Zeker zit ik daar als voetbalsupp niet op te wachten, en gelukkig maar dat er niet van zulke super strenge regels zijn. Ik denk alleen niet dat het heel handig is voor Ajax' zaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html
ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
Geef de spelers een pistool mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.
Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
jup.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.
Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
Je zou bijna vergeten dat er nog andere wedstrijden zijn, maar ik denk dat Twente eruit zal gaan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeed... zometeen:
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - PSV
Roept u maar, wie gaan er winnen? Zelf vrees ik dat Twente de beker uitgeknikkerd wordt door PSV
Twente en Eindhoven eruit denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeed... zometeen:
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - PSV
Roept u maar, wie gaan er winnen? Zelf vrees ik dat Twente de beker uitgeknikkerd wordt door PSV
Het hoeft niet eens leuk of mooi te zijn, zolang ik maar inzet en werklust zie van de heren FC Twentequote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Twente en Eindhoven eruit denk ik.
zometeen zelf naar twente/psv. zolang ik maar een leuke/mooie pot te zien krijg deert het mij niet veel als twente verliest.
Hoi Davidquote:
Telt winnen in blessuretijd ook nog mee. Of komt deze support aan club buiten PSV een keer niet van je (geld)inzet af?quote:
Op een bedje van Barcelonesk voetbal bitte.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens leuk of mooi te zijn, zolang ik maar inzet en werklust zie van de heren FC Twente
Zeer fanatisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg theatraal op zijn tijd iig.
Ik noem het eerder zielig en irritant.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg theatraal op zijn tijd iig.
Mokthar is goed jaquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En MokhtarDie maakt zo de winnende.
Nee, alleen in de reguliere 90minutes zo ver ik weetquote:Op donderdag 22 december 2011 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt winnen in blessuretijd ook nog mee. Of komt deze support aan club buiten PSV een keer niet van je (geld)inzet af?
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk eens naar het oprichtingsjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |