn bovendien duidelijk.
Wat ik ook prettig vindt: gewoon een beperkt aantal foto's. Geen domme details, geen 'leuke' foto's, gewoon een presentatie zonder poeppas. Met een beperkt aantal foto's blijft het balkje foto's ook erg overzichtelijk.
Maar goed, dit is Lelystad. Daar moeten mensen van alles doen om hun huis aan de straatstenen kwijt te kunnen, en dan kunnen er wel goede foto-presentaties worden gemaakt.
Alleen de tekst is weer ouderwets om te janken.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Deze makelaar heeft schrijfambities:Het lijkt wel een sprookje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledige tekst en foto's van het plaatselijke voetbalteam te vinden op: http://www.funda.nl/koop/(...)weg-74/omschrijving/
Halte Brugakkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:
Oh, over dat huis in Lelystad: ik zie dat het adres Kamp 3211 is, en de makelaar heeft het in de omschrijving over 32-11... en ja hoor, het is weer zo'n adres waar de hele wijk dezelfde straatnaam heeft, en straten vervolgens een nummer.
In delen van Zeist hebben ze daar ook een handje van.... zo'n absurde irritante indeling, want met een beetje pech sta je aan de verkeerde kant van de wijk en als je dan het exacte huisnummer niet weet kom je er nooit uit.
vertaling; huis met zwaar achterstallig onderhoud, tuin met een groot kippenhokvolledig betegeld, oude keuken, oude verwarmingsdevices, schrootjesrotzooi, enkelglas, bemoeizuchtige buren, de lijkstank van de vorige bewoner die nog in de slaapkamer hangt. en dat alles voor een te hoge prijs. komt dat zien mensen, komt dat zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zusje woont in zo'n wijk en gezien manlief graag op de navigatie rijdt hebben we iedere keer gedonder wat het huisnummer nou is.... en ja het maakt nogal uit of het 2712 of 7221 is, want dan verdwaal je dus gewoon met je navigatie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Halte BrugakkerJa, mooi is dat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vertaling; huis met zwaar achterstallig onderhoud, tuin met een groot kippenhokvolledig betegeld, oude keuken, oude verwarmingsdevices, schrootjesrotzooi, enkelglas, bemoeizuchtige buren, de lijkstank van de vorige bewoner die nog in de slaapkamer hangt. en dat alles voor een te hoge prijs. komt dat zien mensen, komt dat zienDat klinkt dan weer een stuk minder sprookjesachtig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat de makelaar probeert in te spelen op de vermoedelijke kopers; mensen die op slag verliefd worden op de buitenkant van het huis (want dat is voor hedendaagse maatstaven wel nicequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Eitje75 het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een stuk minder sprookjesachtig...
Nah, ik weet niet hoe de prijzen in de regio Oss zijn, maar een vrijstaande jaren 30 woning voor 229.000 is in het gros van NL een koopje en daar hoort voor die prijs bij dat je er voor 50.000 tot 100.000 in moet verbouwen om het in perfecte staat te krijgen, maar als je dat goed doet dan heb je ook iets dat zelfs in deze dalende markt meer waard is dan je aankoopprijs plus je verbouwingskosten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Eitje75 het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een stuk minder sprookjesachtig...
Ja sorry, soms heb ik komma's en punten fout. Wat geldbedragen betreft ben ik wat kleineprinserig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:47 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
3.5 ton?
Het huis is 3.5 miljoen
Wil je m'n rekeningnummer zodat je een bedrag met wat foute komma's en punten kunt overschrijven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja sorry, soms heb ik komma's en punten fout. Wat geldbedragen betreft ben ik wat kleineprinserig.
Toen ik in Zeist-Nijenheim moest zijn, werd er al uitvoerig beschreven hoe en wat, vanwege die "nummering".quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:
Oh, over dat huis in Lelystad: ik zie dat het adres Kamp 3211 is, en de makelaar heeft het in de omschrijving over 32-11... en ja hoor, het is weer zo'n adres waar de hele wijk dezelfde straatnaam heeft, en straten vervolgens een nummer.
In delen van Zeist hebben ze daar ook een handje van.... zo'n absurde irritante indeling, want met een beetje pech sta je aan de verkeerde kant van de wijk en als je dan het exacte huisnummer niet weet kom je er nooit uit.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vertaling; huis met zwaar achterstallig onderhoud, tuin met een groot kippenhokvolledig betegeld, oude keuken, oude verwarmingsdevices, schrootjesrotzooi, enkelglas, bemoeizuchtige buren, de lijkstank van de vorige bewoner die nog in de slaapkamer hangt. en dat alles voor een te hoge prijs. komt dat zien mensen, komt dat zienHet is inderdaad wat gedateerd; maar bouwkundig gezien lijkt de woning in prima staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgaande op puur de foto's![]()
Die net achter het tafeltje op de grond staat? Ik merk nu ook een schaduw op van de zitting van de stoel op de rugleuning.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga voor de draadloze flitser van de makelaar.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:45 schreef Eitje75 het volgende:
Nieuwe trend?
Met nadruk op nieuw, want ik geloof dat hij nog wel eens mag oefenen; ik heb het met zo'n brilletje bekeken en het 3D komt er totaal niet uit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef joers1 het volgende:
En dit is de mooiste van de drie badkamers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Een huis van ruim 1 miljoen en dan zo'n knullige badkamer![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Er zijn wel nog een paar badkamers, ook niet heel fraai trouwens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Een huis van ruim 1 miljoen en dan zo'n knullige badkamer![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Is dat een spiegel of de tweede flitser?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn wel nog een paar badkamers, ook niet heel fraai trouwens.
De fotograaf heeft hier wel netjes het kiekeboe-effect vermeden:
[ afbeelding ]
En nergens een fatsoenlijke douche.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef Erasmo het volgende:
Van hetzelfde huis, na de badkamer in je slaapkamer nu ook een in je keuken:
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel keukenkastjes heb je nodig?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)id-109/fotos/#foto-5
Best wel gevaarlijk met dat tapijt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Wat een onhandige plek voor die open haard trouwens.
Ik heb in Delft veel klushuizen gezien, en wat ik vooral merkte is dat klushuizen standaard te duur in de verkoop werden gegooid. Ik heb daar grofweg twee verklaringen voor:quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoe de prijzen in de regio Oss zijn, maar een vrijstaande jaren 30 woning voor 229.000 is in het gros van NL een koopje en daar hoort voor die prijs bij dat je er voor 50.000 tot 100.000 in moet verbouwen om het in perfecte staat te krijgen, maar als je dat goed doet dan heb je ook iets dat zelfs in deze dalende markt meer waard is dan je aankoopprijs plus je verbouwingskosten.
het is een leluke gaskachel. niet al te gevaarlijk in deze opstelling.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Best wel gevaarlijk met dat tapijt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat kunstwerk in de tuin![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)wal-25/fotos/#foto-8
Wow! Hier ben ik jaloers op met mijn 3 standaardkeukenkastjes van de woningbouw!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel keukenkastjes heb je nodig?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)id-109/fotos/#foto-5
Ze hebben ook uitvoerig gedweild!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed stofzuigen: de makelaar komt foto's maken!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-5/fotos/#foto-11
Daar kun je een rondje op schaatsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben ook uitvoerig gedweild!
[ afbeelding ]
Dat is toch erg... mag je als makelaar een huis van anderhalf miljoen euro verkopen, kom je met zulke wazige/scheve/nietszeggende foto's aan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
Dit zou best wel eens een enorm gaaf huis kunnen zijn (verbouwde silo), maar de foto's zijn zo beroerd dat je er nauwelijks een indruk van krijgt.
Daar kan je je tuttemerulski's en zo kwijt. En een hoop stof verzamelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef k_man het volgende:
Dit snap ik niet. Wat doet dat verlaagde stuk plafond daar nou?
Het ligt ook aan de wijk enz.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik heb in Delft veel klushuizen gezien, en wat ik vooral merkte is dat klushuizen standaard te duur in de verkoop werden gegooid. Ik heb daar grofweg twee verklaringen voor:
• Verkopers hopen op een persoon die de verbouwingskosten te laag inschat. Kijk, de kosten voor een nieuwe keuken of badkamer kan men nog inschatten, maar wat blijkt als leidingwerk echt moet worden omgelegd? Of elektra moet worden vernieuwd? Een kozijn rot blijkt te zijn (en dat niet direct heb gemerkt?). Er zijn bij klussen altijd tegenvallers, en makelaars hopen dat kopers die tegenvallers niet meenemen in hun uiteindelijke bod.
• Hypotheken. Een klushuis hoeft niet per se in een keer te worden opgeknapt. Je koopt feitelijk nu een goedkoop huis en je spaart vanzelf die andere verbouwingen bij elkaar. Zeker in een goede markt is een klushuis een mooie keus voor mensen die op dat moment niet hun hypotheek voor een soortgelijk af huis zouden kunnen krijgen op basis van hun inkomen. Want het huis stijgt dan toch in waarde terwijl kosten voor verbouwingen vaak niet evenredig meegaan met de huizenprijzen. In een dalende markt (zoals nu) gaat dat niet op.
In deze markt zou ik klushuizen laten liggen. Ja, een nieuwe keuken of badkamer kan nog prima, maar waarom een heel huis moeten opknappen? Of je moet het echt leuk lijken.
Dak is daar lagerquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger de oude stal geweest en dat stukje verlaagd was de hooizolderquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De trap is wel prachtig in de kast verwerkt, of andersom.... maar de crappy foto's zijn echt schandalig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
Dit zou best wel eens een enorm gaaf huis kunnen zijn (verbouwde silo), maar de foto's zijn zo beroerd dat je er nauwelijks een indruk van krijgt. Alsof de makelaar de foto's is wezen maken met z'n mobieltje uit 1995.
En dan ook nog deze foto er bij:
[ afbeelding ]
Zo'n duur huis, en dan in de slaapkamers tl-verlichting, ook die breedbeeldoven in de garage is wel n beetje vreemd :-)quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
Dit zou best wel eens een enorm gaaf huis kunnen zijn (verbouwde silo), maar de foto's zijn zo beroerd dat je er nauwelijks een indruk van krijgt. Alsof de makelaar de foto's is wezen maken met z'n mobieltje uit 1995.
[ afbeelding ]
En we hebben er weer eentje...
[ afbeelding ]
Van buiten trouwens een hele moderne, strakke villa.
Zo'n huis vraagt om een wit, minimalistisch, modern interieur! echt afschuwelijk, dat er zo'n kamperinterieur van is gemaakt.quote:
Die foto is gemaakt bij Al Bundy op zijn werk, alleen de foto van Peg mist nogquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Het steekt een meter de kamer in en ze hebben er beelden op staan, dus er is ruimte tussen het eerste en het tweede plafond.quote:
Als het vroeger de oude stal was, waar was vroeger dan de nieuwe stal?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef jpajs het volgende:
[..]
Vroeger de oude stal geweest en dat stukje verlaagd was de hooizolder
De vraag is of je aan een oud huis moet beginnen als je zelf niets wilt of (vooral) kúnt doen! Er zit wel behoorlijk verschil in die twee huizen qua vloeroppervlak. Dat verouderde huis is aleerder in dit topic aan bod geweest; vanwege "de badkamer", of wat er voor door ging.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de wijk enz.
Wij waren het thuis niet over het benodigde budget van dit huis eens, manlief dacht dat 50.000 genoeg zou zijn, ik denk dat er het dubbele nodig is, al was het alleen al omdat we niets zelf (kunnen) doen.
Echter, als je ziet dat eenzelfde huis in perfecte staat aan de overkant afgelopen zomer binnen 2 weken (!!) verkocht is, voor 2 ton meer dan kan zo'n investering van ruim een ton op die locatie prima uit.
Op sommige locaties zijn vrijwel alleen maar oude huizen, en als je daar wilt wonen dan wordt het dus een oud huis.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:39 schreef blomke het volgende:
[..]
De vraag is of je aan een oud huis moet beginnen als je zelf niets wilt of (vooral) kúnt doen! Er zit wel behoorlijk verschil in die twee huizen qua vloeroppervlak. Dat verouderde huis is aleerder in dit topic aan bod geweest; vanwege "de badkamer", of wat er voor door ging.
1. Dat sluit ik ook niet uit; ik wil alleen maar in oude huizen wonen, vanwege de betere locatie(s)&buurten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
1. Op sommige locaties zijn vrijwel alleen maar oude huizen, en als je daar wilt wonen dan wordt het dus een oud huis.
2. Wat maakt het uit of je het zelf kunt, of nog erger; denkt te kunnen, of aan een professional overlaat als je er wilt wonen?!
Hoe spelen ze dat toch voor elkaar. Een woonoppervlakte van 325 m2 met maar 3 slaapkamers en een volgepropte woonkamer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed stofzuigen: de makelaar komt foto's maken!
[img\http://i.imgur.com/RLiCV.jpg[/img]
Die buitenkant is net een masoleum!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
En we hebben er weer eentje...
[ afbeelding ]
Van buiten trouwens een hele moderne, strakke villa.
Iets kan hoogstens z'n prijs niet waard zijn, maar z'n waarde is het altijd waard....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een zeer lelijke woning dat zijn waarde niet waard is.
Het woord waarde heeft meerdere synoniemen, één daarvan is ''prijs'', of te wel het is correct. Dus niet misplaatst betweterig doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets kan hoogstens z'n prijs niet waard zijn, maar z'n waarde is het altijd waard....
Er is een verschil tussen basisverlichting en sfeerverlichting. Ik neem aan dat je die tl-verlichting alleen gebruikt als je even snel wat moet opzoeken in het donker of als je je huiswerk maakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:43 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zo'n duur huis, en dan in de slaapkamers tl-verlichting, ook die breedbeeldoven in de garage is wel n beetje vreemd :-)
Je had nooit gereageerd op mijn vraag of Piet en jij broers zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:32 schreef Teslynd het volgende:
Die vreselijke spaarlampen die hun licht nauwelijks verspreiden...
Wat een prachtig huis!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Zó veelkleurig van binnen en totaal niet te zien aan de buitenkant:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-87/fotos/#foto-5
Nog geheel in de 1902 staat, mooi hoor, maar een monument, dus opknappen wordt ellendequote:[b]Op zondag 1 januari 2012 11:36 schreef ______________
¤ 419.000,= en dan zo'n keuken:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)g-309/fotos/#foto-16
Schitterend huis, maar aan een snelweg...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-29/fotos/#foto-2
Aan het atelier te zien woont er een kunstemaker.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Buitenkant is statig, binnenkant is vol met kleuren en gekleurd glas. Héél mooi gedaan, lieflijk bijna.
Vreselijke binnenkant.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Tof.quote:________________
Wie maait er het dak vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)fort-8/fotos/#foto-1
Schitterend huis ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
zo'n ingegraven bunker lijkt me ook wel wat. koel in de zomer, relatief warm in de winter.
Ik zou er zo kunnen wonen want roze en paarsquote:Op zondag 1 januari 2012 15:29 schreef k_man het volgende:
Het is roze en paars, met zuilen en gouden accenten. Woon jij in een woonwagen?
Nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:29 schreef k_man het volgende:
Jij kan overduidelijk niet tegen ongelijk hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het woord waarde heeft meerdere synoniemen, één daarvan is ''prijs'', of te wel het is correct. Dus niet misplaatst betweterig doen.
Villa kakelbont!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:29 schreef k_man het volgende:
Voor dat geld best een aardig vrijstaand huis. En ik denk dat ze de weg naast het huis hebben gekwakt. Hij staat er al bijna 100 jaar... Een gedeelte dan. Bouwjaar 1900/1980quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Villa kakelbont!![]()
Het is gewoon een tof huis!
Die zuilen kun je weghalen en de rest kun je verven.
Dit vind ik helemaal geen tof huis.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een verzameling schuurtjes die langs de weg is neergekwakt.
En binnen is alles van bordkarton.
Klik
Is een tijd terug ook voorbij gekomen, is een voormalig bordeel.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Villa kakelbont!![]()
[ afbeelding ]
Klik
Waaro?quote:Op zondag 1 januari 2012 06:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Je had nooit gereageerd op mijn vraag of Piet en jij broers zijn.
Allemaal kleine kamertjes en dan een mega halquote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Villa kakelbont!![]()
[ afbeelding ]
Klik
Zelfs de makelaar vindt het lelijk zo te lezenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Schitterend huis ook.
In tegenstelling tot die 'kunstenaarsvilla'. Hoe krijg je dat ooit weer hersteld? Eigenlijk zou je het volledig interieur er in één keer rigoreus uit willen meppen, maar dan haal je helaas ook de oorspronkelijke details weg.
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie maait er het dak vandaag?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)fort-8/fotos/#foto-1
Afgezien van de kleuren en de overbodige tierelantijntjes is het echt een prachtig huisquote:Op zondag 1 januari 2012 15:29 schreef k_man het volgende:
INFO: CV HRC. Tot recent als club in gebruik. Woonhuis-bestemming aanwezig.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Villa kakelbont!![]()
[ afbeelding ]
Klik
Grappig, dat huis staat in mijn dorp. Het lijkt mij wel leuk om daar te wonen, prachtig huis ook dit. Om de een of andere reden heeft het toen dat fort eenmaal omgebouwd was heeeel lang geduurd voor die huizen verkocht zijn... ze kosten dan ook aardig wat. Maar toch, ik zou er zo willen wonen als ik het geld had...quote:
Oost groningen, wat denk je,quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Dat moet wel een heel erge low-budget hoerenkast zijn geweest zeg. Wat een armoe!
meeste zijn zo hoor. mensen die daarheen gaan willen voor een duppie op de 1e rij zitten.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Dat moet wel een heel erge low-budget hoerenkast zijn geweest zeg. Wat een armoe!
linkjes?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:06 schreef Teslynd het volgende:
Aan dat mooie stadspaleis kleeft wel een bewaar:
[ afbeelding ]
Het sousterrain ligt direct aan het water, met de waterspiegel tot onder het keukenraam. Geeft dat geen klamme woonlaag en geen overstromingsgevaar in de lage woonkeuken? Wel mooi dat zulke huizen nog in stand gehouden worden.
Die notariswoning met geelgeverfde antieke keuken is ook het restaureren waard.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Beide staan op de vorige bladzijde. Het stadspaleis vanaf de straatkant en van de notariswoning de geelgeverfde antieke keuken.quote:
Dan heb je zo'n groot huis, een enorme woonkamer, huuuuge bankenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:26 schreef Teslynd het volgende:
Die bunkers met dat gras op het dak worden geacht 's zomers koel te zijn en 's winters warm.
maar het blijven bunkers, met binnen erg veel hoeken. Ik wil er niet wonen, onevenwichtig huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat voormalige fort, wat een fantastische woningquote:Op zondag 1 januari 2012 11:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-45/fotos/#foto-1
Aan de straatnaam te zien zou je denken dat dat idd het geval is, op de kaart valt het een beetje tegen...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef Gwywen het volgende:
Na de boswandeling kreeg pa ineens een idee voor een nieuw bed
[ afbeelding ]
Link
Flintstones, meet the Flintstonesquote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Dat bedquote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Link[/
Zo'n keukenkraan zoek ik nou al jaren![]()
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/000/184/358_groot.jpg]afbeelding ]
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |