Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.quote:Op maandag 26 december 2011 11:25 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Zal er even een fotootje bij doen:
[ afbeelding ]
¤ 215.000 Is inderdaad niet duur maar:
[..]
Je kunt er zelfs tijdens het klussen al wel in gaan wonen, het ziet er nog redelijk uit.quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.
Ja hoor als je er maar bij linkt...quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Mag er ook van andere site dan Funda geplaatst worden?
quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.
Oppervlakkig in orde zegt niet zoveel. Ik ben nu al 2 jaar bezig en bijna een ton verder. En niet voor funderingen of andere basisdingen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef blomke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, die term "renovatie" is wat overdone. Het moet van binnen her en der opgeknapt worden, maar zo te zien zijn de bouwkundige elementen: fundering, muren en dak in orde. Dus de basis is goed. Is iets moois van te maken; ligt om mooi stuk grond met bijgebouwen voor paarden.
Zullen we dit met 10 fokkers kopen, opknappen en verhuren aan toeristen? Ardennen is een prachtige streek en dit licht vlak bij het Maaswater.
O ja, nu zie ik het, onder het raam achter de eettafel.quote:Op maandag 26 december 2011 17:05 schreef loecje het volgende:
die gootsteen zit iets verder (zie je 2e linkje)
echt een logische opzet is het niet nee.
als ik 't geld had, kocht ik 't. wat een gaaf ding .. die binnenkant moet je doorheen kijken, daar kun je met eigen kleuren en meubels een schitterend huis van makenquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Gwywen het volgende:
Eerste indruk: best een tof huis
[ afbeelding ]
Bij nader inzien: wat een gedrocht.
ik vind die glazen tafel met die grote wielen wel een tikkie lelijk....en die banken passen ook niet echt bij elkaar. maar ik heb idd veel ergere foto's hier voorbij zien komenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm niet zo erg opmerkelijk eigenlijk.
Opmerkelijk is het ook omdat de hele boel ondergronds zit/zou zittenquote:Op maandag 26 december 2011 17:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.countrylife.co(...)Bowdon-Cheshire.html
Vanuit je bed het zwembad in!![]()
Ik zie mezelf al wakker worden en een duik nemen, genieten.
Ps.: Het ziet er wel een beetje nep uit, maar het idee geef ik een 9, en als ze het voor 2000000 pond zo verkopen, dan ben ik verkocht. (Niet het huis uiteraard)
ook voor mannen hoor bij nr2 daar kan ik mijn donald duck nie lezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwonvriendelijke toiletpot
http://www.funda.nl/koop/(...)gat-7/fotos/#foto-12
Dat wordt hangen:Pquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef T42 het volgende:
[..]
ook voor mannen hoor bij nr2 daar kan ik mijn donald duck nie lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |