DIe pot is gelaserdquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwonvriendelijke toiletpot
http://www.funda.nl/koop/(...)gat-7/fotos/#foto-12
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je gelaserd bent heb je geen bril meer nodig!
wat een nekbreekdouche, zet dan een cabine neer.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
Raar badje en een raar in het hoekje geschoven wc in dat huis met/zonder gootsteen. Lijkt me niet echt prettig zitten daar:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/europ(...)-ahaus/fotos/#foto-7
LOLquote:
Hij staat wat raar midden in de badkamer (die helemaal raar ingedeeld is, ja met die wc), maar met kleine kinderen, als je geen ruimte hebt voor een groot bad, is zo'n kuip ideaal hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
Raar badje en een raar in het hoekje geschoven wc in dat huis met/zonder gootsteen. Lijkt me niet echt prettig zitten daar:
[ afbeelding ]
De WC in de badkamer is sowieso de tweede pot, voor als je nodig mot.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:45 schreef Bleie het volgende:
[..]
Hij staat wat raar midden in de badkamer (die helemaal raar ingedeeld is, ja met die wc), maar met kleine kinderen, als je geen ruimte hebt voor een groot bad, is zo'n kuip ideaal hoor.
misschien mag je er 1 uitzoeken?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb niet eerder gezien dat ze een sauna vullen met mensen-in-handdoek in een poging het huis te verkopen!
[ afbeelding ]
Godsamme wat een foto. Twee blonde wijven erbij. Eén wordt op haar bek geslagen (de keuken uit geslopen)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb niet eerder gezien dat ze een sauna vullen met mensen-in-handdoek in een poging het huis te verkopen!
[ afbeelding ]
lekkere wijven verkopen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme wat een foto. Twee blonde wijven erbij. Eén wordt op haar bek geslagen (de keuken uit geslopen)
Jups maar deze foto is best weirdquote:
Tenzij die stockfoto daar in het huis genomen is, is dat toch in strijd met Funda voorwaarden?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
edit: ziet er wel naar uit:
http://www.istockphoto.co(...)-people-in-sauna.php
Wel een prachtige huis voor die prijs.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie maar drie foto's, verdachtquote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel een prachtige huis voor die prijs.
soms willen mensen geen foto's van binnen ivm buren enzo die op funda meegluren. en boeven. enzo.quote:
quote:"We hebben hier altijd fijn gewoond. Het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en privacy, zowel binnen als buiten. Helaas moeten wij vanwege gezondheidsredenen verhuizen."
U hoort hier de verkopers. Zij willen slagen in een snelle transactie zodat zij snel hun intrek kunnen nemen in hun nieuwe behuizing. Daarvoor bieden zij deze prachtige villa éénmalig aan voor deze zeer aantrekkelijke vaste prijs. Wanneer u er snel bij bent, heeft u echt een koopje!
En dat zou nog niet eens zo erg zijn, als het verhaal in de omschrijving nog maar iets aangaf over de binnenkant van het huis, maar de omschrijving is ook al zo'n zak vol gebakken lucht waaruit vooral blijkt dat de makelaar nog denkt dat het 2006 is en een huis wel verkoopt omdat het te koop staat.quote:
In feite kun je dus alleen maar info halen uit de plattegronden die bij de foto's staan, en daar staat die sauna niet eens op, maar de gegapte saunafoto suggereert dat die zich onder het schuine dak bevindt.quote:"We hebben hier altijd fijn gewoond. Het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en privacy, zowel binnen als buiten. Helaas moeten wij vanwege gezondheidsredenen verhuizen."
U hoort hier de verkopers. Zij willen slagen in een snelle transactie zodat zij snel hun intrek kunnen nemen in hun nieuwe behuizing. Daarvoor bieden zij deze prachtige villa éénmalig aan voor deze zeer aantrekkelijke vaste prijs. Wanneer u er snel bij bent, heeft u echt een koopje!
ik denk dat het allemaal perfect in orde is. zie bomen, zie tuin, cv ketel 2010, etc.. maar er blijft wel iets vaags aanzitten idd.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zou nog niet eens zo erg zijn, als het verhaal in de omschrijving nog maar iets aangaf over de binnenkant van het huis, maar de omschrijving is ook al zo'n zak vol gebakken lucht waaruit vooral blijkt dat de makelaar nog denkt dat het 2006 is en een huis wel verkoopt omdat het te koop staat.
[..]
In feite kun je dus alleen maar info halen uit de plattegronden die bij de foto's staan, en daar staat die sauna niet eens op, maar de gegapte saunafoto suggereert dat die zich onder het schuine dak bevindt.
misschien heeft ie hem al verkocht aan een vrindje van hem en staat het enkel op funda zodat er geen achterdocht komt. staat makelaarsland bekend om dat soort praktijken.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig zijn er nog twee redelijke slaapkamers op zolder....
Ik moet er trouwens niet aan denken dat m'n makelaar op Funda al weggeeft dat ik zit te springen om m'n huis te verkopen omdat ik al een ander huis heb, zelfs als die prijs erg aantrekkelijk zou zijn voor de regio dan zet je je eigen onderhandelinspositie zo wel heel erg lastig neer.
Ik ken de regio niet goed genoeg om te kunnen beoordelen hoe de prijs is voor zo'n huis aan een doorgaande weg richting de snelweg, en het zou best een strakke prijs kunnen zijn, maar tenzij dit voor die regio een hele lage prijs is vind ik het geen handige verkoopstrategie.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat het allemaal perfect in orde is. zie bomen, zie tuin, cv ketel 2010, etc.. maar er blijft wel iets vaags aanzitten idd.
Geen achterdocht bij wie?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien heeft ie hem al verkocht aan een vrindje van hem en staat het enkel op funda zodat er geen achterdocht komt. staat makelaarsland bekend om dat soort praktijken.
Op Funda wellicht niet, maar toen wij ons huis kochten, werd ons door de makelaar wel HEEL duidelijk gemaakt tijdens de bezichtigingen, dat de verkopers zaten te springen op verkoop, haast hadden en al maanden dubbele lasten hadden....en het water hen wel heel erg aan de lippen stond....ook niet erg sterk als de onderhandelingen nog moeten beginnen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:01 schreef Leandra het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken dat m'n makelaar op Funda al weggeeft dat ik zit te springen om m'n huis te verkopen omdat ik al een ander huis heb, zelfs als die prijs erg aantrekkelijk zou zijn voor de regio dan zet je je eigen onderhandelinspositie zo wel heel erg lastig neer.
Wel eerlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef joers1 het volgende:
[..]
Op Funda wellicht niet, maar toen wij ons huis kochten, werd ons door de makelaar wel HEEL duidelijk gemaakt tijdens de bezichtigingen, dat de verkopers zaten te springen op verkoop, haast hadden en al maanden dubbele lasten hadden....en het water hen wel heel erg aan de lippen stond....ook niet erg sterk als de onderhandelingen nog moeten beginnen.
OMGquote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kunnen er nog meer banken geplaatst worden in de woonkamer van deze woning.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-13/fotos/#foto-5
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ik vind het meer Villa Wansmaak, als ik heel eerlijk ben.
Kampers die ooit de postcodeloterij gewonnen hebben en nu door hun centjes heen zijn?
Oeh, zou het familie zijn van Cor?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:58 schreef flipsen het volgende:
In november2009 schopte dat huis het al tot "Fout huis": http://foute-huizen.blogspot.com/2009/11/gezellig.html
Verder kan je het ook huren, voor ¤1 pm (zal dat dan per minuut zijn?): http://straatkaart.nl/568(...)-patrijslaan-13-YKm/
En kennelijk kan je goed geld verdienen in de zonne- en leesbrillen business: http://company.info/org/1(...)ent_uittreksel_markt
Conclusie: een sauna helpt niet tegen gezondheidsklachten en ze kunnen het huis aan de straatstenen niet kwijt.quote:"We hebben hier altijd fijn gewoond. Het is een heerlijk huis met heel veel ruimte en privacy, zowel binnen als buiten. Helaas moeten wij vanwege gezondheidsredenen verhuizen."
vroeger zag je die dingen vaker en dan meestal in de bijkeukenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:41 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Of als er meer tegelijk moeten of als er iemand een besmettelijke ziekte heeft of gewoon ziek is en de trap niet af kan/mag/wil.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De WC in de badkamer is sowieso de tweede pot, voor als je nodig mot.
Dat wel..en het heeft ons erg geholpen qua prijsquote:
Dit is een bordeel? ....Toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kunnen er nog meer banken geplaatst worden in de woonkamer van deze woning.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-13/fotos/#foto-5
doe eens crossposten jaquote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit kan maar 1 ding betekenen, ze hebben Martha Steward ingevlogen voor de inrichting, en die acid gegeven.
Die engeltjes overal, zelfs op het werkblad in de keuken
The Horror, The Horror
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |