Dat is niet hypocriet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou hoogstwaarschijnlijk juichen. Maar daarna niet zeggen "Ik sta achter Esteban". Dat is hypocriet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Even snel, Gewoon terecht wat Esteban doet lijkt me?
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Tuurlijk. Hij had hem nog wat harder moeten trappen. Op die gigantische neus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
hield hij zich maar altijd aan de regelsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.
Dat is weer een andere discussiequote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hield hij zich maar altijd aan de regels
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
nee geeft aan dat hij hier geen rood had hoeven gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie
Dat laatste is een welbekend feit....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vond ik nog heel die Arena wat applaudiseerde bij de rode kaart. Achterlijke mongooltjes
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vond ik nog heel die Arena wat applaudiseerde bij de rode kaart. Achterlijke mongooltjes
Whuuutquote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand al wat meer nieuws over de brand bij het stadion van AZ?
Mwah. neem aan dat iedereen zag dat die supporter de keeper aanviel?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?
Het reglementenboekje > Gezond verstand/algehele veiligheid spelers bewaken.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
brand bij het stadion van az.
Klopt. Maar tijdens een wedstrijd gedraag je je toch anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. neem aan dat iedereen zag dat die supporter de keeper aanviel?
Valse melding (gokje) ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand al wat meer nieuws over de brand bij het stadion van AZ?
Die laatste fotoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:11 schreef Anonymousz het volgende:
http://prodesigners.nl/esteban.jpg
PSV? laatste keer Kaiserslautern 2001.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Dit is echt grappig, al die trolls.
Mensen vergeten wat "supporters" van andere clubs flikken maar even.
Ja want die rennen allemaal het veld op om spelers aan te vallenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Dit is echt grappig, al die trolls.
Mensen vergeten wat "supporters" van andere clubs flikken maar even.
niet alleen het afvoerputje, de laffe herders van het voetbal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Skv het volgende:
Ajaxsupporters blijven toch vaak het afvoerputje van het Nederlands voetbal.
En blijkbaar ook de actie goedkeuren door uit onvrede te gaan rellen met de ME.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Skv het volgende:
Overigens heeft iedereen het over 'deze man mag nooit meer een stadion in'.
Blijft dan alsnog bijzonder verneukeratief dat er nog 30.000 anders supporters in zo'n stadion zitten, die klaarblijkelijk door een éénmansactie een wedstrijd volledig kunnen verkloten. Een stadionverbod lijkt me niet echt voldoende dus. terug naar de hekken om het veld, en een grote gracht?
Nee. Wel vuurwerk in een gezin-vak gooien. Of gebouwen vernielen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja want die rennen allemaal het veld op om spelers aan te vallen
Nijhuis had direct moeten staken, veiligheid spelers in geding...quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.
Aah ga weg man met je kut trolls.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
niet alleen het afvoerputje, de laffe herders van het voetbal.
Ach, dat is bij ajax toch standaard?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En blijkbaar ook de actie goedkeuren door uit onvrede te gaan rellen met de ME.
Nee dan jijquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah ga weg man met je kut trolls.
Jij bent echt.
.
Voel jij je eigenlijk trots op hetgeen je doet?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
niet alleen het afvoerputje, de laffe herders van het voetbal.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nijhuis had direct moeten staken, veiligheid spelers in geding...
Gewoon een blunder, Verbeek deed wat Nijhuis naliet.
Daar ben ik het dan ook mee eensquote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee. Wel vuurwerk in een gezin-vak gooien. Of gebouwen vernielen.
Precies.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....
Inderdaad. Als dit bij een willekeurige club uit de JL was gebeurd hadden ze nu al 10 wedstrijden zonder publiek opgelegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben echt eens benieuwd naar de strafmaat van de KNVB.
MVV werd gestraft voor vuurwerk () in een wedstrijd met een wedstrijd zonder publiek, een seizoen of 3 geleden.
Ajax zal wel weer geldboete krijgen en een vrijbrief naar de kwartfinale.
Eindelijk eens een zinnige reactie van een Feyenoorder, helemaal mee eens. KNVB zal de regels naar dit meoten veranderen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of ajax aanvallen tijdens Feyenoord-Ajax.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Of Jong Feyenoord aanvallen op het veld op de Toekomst....
Ik gok, herspelen van de wedstrijd op neutraal terrein, beote en twee bekerwedstrijden zonder publiek ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
MVV werd gestraft voor vuurwerk () in een wedstrijd met een wedstrijd zonder publiek, een seizoen of 3 geleden.
Kunstgras relt ook niet lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon bij Heracles gezellig een potje voetbal kijken waar supporters op de tribune blijven zittenzonder hekken en grachten
Het kan wel..
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:18:14Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX reageer retweet
Ja en dan loten ze GVVV thuis om te beginnenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik gok, herspelen van de wedstrijd op neutraal terrein, beote en twee bekerwedstrijden zonder publiek ofzo
Ik ben in heel veel stadions in Nederland geweest en vooral in de Jupiler League is het allemaal echt geen probleem en zit je soms gewoon twee meter van de zijlijn afquote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of gewoon bij Heracles gezellig een potje voetbal kijken waar supporters op de tribune blijven zittenzonder hekken en grachten
Het kan wel..
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wel waarquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Een prima oplossing. Ajax afschaffen, zijn we meteen van alle problemen in Nederland verlost.
En nu, dat die gozer lijp was is toch niks nieuws?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
twitter:AjaxFSideNL twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:18:14Hooligan al scheldende op keeper onder invloed van drank en drugs, heeft geroepen: "voor 50 euro trap ik Esteban neer" #AJAaz #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan 50 euro bieden.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooooh! dan heb ik er wel begrip voor. Voor 50 euro had ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou raar staan te kijken als de KNVB Ajax niet gewoon door laat gaan. Regels zijn regels, Verbeek maakte een eind aan de wedstrijd, terwijl Nijhuis lustig met kaarten stond te smijten. En ja Befehl ist Befehl regels zijn regels hequote:Op donderdag 22 december 2011 00:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knakenriddersquote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige Bekerfinale was dat he?!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Denk dat de wedstrijd in twee delen wordt overgespeeld.
Ajax eerst thuis, dan uit, starten met een reglementaire 3-0 voorsprong met een man meer.
Ook maar hekken om het maasgebouw dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Zonde dat het gehandicaptenvak nu waarschijnlijk moet ruimen omdat Ajax nalaat te controleren of mensen daar gewoon doorheen konden sjouwen naar het veld. Ik vind het bijzonder naïef van de beveiliging van de Arena dat ze de ring daar achter niet alsnog goed af schermden.
Oh, het was een ludieke actie voor Serious Request? Ohnee, dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:23 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, het was een ludieke actie voor Serious Request? Ohnee, dan is het een ander verhaal.
Nee joh die haakneuzen komen weer weg met alleen een boete om vervolgens GVVV te loten, Lucky Ajaxquote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Zonde dat het gehandicaptenvak nu waarschijnlijk moet ruimen omdat Ajax nalaat te controleren of mensen daar gewoon doorheen konden sjouwen naar het veld. Ik vind het bijzonder naïef van de beveiliging van de Arena dat ze de ring daar achter niet alsnog goed af schermden.
Waarom moet die dan afgeschermd worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Sowieso lijkt me die controle op dat gehanicaptenplatform al niet helemaal in orde. Zie ik Ajax laatst scoren, springt er zo iemand op uit z'n rolstoel.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Skv het volgende:
Die gast ken ik. Hij kan wel springen, maar niet lopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me die controle op dat gehanicaptenplatform al niet helemaal in orde. Zie ik Ajax laatst scoren, springt er zo iemand op uit z'n rolstoel.
Begeleiders mogen daar ook plaatsnemen, toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me die controle op dat gehanicaptenplatform al niet helemaal in orde. Zie ik Ajax laatst scoren, springt er zo iemand op uit z'n rolstoel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah ga weg man met je kut trolls.
Jij bent echt
Alleen in andere stadions lopen wel mensen met verstand in hun kop die gewoon langs de kant blijven staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom moet die dan afgeschermd worden?
Het is bijna nooit voorgekomen dat supporters het veld op zijn gekomen.
Ik weet alleen Ajax - NEC vorig jaar volgens mij voor de beker na afloop en bij de kampioenschaps wedstrijd van afgelopen jaar dacht ik (er is toen niks gebeurd)
In andere stadions is het meestal nog makkelijker om het veld op te komen.
Moet je je gemak maar houden!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als de rode kaart gewoon volgens de regels is.![]()
Ik kreeg ooit geel voor het uitschelden van een medespeler. True story bra
je mag ook geen los meer roepen geloof ikquote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als de rode kaart gewoon volgens de regels is.![]()
Ik kreeg rood omdat ik m'n schoenen uit deed en in het publiek gooide na een goal.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Die regel is door de fifa verzonnenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
de regels moeten gewoon veranderd
Wij hadden ooit een scheidsrechter die elke vorm van communicatie op het veld verbood (ook tussen medespelers). Zo zout had ik het nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
ahquote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kreeg rood omdat ik m'n schoenen uit deed en in het publiek gooide na een goal.
vet cool manquote:
Ik speelde ooit in zo'n streng gelovig dorpje. Serieus elk scheldwoord werd bestraft met een vrije trap tegen. Ik coach graag m'n eigen acties na, als in 'GODVERDOMME WAT EEn HOEREnBAL'quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een scheidsrechter die elke vorm van communicatie op het veld verbood (ook tussen medespelers). Zo zout had ik het nog nooit gegeten.
wat een kutscheidsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En nog steeds kan ik deze regel niet vinden in het boekje.
Nee.quote:
kankerneger was het toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg rood omdat ik kankerturk zei tegen de scheids.
Kut scheidsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik moest lachentwitter:PrideOfTheEast twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:41:02Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam? Schop ze op de neus net zo hard als Esteban! #MoestEven #ajaAz #pote reageer retweet
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
Ik moest lachentwitter:PrideOfTheEast twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:41:02Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam? Schop ze op de neus net zo hard als Esteban! #MoestEven #ajaAz #pote reageer retweet
Wel creatief om de actie van Estaban op dusdanige wijze in je Tweet te verwerkenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
Die durft het veld niet meer te betreden zonder scheenbeschermers.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien moeten we Davids gebruiken als Steward. Zo'n Pitbull houdt iedereen tegen.
alleen omdat die zwart is krijgt die zo'n hondenbaantje zeker?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien moeten we Davids gebruiken als Steward. Zo'n Pitbull houdt iedereen tegen.
Waarschijnlijk was het dan een kanker Marokkaan dus terechte rode kaart.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Is ie beter op zen plaats dan in de RvCquote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ten Have had die eerste trap niet ontweken en zo'n aanval in de rug keurt zelf opperhooligan Smoofie niet goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als die supporter dit deed tegen ten Have was het denk ik een held...
Je moet dan ook zeggen: 'Ik vind jou een kankerturk'.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Daar snapte ik dus ook al geen reet vanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Waarom geeft eigenlijk de financieel directeur tekst en uitleg?
Misschien was er wel niemand andersquote:Op donderdag 22 december 2011 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus ook al geen reet van. Al waren zijn teksten een stuk verstandiger dan De Boer, en had Blind ook niks te melden dus misschien kwam het goed uit.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet dan ook zeggen: 'Ik vind jou een kankerturk'.
Voetbal draait om geld. Dit incident gaat geld kosten, alleen de vraag is wie gaat de rekening betalen. Een verkeerde uitspraak kan in het nadeel werken, aangezien de bond nog moet bepalen wat de consequenties zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Waarom geeft eigenlijk de financieel directeur tekst en uitleg?
Lees even nu.nl of telegraaf.nl en je hebt alle antwoorden op je vraag.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat was er precies aan de hand? Waarom viel hij de keeper aan? En wat deed Verbeek?
quote:
Bier was op, geen buurthuis, Geert Wilders.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees niks over de reden van de supporter?
Hij had een hekel aan Estebanquote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Esteban had zijn wijf geneukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeet een slechte jeugd niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bier was op, geen buurthuis, Geert Wilders.
Kies maar.
Hij was Pro Ten Have, en probeerde op deze manier de Pro Cruijff aanhangers te 'pesten'quote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Inderdaad, elke keer als laatste gekozen worden bij gym hakt erin.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vergeet een slechte jeugd niet.
Ja of Van Gaal was aanwezig, want zoals hij vandaag al zei winnen ze altijd prijzen en gebeuren er hoogtepunten als hij aanwezig isquote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij was Pro Ten Have, en probeerde op deze manier de Pro Cruijff aanhangers te 'pesten'
Van Gaalquote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja of Van Gaal was aanwezig, want zoals hij vandaag al zei winnen ze altijd prijzen en gebeuren er hoogtepunten als hij aanwezig is.
directe rode kaart dus ook competitie.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Esteban geschorst wordt, is dat alleen voor beker of ook mogelijk competitie?
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef MakkieR het volgende:
Esteban moet een standbeeld krijgen op het museumplein in Amsterdam
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
directe rode kaart dus ook competitie.
ik vind het bestquote:Op donderdag 22 december 2011 01:52 schreef MakkieR het volgende:
Esteban moet een standbeeld krijgen op het museumplein in Amsterdam
bazen avatarquote:
Ja, volgens de de reglementen vast wel. Maar als je als weldenkend mens even de moeite neemt en je in de situatie van Esteban plaatst, dan is ie alles behalve terecht. Als Esteban jouw broertje/neefje/whatever was geweest had je hem volledig terecht gelijk gegeven. Maar nu is het "maar" de keeper van AZ, dus reglement: terechte kaart hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kan je lachen maar die kaart is hoe dan ook terecht
nee, ik heb eerder al aangegeven dat ik de actie van esteban begrijpelijk vind. Wel gaat hij te ver in zijn actie en als die debiel een speler was geweest die dit bij hem deed was hij levenslang geschorst.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, volgens de de reglementen vast wel. Maar als je als weldenkend mens even de moeite neemt en je in de situatie van Esteban plaatst, dan is ie alles behalve terecht. Als Esteban jouw broertje/neefje/whatever was geweest had je hem volledig terecht gelijk gegeven. Maar nu is het "maar" de keeper van AZ, dus reglement: terechte kaart hoor!
Pepe kreeg maar toen wedstrijden toch? En die ging iets lomper te keer. Al weet je het met de KNVB nooitquote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee, ik heb eerder al aangegeven dat ik de actie van esteban begrijpelijk vind. Wel gaat hij te ver in zijn actie en als die debiel een speler was geweest die dit bij hem deed was hij levenslang geschorst.
Ookal overkomt hem dit, hij moet zich niet laten gaan en 2x op die gast intrappen als hij op de grond ligt. Dat moet je gewoon niet doen.
Ik vind de actie wel begrijpelijk, mar men moet niet ineens doen alsof die rode kaart een schande is.
Ik kan niet begrijpen dat je dat niet terecht vindt. Hij heeft geen flauw idee wat er gebeurt, want het is binnen 3 seconden gepiept. Er komt een kale vent op hem ingesprongen, hij springt op en die vent valt. Estebam heeft geen flauw idee wat er gebeurt en terwijl die vent op de grond ligt of hij nog iets scherps in zijn handen heeft o.i.d.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ookal overkomt hem dit, hij moet zich niet laten gaan en 2x op die gast intrappen als hij op de grond ligt. Dat moet je gewoon niet doen.
Haal ik weer even die turn-based vechten-opmerking van me aanquote:Op donderdag 22 december 2011 02:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zijn keeper is net aan een of andere gek ontsnapt. Ik had mijn mannen ook van het veld gehaald. Waarom het risico nemen?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:22 schreef GGMM het volgende:
Toffe actie van die keeper, rode kaart kan je duidelijk over discussiëren, van mij had hij hem niet hoeven geven. Maar schandelijk van Verbeek om van het veld af te lopen. Zoiets doe je niet bij een evt. verkeerde beslissing. Hopelijk worden ze uit de beker gegooid.
Het risico op wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn keeper is net aan een of andere gek ontsnapt. Ik had mijn mannen ook van het veld gehaald. Waarom het risico nemen?
Een andere debiel, wie garandeert mij dat er niet nog zo'n figuur het veld op komt? Daarnaast was bijvoorbeeld Esteban duidelijk aangeslagen, dat had een impact op de groep zeiden ze bij de persconferentie.quote:
Oke, maar welke reden is er om aan te nemen dat hij in een groep opereerde?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een andere debiel, wie garandeert mij dat er niet nog zo'n figuur het veld op komt? Daarnaast was bijvoorbeeld Esteban duidelijk aangeslagen, dat had een impact op de groep zeiden ze bij de persconferentie.
Er was geen reden om aan te nemen of die jongen in een groep handelde, maar juist die onzekerheid is een reden om in te grijpen. Waarom hij wachtte tot de rode kaart kwam, begrijp ik niet. Misschien wilde hij de beslissing eerst aan de scheids overlaten, maar die ging vrolijk een kaart uitdelen. Dat hij daarna zelf ingreep, dat lijkt hij ook te zeggen als ze naar binnen lopen. Geen kritiek op de kaar leek het, maar aangeven dat hier zijn grens lag.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, maar welke reden is er om aan te nemen dat hij in een groep opereerde?Kom op zeg, dat is bespottelijk.
Als Verbeek het daarom had gedaan dan had hij direct z'n jongens van het veld af moeten halen, niet pas bij die rode kaart.
Ja, of het was vanwege de rode kaart. Ik vind het nogal raar eigenlijk als er een fan het veld op komt dat je naar binnen rent omdat je bang bent voor nog een 'aanslag'. Dat je 10 minuten rust wil vooruit, maar dit kwam op mij puur over als kinderachtig weglopen na een in zijn ogen onterechte beslissing van de scheidsrechter in een verloren wedstrijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er was geen reden om aan te nemen of die jongen in een groep handelde, maar juist die onzekerheid is een reden om in te grijpen. Waarom hij wachtte tot de rode kaart kwam, begrijp ik niet. Misschien wilde hij de beslissing eerst aan de scheids overlaten, maar die ging vrolijk een kaart uitdelen. Dat hij daarna zelf ingreep, dat lijkt hij ook te zeggen als ze naar binnen lopen. Geen kritiek op de kaar leek het, maar aangeven dat hier zijn grens lag.
Als je een onterechte buitenspel-goal tegen krijgt ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Caland het volgende:
Als je eigen speler rood krijgt voor het beschermen van zijn lichaam vind ik het compleet logisch dat je van het veld stapt.
Ik weet zijn beweegredenen niet. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat hij ermee wilde stoppen. Dit was een behoorlijk unieke gebeurtenis in de Eredivisie, live op tv. Hij moest een beslissing maken en ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan. Er is geprobeerd zijn keeper fysiek uit te schakelen, dan moet je ingrijpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of het was vanwege de rode kaart. Ik vind het nogal raar eigenlijk als er een fan het veld op komt dat je naar binnen rent omdat je bang bent voor nog een 'aanslag'. Dat je 10 minuten rust wil vooruit, maar dit kwam op mij puur over als kinderachtig weglopen na een in zijn ogen onterechte beslissing van de scheidsrechter in een verloren wedstrijd.
Van noodweer was met het natrappen natuurlijk geen sprake meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Caland het volgende:
Als je eigen speler rood krijgt voor het beschermen van zijn lichaam vind ik het compleet logisch dat je van het veld stapt.
Geweldig ook dat het gewoon in beeld werd gebracht van begin tot eind. Hoe vaak zie je niet dat de regisseurs van zo'n uitzending voor het publiek bepalen wat wel of niet geschikt is om te zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zijn beweegredenen niet. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat hij ermee wilde stoppen. Dit was een behoorlijk unieke gebeurtenis in de Eredivisie, live op tv. Hij moest een beslissing maken en ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan. Er is geprobeerd zijn keeper fysiek uit te schakelen, dan moet je ingrijpen.
Want als jij ineens door een mafkees die jouw rug kapot wil trappen besprongen wordt hou jij het ook bij 1 beuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van noodweer was met het natrappen natuurlijk geen sprake meer.
Dat zeg ik dus niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want als jij ineens door een mafkees die jouw rug kapot wil trappen besprongen wordt hou jij het ook bij 1 beuk.
Logisch.
Dat was een mix van angst, adrenaline en woede. Ik denk niet dat wij kunnen bepalen hoe hij had moeten reageren. Als ik volledig onverwacht zo op straat of in de kroeg zou worden aangepakt zou ik misschien wel hetzelfde hebben gehandeld. Hij reageerde op dat moment niet als de keeper van AZ die door een Ajacied werd gepakt, maar als mens die in de rug wordt aangevallen. Alsof er een protocol voor is.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Here we go again. Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Laat die juridische termen gewoon voor wat het is en beperk je tot wat je zelf vindt.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want als jij ineens door een mafkees die jouw rug kapot wil trappen besprongen wordt hou jij het ook bij 1 beuk.
Logisch.
Dan snap ik je post nietquote:
Volgens nijhuis was er nog de kans om weg te rennen.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was een mix van angst, adrenaline en woede. Ik denk niet dat wij kunnen bepalen hoe hij had moeten reageren. Als ik volledig onverwacht zo op straat of in de kroeg zou worden aangepakt zou ik misschien wel hetzelfde hebben gehandeld. Hij reageerde op dat moment niet als de keeper van AZ die door een Ajacied werd gepakt, maar als mens die in de rug wordt aangevallen. Alsof er een protocol voor is.
Troll.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens nijhuis was er nog de kans om weg te rennen.
Die Nijhuis is volgens mij echt compleet debiel.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mja... je komt natuurlijk wel in een vecht- of vluchtstand, Nijhuis zal wel rennen iddquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het toch gaan om de juridische kant. Zonder emotie.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Here we go again. Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Laat die juridische termen gewoon voor wat het is en beperk je tot wat je zelf vindt.
Het duurde 3 sec. Maximaal. Alsof die Esteban aan het nadenken was hoe hij verder moest handelen. Hij had hem op de grond, en toen kwam er al een steward aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja... je komt natuurlijk wel in een vecht- of vluchtstand, Nijhuis zal wel rennen idd
Juist. Die kant moet je dus ook maar overlaten aan juristen. Hoeveel reacties ik vanavond weer voorbij heb zien komen waarin mensen foutief juridische terminologie hanteerden of een verkeerd beeld van wat wel en niet mag hebben...daarmee zeg ik niet dat niemand een mening mag hebben en ik wil al helemaal niet de wijsneus uithangen, maar probeer het een beetje te scheiden en niet te onderbouwen met loze kreten terwijl je eigenlijk niet precies weet wat ze inhouden.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het toch gaan om de juridische kant. Zonder emotie.
Daar zou je nog van schrikken.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het wel raar dat mensen reageren alsof het een gevecht van 10 minuten was. Het duurde echt drie seconden waarvan er precies drie seconden angst/woede/adrenaline vocht tegen alcohol (en misschien drugs). Daar kun je niet veel juridisch van maken, gok ik.
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je een onterechte buitenspel-goal tegen krijgt ook.
Ik heb niet alles zitten lezen, maar voetbal is een van die weinige momenten dat kerels wijven kunnen worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld overigens en ook niet concreet m.b.t. jouw reactie, iedereen moet vooral zeggen wat hij ervan vindt, alleen dit viel me weer heel erg op vanavond
Je hebt niet alles zitten lezen, je begint gewoon standaard onderaan met lezen bij teksten. Plausible.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb niet alles zitten lezen, maar voetbal is een van die weinige momenten dat kerels wijven kunnen worden.
Ach Ajax moet inderdaad een boete krijgen, maar laat de dader maar alles aftikken. En laat de wedstrijd maar uitgespeeld worden,quote:Op donderdag 22 december 2011 06:27 schreef Devv het volgende:
Een geldboete voor Ajax zou op zijn plaats zijn, maar AZ heeft opgegeven dus Ajax zou door moeten zijn. Regels zijn immers regels.
Het is overigens wel lachwekkend om al die ongenuanceerde haatreacties op internet te lezen. Volgens sommigen zou Ajax voor meerdere jaren uitgesloten moeten worden van deelname aan de KNVB beker en de competitie.
Wat heeft Nijhuis verkeerd gedaan dan? Hij heeft gehandeld volgens het boekje. Niks mis meequote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Nijhuis is volgens mij echt compleet debiel.
ALs hij geen rood had gegeven had de wedstrijd gewoon uitgespeeld geworden en geen rellen na afloop.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat heeft Nijhuis verkeerd gedaan dan? Hij heeft gehandeld volgens het boekje. Niks mis mee
Wees een held, ga zelf fluiten zou ik zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Nijhuis is volgens mij echt compleet debiel.
dit ja, AZ was gewoon te kwaad om nog verder te spelen, alleen ze gooien het nu op de veiligheid.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Caland het volgende:
Dit is slechts juist indien Ajax niet tekort heeft geschoten in het waarborgen van de veiligheid van de spelers op het veld. Indien dat wel het geval is, zal AZ doorgaan en niet Ajax.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:27 schreef Devv het volgende:
Een geldboete voor Ajax zou op zijn plaats zijn, maar AZ heeft opgegeven dus Ajax zou door moeten zijn. Regels zijn immers regels.
Het is overigens wel lachwekkend om al die ongenuanceerde haatreacties op internet te lezen. Volgens sommigen zou Ajax voor meerdere jaren uitgesloten moeten worden van deelname aan de KNVB beker en de competitie.
Natuurlijk wel.. echt NIEMAND had het hem kwalijk genomen als hij geen kaart had getrokken.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achja...ik neem zo'n Nijhuis niks kwalijk. Hij had het nooit voor iedereen goed kunnen doen.
quote:'Geweld Esteban was pure zelfverdediging'
AMSTERDAM - Het geweld dat AZ-keeper Esteban woensdag gebruikte tegen de man die hem op het veld aanviel, was in juridische zin pure zelfverdediging. „Hij heeft niets anders gedaan dan zichzelf verweren tegen een man die hem volkomen onverwachts van achteren aanviel”, zegt de Amsterdamse strafpleiter Geertjan van Oosten.
„Het is een klassiek voorbeeld van wat in juridisch jargon noodweer heet, zelfverdediging”, aldus Van Oosten. De trappen die Esteban zijn belager gaf toen die op de grond lag, zijn volgens de raadsman evenmin verwijtbaar. „Dat is een geval van zogeheten noodweerexces: je schiet iets door in je zelfverdediging, als gevolg van je gemoedstoestand.”
Advocaat Peter Plasman onderschrijft die visie. „Het gaat er daarbij om wat de beleving van Esteban is geweest, niet wat wij van buitenaf waarnemen. Hij wist op dat moment niet met wie hij van doen had, waar die man op uit was, of hij wellicht bewapend was. Hij wist ook niet wat er verder om hem heen gebeurde.”
Plasman en Van Oosten verwachten niet dat justitie zich geroepen voelt om strafrechtelijke actie tegen de AZ-doelman te ondernemen, omdat hij eerst en vooral slachtoffer is. „De door staatssecretaris Teeven gepropageerde trend is dat er terughoudender wordt opgetreden tegen mensen die zichzelf verdedigen”, zegt Plasman. „Ook in de rechtspraak is die trend te zien.”
De raadsman wijst erop dat Esteban al is gestraft door de rode kaart die hij na het incident kreeg. „Dat weegt mee.”
Verder is justitiële actie mogelijk afhankelijk van de vraag of Estebans belager aangifte zal doen. „Dat lijkt me niet erg voor de hand liggen, maar je weet nooit”, aldus Plasman. „Wijsheid lijkt mij de zaak tegen Esteban te laten rusten.”
O jawel. Vertel jij mij maar eens hoe je de gracht van Feyenoord, 3 meter breed, 4 meter diep, wil gaan overbruggen als supporter? Juist ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef LamstraalASD het volgende:
Esteban rood, krijgt een voorwaardelijke straf (heeft volgens de regels rood gekregen maar verder straffen lijkt mij erg overbodig).
Ajax krijgt een geldboete -> verhaal maar op supporter
Ajax door in de beker, AZ stopt met de wedstrijd niet de scheidsrechter.
Al dat gedoe over veiligheid van de spelers, Er is geen 1 stadion 100% veilig voor een halve zool die willens en wetens iets wil verkankeren.
klopt gast, maar je kan nog steeds shit gooien toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O jawel. Vertel jij mij maar eens hoe je de gracht van Feyenoord, 3 meter breed, 4 meter diep, wil gaan overbruggen als supporter? Juist ja.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bokito_%28gorilla%29quote:Op donderdag 22 december 2011 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O jawel. Vertel jij mij maar eens hoe je de gracht van Feyenoord, 3 meter breed, 4 meter diep, wil gaan overbruggen als supporter? Juist ja.
quote:Esteban-belager had een Nijmeegs voorbeeld
donderdag 22 december 2011 | 11:39 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 december 2011 | 11:43
NIJMEGEN - Het is vaker voorgekomen dat supporters het veld inrennen en een voetballer belagen. Een fan van Ajax vloog woensdagavond AZ-doelman Esteban aan, die vervolgens flink van zich afbeet. Ruim 14 jaar geleden vond een soortgelijk incident plaats.
Hij was volgens vrienden met een gestolen brommer naar Venlo gereden. Hooligan Danny zat vaak krap bij kas. Maar de duels van NEC waren hem dierbaar. Die wilde hij niet missen. Bovendien speelde NEC op 11 juni 1997 niet zo maar een wedstrijdje. Tijdens de uitwedstrijd bij VVV-Venlo in de nacompetitie stond handhaving in de eredivisie op het spel.
De Nijmegen Eendracht Combinatie nam snel een voorsprong (0-2), maar verloor vervolgens de controle over de wedstrijd. VVV-Venlo kwam terug tot 2-2 en NEC moest ook nog eens verder met 10 man. „Dit gaat fout”, dacht Danny. Hij klom over de afrastering en sprintte richting Maurice Graef, de spits van VVV die eerder bij NEC voetbalde. Danny probeerde de aanvaller een kopstoot te geven en werd vervolgens door stewards overmeesterd.
De wedstrijd lag ruim een kwartier stil en dat gaf toenmalig NEC-trainer Leen Looyen alle gelegenheid zijn zwaar ontregelde ploeg bijeen te rapen. De spelers van VVV-Venlo waren zwaar geïntimideerd, vertelden ze na afloop. Zij gaven een zo goed als gewonnen wedstrijd daardoor toch nog uit handen (2-3).
Danny kreeg een stadionverbod en NEC een reprimande van de KNVB. Voorzitter Hans van Delft kon daar destijds prima mee leven. „Want alles is goedkoper dan degraderen”, zei hij.
In het Goffert-stadion van NEC hangt nog steeds een spandoek. „Danny bedankt.”
© Gelderlander 2011, op dit artikel rust copyright.
Pics?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Happel het volgende:
Zijn naam is inmiddels bekend. Fijne tattoo heeft hij ook op zijn rug.
Had hij serieus al een SV? Want in dat geval is Ajax is wel wat te verwijten en dat zal meewegen in de straf.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
Hij is 19 en had dus al een stadion verbod. Wat voor intens trieste jeugd moet zo'n gast hebben als je zo afglijdt?
Belager Esteban had al stadionverbodquote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had hij serieus al een SV? Want in dat geval is Ajax is wel wat te verwijten en dat zal meewegen in de straf.
Koren op de molen van de politici... Maar dit keer in een positieve zin.quote:Maargoed laat maar weer eens zien dat bij een SV ook een meldingsplicht hoort.
Dat lijkt mij vrij duidelijk, die gast had immers al een stadionverbod. Dus dit kan nog wel een akelig staartje krijgen voor AJAXquote:Op donderdag 22 december 2011 09:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is slechts juist indien Ajax niet tekort heeft geschoten in het waarborgen van de veiligheid van de spelers op het veld. Indien dat wel het geval is, zal AZ doorgaan en niet Ajax.
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij duidelijk, die gast had immers al een stadionverbod. Dus dit kan nog wel een akelig staartje krijgen voor AJAX
maar dat iemand met een SV op de enige plek komt waar je direct het veld op kwam is wel iets wat verwijtbaar is voor Ajax......quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
De club wordt gestraft, dat het team en staf daar onderdeel van is is niet van belang.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
Feyenoord is uit de EL geknikkerd vanwege een actie van een groep mensen die, zonder dat Feyenoord dit wist, de architectuur van een Franse stad hebben verandert.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen. Je toezicht faalt gewoon totaal. Waar hebben we eigenlijk nog stadionverboden voor als ze niet gehandhaafd worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is dus de enige vraag die hier belangrijk is. Hoe kan die gozer in Godsnaam het stadion inquote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen. Je toezicht faalt gewoon totaal. Waar hebben we eigenlijk nog stadionverboden voor als ze niet gehandhaafd worden?
Geen meldingsplicht ?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dus de enige vraag die hier belangrijk is. Hoe kan die gozer in Godsnaam het stadion in
Dan nog lijkt het me dat je het moet handhaven, al helemaal bij een vak wat toegang heeft tot het veld,......quote:
Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban inquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
KNVB seponeert rode kaart Esteban
Laatste update: 22 december 2011 16:56 info
AMSTERDAM - De rode kaart die AZ-doelman Esteban woensdagavond tegen Ajax kreeg nadat hij een supporter schopte die hem had aangevallen, is door de KNVB geseponeerd.
Foto: ProShots
Dat heeft de voetbalbond zojuist bekendgemaakt.
Is moeilijk die controle, niet zonder overkoepelende macht die stadionverboden controleert. Ajax heeft geen macht over die man, behalve dan door op de familietribune iedereen te controleren en door een database te halen en hopen dat de desbetreffende geen valse id kaart heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
Seponeren van rode kaart geeft aan de Verbeek volkomen goed gehandeld heeft. Als hij had doorgespeeld met 10 man was daar niks meer aan gedaan (zie eerdere geseponeerde rode kaarten), nu kan uitspelen/overspelen/wat-dan-ook gewoon met 11 tegen 11. Al vind ik dat ajax gewoon uit het tournooi gehaald moet worden, vooral vanwege dat stadionverbod-gedoe.
Terecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban in
Mwoah vrije verkoop he.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef LDS het volgende:
Dat die kerel een SV heeft werkt alleen maar negatief voor Ajax. Deze man mocht helemaal niet in het stadion mogen zijn, dus had Ajax dit kunnen voorkomen
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html
ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
En Esteban kon wel worden bestraft? Raar, heeft AZ nog geluk dat Verbeek een standpunt in durft te nemen, voor hetzelfde geldt voetballen ze gewoon door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker zit ik daar als voetbalsupp niet op te wachten, en gelukkig maar dat er niet van zulke super strenge regels zijn. Ik denk alleen niet dat het heel handig is voor Ajax' zaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html
ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
Geef de spelers een pistool mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.
Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
jup.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.
Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
Je zou bijna vergeten dat er nog andere wedstrijden zijn, maar ik denk dat Twente eruit zal gaan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeed... zometeen:
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - PSV
Roept u maar, wie gaan er winnen? Zelf vrees ik dat Twente de beker uitgeknikkerd wordt door PSV
Twente en Eindhoven eruit denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeed... zometeen:
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - PSV
Roept u maar, wie gaan er winnen? Zelf vrees ik dat Twente de beker uitgeknikkerd wordt door PSV
Het hoeft niet eens leuk of mooi te zijn, zolang ik maar inzet en werklust zie van de heren FC Twentequote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Twente en Eindhoven eruit denk ik.
zometeen zelf naar twente/psv. zolang ik maar een leuke/mooie pot te zien krijg deert het mij niet veel als twente verliest.
Hoi Davidquote:
Telt winnen in blessuretijd ook nog mee. Of komt deze support aan club buiten PSV een keer niet van je (geld)inzet af?quote:
Op een bedje van Barcelonesk voetbal bitte.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens leuk of mooi te zijn, zolang ik maar inzet en werklust zie van de heren FC Twente
Zeer fanatisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg theatraal op zijn tijd iig.
Ik noem het eerder zielig en irritant.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg theatraal op zijn tijd iig.
Mokthar is goed jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En MokhtarDie maakt zo de winnende.
Nee, alleen in de reguliere 90minutes zo ver ik weetquote:Op donderdag 22 december 2011 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt winnen in blessuretijd ook nog mee. Of komt deze support aan club buiten PSV een keer niet van je (geld)inzet af?
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk eens naar het oprichtingsjaar
Wel Ernest Faber als trainer he.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad..tegen fucking eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |