Ik zie geen link bij je fotoquote:Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
grmbl krijg de juiste foto niet te pakken
Mooi huis, jammer van de open keuken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef Neuskleuter het volgende:
Dankzij de link naar dit topic bij Open Huis op Facebook ben ik hier, hiep hoi!
[ http://img705.imageshack.us/img705/4712/945groot.jpg (copy/paste deze link) ]
Sytze en Sjoukje deden gooiden iedere dag een muntje in hun eigen wensput.
http://www.funda.nl/koop/(...)ende-1/fotos/#foto-1
Dat wordt een pareltje, dat topicquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hier-zeurt-Piet-over-de-Nederlandse-bouw
quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Prachtig huis van buiten. Douche lijkt me erg onhandig: een stortdouche zonder gordijn e.d.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enkhuizen/huis-47244383-dijk-100/fotos/
Eh... ik snap 'm nie, of omdat de rozen ondersteboven zijn geplakt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is echt een vak-behanger aan de slag geweest..
Aan de rechterkant ziet het er ook niet helemaal strak uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Een dijkhuisje!
Waar je daarbij wel moet oppassen - heel vaak zijn die huizen verzakt, vanwege het bouwen aan/op de dijk. Vrienden van mij hadden er ooit eentje, de vloer in de huiskamer liep 20 cm af naar beneden...
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Teslynd het volgende:
Beeld is niet in balans. Slootje te smal. Doet me ook te veel aan stilstaand water en muggen en zo denken.
Het is wel een heel mooi huis om te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef deadly_kiss het volgende:
ziet er indd leuk uit!
al hou ik helemaal niet van kleine poppenhuisjes waar het overal scheef en schuin loopt..
deze foto is een plaatje![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)jk-100/fotos/#foto-1
Dat mag niet eens meer tegenwoordig.quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ En niet te vergeten, "Slapende VVE". Dan staan bij mij alle seinen meteen op rood.
Weet je? Dit is typisch een huis met lijken in de kast. Kijk, als de boel al echt is af geragd en de vraagprijs is er ook naar, dan kun je tenminste echt slopen en weer opbouwen. Met dit huis is het van: zal ik breken of niet. Want op zich, zaken als de keuken zien er niet slecht uit. Badkamer, dan behalve het ontbreken van een harde vloer, ook wel. Woonkamer is raar maar de wanden zien er dan tip top in orde uit.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef Mercer het volgende:
Om die gevel weer in normale staat te krijgen kost ook wel snel 20k denk ik. Plus hoogteverschil in de woonkamer wegwerken, ook zo 10k. Dus dan ben je al 30 duizend verder om de boel te normaliseren.
Ik vind het eigenlijk vooral zo raar om de open haard aan te doen (voor de foto) in een verder lege woonkamer. Zet er dan voor de foto even wat meubels in...quote:Op zondag 25 december 2011 01:14 schreef skrn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon de open haard en de kaarsjes aangestoken voor de foto's!![]()
Wat een raar huis verder. Kan er werkelijk niets van maken. Rare badkamer, rare woonkamer, geen mooie aanblik van de gevel, maar heel eufemistisch roepen dat het onderhoud goed is geweest.
Wat is dat?quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ En niet te vergeten, "Slapende VVE". Dan staan bij mij alle seinen meteen op rood.
Daar zal niet veel meer inzitten.quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En een slapende vve is dus tijden niet meer actief met alle ellende van dien.quote:Op zondag 25 december 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Vereniging van Eigenaren, die regelen vaak het onderhoud van bijv daken, trappenhuizen, lift etc
GAO door SVVEquote:Op zondag 25 december 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal goed, PietGrote kans dat er dus Groot achterstallig onderhoud is.
Dat hoeft natuurlijk niet. Vaak is het zo dat men bij verhuizing zijn of haar "deel" van het geld dat in de VVE zat meenam. Bij een fatsoenlijke VVE is dat uitgesloten.quote:Op zondag 25 december 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal goed, PietGrote kans dat er dus Groot achterstallig onderhoud is.
Jij ook vrolijk kerstfeest.quote:Op zondag 25 december 2011 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wat is er nu opmerkelijk aan die foto's? De leuke dingen in de omgeving worden op de foto gezet en het huis is schoon.... Verrassend hoor.
De inrichting is wel "uniek" zullen we maar zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 12:23 schreef k_man het volgende:
OK...
[ afbeelding ]
Verder wel een behoorlijk toffe villa trouwens.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:19 schreef PolkaDots het volgende:
Leuk en vooral erg praktisch, zo'n douche in de keuken!
http://www.funda.nl/huur/(...)instraat-64-a/fotos/
Die toegangspoort is gaafquote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De inrichting is wel "uniek" zullen we maar zeggen
Nee, wellicht niet, maar mist er bij niemand het fatsoen om dit soort woningen via Funda te willen verhuren? Ik bedoel, mag je in dit soort krotten wel mensen plaatsen?quote:Op zondag 25 december 2011 13:24 schreef Leandra het volgende: Het is niet veel, maar het kost ook niet veel; voor een huur van ¤ 495 per maand kun je in Den Haag niet veel meer verwachten.
Dan zet je dat op een kastje in de keuken of op het aanrecht... of je zet een vaatwasser in de keuken en de kookplaat daarop.quote:Op zondag 25 december 2011 13:57 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vind het eigenlijk onacceptabel om zoveel geld voor zo'n zooitje te betalen.
En het fornuis ligt op de grond, ook niet zo'n handige locatie.
Voorzien van mooi golfplaten dakquote:Vanuit de keuken is via een portaal benaderbaar de ruime serre
Het zal daar idd wel een best waterballet worden. Persoonlijk had ik er een douchecabine omheen gemaakt. En even dacht ik dat er geen afvoer was, maar ik zie volgens mij zo'n gootje zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Prachtig huis van buiten. Douche lijkt me erg onhandig: een stortdouche zonder gordijn e.d.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enkhuizen/huis-47244383-dijk-100/fotos/
quote:Op zondag 25 december 2011 01:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat mag niet eens meer tegenwoordig.
Dit trouwens ook niet...
[ afbeelding ]
In engeland hoogpolig tapijt gezien in toiletten..quote:Op zondag 25 december 2011 15:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Vloerbedekking in de open badkamer.
Ik had laatst een artikel gelezen in de Pers dat Belgen veel interesse hadden in woningen in Zeeuws-Vlaanderen. Voor Nederlanders ver weg, voor Belgen in Vlaanderen gelegen, vlakbij belangrijke steden als Brugge/Gent en Antwerpen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:28 schreef JohnB52 het volgende:
Ik reed net, half uurtje geleden hierlangs, http://www.era.be/nl/aanbod/panddetail.aspx?objectid=280811
En was toch benieuwd wat t zou kosten....
Dan zie je maar weer hoe verziekt de nederlandse huizenmarkt is :-(
Die salontafel op wielen is wel erg gaaf vind ikquote:Op zondag 25 december 2011 12:23 schreef k_man het volgende:
OK...
[ afbeelding ]
Verder wel een behoorlijk toffe villa trouwens.
Hmm, prijzen van woningen in zeeuws vlaanderen liggen volgens mij toch nog iets hoger als in belgië?quote:Op zondag 25 december 2011 16:47 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik had laatst een artikel gelezen in de Pers dat Belgen veel interesse hadden in woningen in Zeeuws-Vlaanderen. Voor Nederlanders ver weg, voor Belgen in Vlaanderen gelegen, vlakbij belangrijke steden als Brugge/Gent en Antwerpen.
Ja inderdaad. Van alles wat. Zit geen samenhang in.quote:Op zondag 25 december 2011 01:14 schreef skrn het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben gewoon de open haard en de kaarsjes aangestoken voor de foto's!![]()
Wat een raar huis verder. Kan er werkelijk niets van maken. Rare badkamer, rare woonkamer, geen mooie aanblik van de gevel, maar heel eufemistisch roepen dat het onderhoud goed is geweest.
Jij niet alleen. Objectief gezien is het een geniaal pand maar het gevoel erbijquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind dit net een spookhuis:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-horstlaan-12/fotos/
Ja... en die foto's zijn ook zo slecht genomen. Wat bezielt zo'n makelaar?quote:Op zondag 25 december 2011 22:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Objectief gezien is het een geniaal pand maar het gevoel erbij
Dat is in de achtertuin van WA en Maxima. 476 m² woonopp. / 28.714 m² perceelopp. en dat voor nog geen 2miljoen...quote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Een gotisch huisquote:Op zondag 25 december 2011 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Tel er rustig nog een miljoen bij op als je het naar de hedendaagse wensen wilt afwerken. Verder ga je akkoord met het recht van verkoop aan de grondeigenaar. Ik weet niet of dat gevolgen heeft voor de waarde, maar heel gunstig is het niet.quote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat is in de achtertuin van WA en Maxima. 476 m² woonopp. / 28.714 m² perceelopp. en dat voor nog geen 2miljoen...
Dat maakt het weer minder goed verkoopbaar...quote:Op zondag 25 december 2011 22:58 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat is in de achtertuin van WA en Maxima. 476 m² woonopp. / 28.714 m² perceelopp. en dat voor nog geen 2miljoen...
Zal er even een fotootje bij doen:quote:Op zondag 25 december 2011 16:28 schreef JohnB52 het volgende:
Ik reed net, half uurtje geleden hierlangs, http://www.era.be/nl/aanbod/panddetail.aspx?objectid=280811
En was toch benieuwd wat t zou kosten....
Dan zie je maar weer hoe verziekt de nederlandse huizenmarkt is :-(
quote:Het huis vraagt een volledige renovatie
In het huis waar mijn broer nu woont lag het ook in de wcquote:Op zondag 25 december 2011 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In engeland hoogpolig tapijt gezien in toiletten..
En niet alleen maar 1 keer.
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.quote:Op maandag 26 december 2011 11:25 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Zal er even een fotootje bij doen:
[ afbeelding ]
¤ 215.000 Is inderdaad niet duur maar:
[..]
Je kunt er zelfs tijdens het klussen al wel in gaan wonen, het ziet er nog redelijk uit.quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.
Ja hoor als je er maar bij linkt...quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef DrSnuggle het volgende:
Mag er ook van andere site dan Funda geplaatst worden?
quote:Op maandag 26 december 2011 13:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je de binnenkant ziet lijkt het nog niet eens zo erg.
Oppervlakkig in orde zegt niet zoveel. Ik ben nu al 2 jaar bezig en bijna een ton verder. En niet voor funderingen of andere basisdingen.quote:Op maandag 26 december 2011 17:18 schreef blomke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, die term "renovatie" is wat overdone. Het moet van binnen her en der opgeknapt worden, maar zo te zien zijn de bouwkundige elementen: fundering, muren en dak in orde. Dus de basis is goed. Is iets moois van te maken; ligt om mooi stuk grond met bijgebouwen voor paarden.
Zullen we dit met 10 fokkers kopen, opknappen en verhuren aan toeristen? Ardennen is een prachtige streek en dit licht vlak bij het Maaswater.
O ja, nu zie ik het, onder het raam achter de eettafel.quote:Op maandag 26 december 2011 17:05 schreef loecje het volgende:
die gootsteen zit iets verder (zie je 2e linkje)
echt een logische opzet is het niet nee.
als ik 't geld had, kocht ik 't. wat een gaaf ding .. die binnenkant moet je doorheen kijken, daar kun je met eigen kleuren en meubels een schitterend huis van makenquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef Gwywen het volgende:
Eerste indruk: best een tof huis
[ afbeelding ]
Bij nader inzien: wat een gedrocht.
ik vind die glazen tafel met die grote wielen wel een tikkie lelijk....en die banken passen ook niet echt bij elkaar. maar ik heb idd veel ergere foto's hier voorbij zien komenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm niet zo erg opmerkelijk eigenlijk.
Opmerkelijk is het ook omdat de hele boel ondergronds zit/zou zittenquote:Op maandag 26 december 2011 17:30 schreef DrSnuggle het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.countrylife.co(...)Bowdon-Cheshire.html
Vanuit je bed het zwembad in!![]()
Ik zie mezelf al wakker worden en een duik nemen, genieten.
Ps.: Het ziet er wel een beetje nep uit, maar het idee geef ik een 9, en als ze het voor 2000000 pond zo verkopen, dan ben ik verkocht. (Niet het huis uiteraard)
ook voor mannen hoor bij nr2 daar kan ik mijn donald duck nie lezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwonvriendelijke toiletpot
http://www.funda.nl/koop/(...)gat-7/fotos/#foto-12
Dat wordt hangen:Pquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef T42 het volgende:
[..]
ook voor mannen hoor bij nr2 daar kan ik mijn donald duck nie lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |