abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106196821
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:53:45 #177
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_106196835
Waarschijnlijk heeft de makelaar een nieuw speeltje: een 3d-camera :) Ik vind het in elk geval nonsens! Zie de meerwaarde totaal niet
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_106196917
Deze makelaar heeft schrijfambities:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledige tekst en foto's van het plaatselijke voetbalteam te vinden op: http://www.funda.nl/koop/(...)weg-74/omschrijving/
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:00:21 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106196978
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef TwinkleStar001 het volgende:
:D

Misschien is het het huisje van z'n moeder wel :D
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:52:10 #180
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106198399
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef joers1 het volgende:
Waarschijnlijk heeft de makelaar een nieuw speeltje: een 3d-camera :) Ik vind het in elk geval nonsens! Zie de meerwaarde totaal niet
En sowieso heeft niet iedereen zo'n brilletje liggen, dus ik denk dat je er meer mensen mee afschrikt dan aantrekt...
Don't let my username fool you...
pi_106199587
quote:
Wat ik wel goed vindt aan de presentatie van dat huis is dat ze als eerste een plattegrond van de verdieping laten zien, en dan de bijbehorende foto's. De volgende verdieping gaat net zo: eerst een plattegrond, dan foto's. De plattegronden zijn bovendien duidelijk.

Wat ik ook prettig vindt: gewoon een beperkt aantal foto's. Geen domme details, geen 'leuke' foto's, gewoon een presentatie zonder poeppas. Met een beperkt aantal foto's blijft het balkje foto's ook erg overzichtelijk.

Maar goed, dit is Lelystad. Daar moeten mensen van alles doen om hun huis aan de straatstenen kwijt te kunnen, en dan kunnen er wel goede foto-presentaties worden gemaakt.

Alleen de tekst is weer ouderwets om te janken.
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:37:31 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106201931
quote:
Ik vind het wel leuk gedaan, het zijn alleen de laatste 4 foto's en dus een leuk extraatje.

Verder valt me sowieso op dat ik de indeling van die fotoserie erg waardeer; per verdieping eerst een plattegrond en dan de foto's van die verdieping.
En dan aan het eind nog die paar 3D foto's....

De makelaar maakt er iig werk van en denkt goed na over de duidelijkheid en overzichtelijkheid.
Beetje jammer dat de omschrijving met zo'n load of crap over Lelystad begint, want laten we eerlijk zijn, ongeacht hoe lyrisch je over Lelystad schrijft.... het blijft Lelystad.

Verder is de video (ook 3D) een echte video en geen aan elkaar geplakte fotoserie, dus wat mij betreft een makelaar die punten verdient (behalve voor de blaat in de omschrijving) en die het huis iig heel goed in de markt probeert te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:39:15 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106202008
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef skrn het volgende:

[..]

Wat ik wel goed vindt aan de presentatie van dat huis is dat ze als eerste een plattegrond van de verdieping laten zien, en dan de bijbehorende foto's. De volgende verdieping gaat net zo: eerst een plattegrond, dan foto's. De plattegronden zijn bovendien duidelijk.

Wat ik ook prettig vindt: gewoon een beperkt aantal foto's. Geen domme details, geen 'leuke' foto's, gewoon een presentatie zonder poeppas. Met een beperkt aantal foto's blijft het balkje foto's ook erg overzichtelijk.

Maar goed, dit is Lelystad. Daar moeten mensen van alles doen om hun huis aan de straatstenen kwijt te kunnen, en dan kunnen er wel goede foto-presentaties worden gemaakt.

Alleen de tekst is weer ouderwets om te janken.
LOL.... ik zat gelijk te reageren en niet eerst het topic uit te lezen... had ik dus wel moeten doen, dan had ik me een herhaling van jouw post kunnen besparen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106202030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef TwinkleStar001 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledige tekst en foto's van het plaatselijke voetbalteam te vinden op: http://www.funda.nl/koop/(...)weg-74/omschrijving/
Het lijkt wel een sprookje!
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:48:24 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106202343
Oh, over dat huis in Lelystad: ik zie dat het adres Kamp 3211 is, en de makelaar heeft het in de omschrijving over 32-11... en ja hoor, het is weer zo'n adres waar de hele wijk dezelfde straatnaam heeft, en straten vervolgens een nummer.

In delen van Zeist hebben ze daar ook een handje van.... zo'n absurde irritante indeling, want met een beetje pech sta je aan de verkeerde kant van de wijk en als je dan het exacte huisnummer niet weet kom je er nooit uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106202430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:
Oh, over dat huis in Lelystad: ik zie dat het adres Kamp 3211 is, en de makelaar heeft het in de omschrijving over 32-11... en ja hoor, het is weer zo'n adres waar de hele wijk dezelfde straatnaam heeft, en straten vervolgens een nummer.

In delen van Zeist hebben ze daar ook een handje van.... zo'n absurde irritante indeling, want met een beetje pech sta je aan de verkeerde kant van de wijk en als je dan het exacte huisnummer niet weet kom je er nooit uit.
Halte Brugakker ;( Ja, mooi is dat.
Tap tap tap
pi_106202469
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef Eitje75 het volgende:

[..]

Het lijkt wel een sprookje!
vertaling; huis met zwaar achterstallig onderhoud, tuin met een groot kippenhokvolledig betegeld, oude keuken, oude verwarmingsdevices, schrootjesrotzooi, enkelglas, bemoeizuchtige buren, de lijkstank van de vorige bewoner die nog in de slaapkamer hangt. en dat alles voor een te hoge prijs. komt dat zien mensen, komt dat zien :*
SPOILER
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:55:06 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106202619
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Halte Brugakker ;( Ja, mooi is dat.
Mijn zusje woont in zo'n wijk en gezien manlief graag op de navigatie rijdt hebben we iedere keer gedonder wat het huisnummer nou is.... en ja het maakt nogal uit of het 2712 of 7221 is, want dan verdwaal je dus gewoon met je navigatie.

Gelukkig ben ik nog van het navigatieloze soort, dus zodra de routemiep ons verkeerd begint te sturen neem ik het wel over, want ik mag het nummer niet uit m'n hoofd weten, ik weet wel waar het is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106202650
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

vertaling; huis met zwaar achterstallig onderhoud, tuin met een groot kippenhokvolledig betegeld, oude keuken, oude verwarmingsdevices, schrootjesrotzooi, enkelglas, bemoeizuchtige buren, de lijkstank van de vorige bewoner die nog in de slaapkamer hangt. en dat alles voor een te hoge prijs. komt dat zien mensen, komt dat zien :*
SPOILER
Dat klinkt dan weer een stuk minder sprookjesachtig...
pi_106202777
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Eitje75 het volgende:

[..]

ik denk dat de makelaar probeert in te spelen op de vermoedelijke kopers; mensen die op slag verliefd worden op de buitenkant van het huis (want dat is voor hedendaagse maatstaven wel nice O+). of het dan werkt om al dat sprookjesachtige erbij te zetten, who knows... mij zou het denk ik eerder afschrikken.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:01:09 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106202854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Eitje75 het volgende:

[..]

Nah, ik weet niet hoe de prijzen in de regio Oss zijn, maar een vrijstaande jaren 30 woning voor 229.000 is in het gros van NL een koopje en daar hoort voor die prijs bij dat je er voor 50.000 tot 100.000 in moet verbouwen om het in perfecte staat te krijgen, maar als je dat goed doet dan heb je ook iets dat zelfs in deze dalende markt meer waard is dan je aankoopprijs plus je verbouwingskosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106203976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 07:47 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

3.5 ton?
Het huis is 3.5 miljoen
Ja sorry, soms heb ik komma's en punten fout. Wat geldbedragen betreft ben ik wat kleineprinserig.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:35:14 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106204190
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ja sorry, soms heb ik komma's en punten fout. Wat geldbedragen betreft ben ik wat kleineprinserig.
Wil je m'n rekeningnummer zodat je een bedrag met wat foute komma's en punten kunt overschrijven?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106204326
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:

Toen ik in Zeist-Nijenheim moest zijn, werd er al uitvoerig beschreven hoe en wat, vanwege die "nummering".

Die "romantische" beschrijving van het oudje en het haar huisje en leventje is extra ergerlijk doordat ze zonder overgang op iets anders overgegaan blijken te zijn. Dus een "tante betje"-schrijffout qua alinea.

Er is iets met Oss. Zal wel met werkloosheid en veel allochtonen te maken hebben: voorbije vleesindustrie.
  Moderator vrijdag 30 december 2011 @ 17:28:26 #195
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_106210965
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

SPOILER
Het is inderdaad wat gedateerd; maar bouwkundig gezien lijkt de woning in prima staat.
Afgaande op puur de foto's :)
pi_106211001
ja, maar dat had ik als potentiële koper dan liever in de advertentie zien staan. dat het een leuk huis is zie ik op de foto's wel zeg maar.
pi_106224724
Meer foto's!

Zo op het eerste gezicht niets bijzonders totdat je probeert te bedenken welke lichtbron de schaduw van de ventilatorbladen op het plafond maakt.
Linkje
  vrijdag 30 december 2011 @ 22:56:19 #198
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106224928
Ik ga voor de draadloze flitser van de makelaar.
pi_106225485
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga voor de draadloze flitser van de makelaar.
Die net achter het tafeltje op de grond staat? Ik merk nu ook een schaduw op van de zitting van de stoel op de rugleuning.
pi_106229341
quote:
quote:
Met nadruk op nieuw, want ik geloof dat hij nog wel eens mag oefenen; ik heb het met zo'n brilletje bekeken en het 3D komt er totaal niet uit.
Vergelijk het maar eens met (de meeste) foto's uit dit topic.

Tevens zie ik ook nut niet in van 3D voor dit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')