hm levert ajax hier een wanprestatie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef CasselerRIP het volgende:
Heet risicoaansprakelijkheid. Nogmaals: toegang tot het veld kan je wel degelijk voorkomen.
Zou overal zijn gebeurd. Reactie tijdens een wedstrijd en na een wedstrijd is meestal anders. Maar volgens mij weet jij dat ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaar ook die vreugdeuitbarsting nadat Nijhuis rood trok.
quote:KNVB: "Ajax verantwoordelijk voor veiligheid"
KNVB-directeur Bert van Oostveen wilde woensdag kort na afloop van het gestaakte bekerduel tussen Ajax en AZ niet vooruit lopen op de zaak. Wel gaf hij aan dat Ajax verantwoordelijk is voor de orde en veiligheid in en rondom het stadion.
Wout Stravers
AMSTERDAM
Dat zei Van Oostveen op een persconferentie waarbij ook arbiter Bas Nijhuis aanwezig was. Volgens de reglementen zijn er nu drie mogelijkheden: overspelen, uitspelen of de bereikte stand als eindstand noteren. Een uitzondering is echter een als de aanklager betaald voetbal anders bepaalt. Het laatste geval is waarschijnlijk van toepassing op dit duel.
"Eerst moeten er rapporten komen van beide clubs, de scheidsrechter en de waarnemer. Die gaan naar de aanklager betaald voetbal. Vervolgens wordt gekeken of er sprake is van schuld", aldus Van Oostveen. "Het bestuur betaald voetbal moet vervolgens een besluit nemen. Ik hoop dat wij voor de kerst de rapporten binnen hebben."
"Het duel wordt sowieso niet voor oud en nieuw uitgespeeld", vervolgde de KNVB-preses. "Alles wat ik er verder over zeg is speculeren. De procedure ken ik, maar de uitspraak is niet te voorspellen. Ik kan begrijpen dat de keeper zich bedreigd voelt."
"Of je Ajax iets kan kwalijk nemen? In algemene zin is de club verantwoordelijk voor de orde en de veiligheid in en rondom het stadion. Ajax kan hiervoor gestraft worden.”
“Ik loop een jaar of vijftien mee en kan me niet direct jurisprudentie herinneren die te vergelijken is met dit geval", aldus Van Oostveen. "Elke situatie staat op zich."
de "supporter" doet dat. Wat een voordelen voor Ajax gaat dit opleveren zeg, niet normaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm levert ajax hier een wanprestatie?
Dan moeten ze achteraf ook stil zijn. Je gaat niet eerst juichen en daarna je mening 180 graden draaien. Hou dan gewoon je mond.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou overal zijn gebeurd. Reactie tijdens een wedstrijd en na een wedstrijd is meestal anders. Maar volgens mij weet jij dat ook.
Zou dat niet overal gebeuren?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moeten ze achteraf ook stil zijn. Je gaat niet eerst juichen en daarna je mening 180 graden draaien. Hou dan gewoon je mond.
Ik zou hoogstwaarschijnlijk juichen. Maar daarna niet zeggen "Ik sta achter Esteban". Dat is hypocriet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou dat niet overal gebeuren?
Ik zie Vertonghen dom lachen, iets wat zeer stom van hem is. Bij supporters was het ook bij een aantal ongeloof.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou dat niet overal gebeuren?
Vertonghen is gewoon niet de slimste, maar het is lastig reageren in zo'n situatie.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie Vertonghen dom lachen, iets wat zeer stom van hem is. Bij supporters was het ook bij een aantal ongeloof.
AFAS zal het geweldig vinden dat ze nu hoofdsponser zijnquote:
Kan ook een aparte maatregel genomen worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef truedestiny het volgende:
Een of andere KNVB man heeft toch al gezegd dat er 3 opties zijn: overspelen, resterende wedstrijd uitspelen of stand als einduitslag noteren?
Nee Aegon zal trots zijn op die club uit Duivendrechtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
AFAS zal het geweldig vinden dat ze nu hoofdsponser zijn
Welk gedeelte is precies lastig? Een collega is net door het oog van de naald gekropen op al dan niet zwaar letsel. Schei toch uit, zeg.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vertonghen is gewoon niet de slimste, maar het is lastig reageren in zo'n situatie.
Anders aegon wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat te denken van gstar als de foto van het knaapje op de fp staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het imago van Bjorn Borg was toch alquote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat te denken van gstar als de foto van het knaapje op de fp staat.
Het is wacht totdat Aegon stopt met sponsoring. Die zullen echt niet blij zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Vertonghen vond de reactie van Verbeek ook niet normaalquote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie Vertonghen dom lachen, iets wat zeer stom van hem is. Bij supporters was het ook bij een aantal ongeloof.
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo gingen die apen nog buiten rellen? dom kut volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |