abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105903325
Als je eigen speler rood krijgt voor het beschermen van zijn lichaam vind ik het compleet logisch dat je van het veld stapt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 22 december 2011 @ 02:40:10 #177
35723 crew  GGMM
pi_105903335
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er was geen reden om aan te nemen of die jongen in een groep handelde, maar juist die onzekerheid is een reden om in te grijpen. Waarom hij wachtte tot de rode kaart kwam, begrijp ik niet. Misschien wilde hij de beslissing eerst aan de scheids overlaten, maar die ging vrolijk een kaart uitdelen. Dat hij daarna zelf ingreep, dat lijkt hij ook te zeggen als ze naar binnen lopen. Geen kritiek op de kaar leek het, maar aangeven dat hier zijn grens lag.
Ja, of het was vanwege de rode kaart. Ik vind het nogal raar eigenlijk als er een fan het veld op komt dat je naar binnen rent omdat je bang bent voor nog een 'aanslag'. Dat je 10 minuten rust wil vooruit, maar dit kwam op mij puur over als kinderachtig weglopen na een in zijn ogen onterechte beslissing van de scheidsrechter in een verloren wedstrijd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin donderdag 22 december 2011 @ 02:40:26 #178
35723 crew  GGMM
pi_105903341
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Caland het volgende:
Als je eigen speler rood krijgt voor het beschermen van zijn lichaam vind ik het compleet logisch dat je van het veld stapt.
Als je een onterechte buitenspel-goal tegen krijgt ook.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105903363
Compleet vergelijkbaar ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 22 december 2011 @ 02:41:56 #180
35723 crew  GGMM
pi_105903376
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Caland het volgende:
Compleet vergelijkbaar ja.
Vind jij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105903386
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, of het was vanwege de rode kaart. Ik vind het nogal raar eigenlijk als er een fan het veld op komt dat je naar binnen rent omdat je bang bent voor nog een 'aanslag'. Dat je 10 minuten rust wil vooruit, maar dit kwam op mij puur over als kinderachtig weglopen na een in zijn ogen onterechte beslissing van de scheidsrechter in een verloren wedstrijd.
Ik weet zijn beweegredenen niet. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat hij ermee wilde stoppen. Dit was een behoorlijk unieke gebeurtenis in de Eredivisie, live op tv. Hij moest een beslissing maken en ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan. Er is geprobeerd zijn keeper fysiek uit te schakelen, dan moet je ingrijpen.
Dit, dus.
pi_105903405
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:39 schreef Caland het volgende:
Van noodweer was met het natrappen natuurlijk geen sprake meer.
pi_105903409
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik weet zijn beweegredenen niet. Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat hij ermee wilde stoppen. Dit was een behoorlijk unieke gebeurtenis in de Eredivisie, live op tv. Hij moest een beslissing maken en ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan. Er is geprobeerd zijn keeper fysiek uit te schakelen, dan moet je ingrijpen.
Geweldig ook dat het gewoon in beeld werd gebracht van begin tot eind. Hoe vaak zie je niet dat de regisseurs van zo'n uitzending voor het publiek bepalen wat wel of niet geschikt is om te zien.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:45:21 #184
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105903431
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Want als jij ineens door een mafkees die jouw rug kapot wil trappen besprongen wordt hou jij het ook bij 1 beuk.

Logisch.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105903443
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Want als jij ineens door een mafkees die jouw rug kapot wil trappen besprongen wordt hou jij het ook bij 1 beuk.

Logisch.
Dat zeg ik dus niet.
pi_105903445
quote:

[..]

Dat was een mix van angst, adrenaline en woede. Ik denk niet dat wij kunnen bepalen hoe hij had moeten reageren. Als ik volledig onverwacht zo op straat of in de kroeg zou worden aangepakt zou ik misschien wel hetzelfde hebben gehandeld. Hij reageerde op dat moment niet als de keeper van AZ die door een Ajacied werd gepakt, maar als mens die in de rug wordt aangevallen. Alsof er een protocol voor is.
Dit, dus.
pi_105903459
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Logisch.
Here we go again. Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Laat die juridische termen gewoon voor wat het is en beperk je tot wat je zelf vindt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:46:37 #188
Rawr
pi_105903460
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus niet.
Dan snap ik je post niet ;(
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105903466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat was een mix van angst, adrenaline en woede. Ik denk niet dat wij kunnen bepalen hoe hij had moeten reageren. Als ik volledig onverwacht zo op straat of in de kroeg zou worden aangepakt zou ik misschien wel hetzelfde hebben gehandeld. Hij reageerde op dat moment niet als de keeper van AZ die door een Ajacied werd gepakt, maar als mens die in de rug wordt aangevallen. Alsof er een protocol voor is.
Volgens nijhuis was er nog de kans om weg te rennen.

:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105903475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Troll. ;)
pi_105903482
quote:

[..]

Die Nijhuis is volgens mij echt compleet debiel.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP donderdag 22 december 2011 @ 02:48:05 #192
Rawr
pi_105903483
quote:

[..]

Mja... je komt natuurlijk wel in een vecht- of vluchtstand, Nijhuis zal wel rennen idd :')
pi_105903493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[..]

Here we go again. Ik ga er niet eens meer aan beginnen. Laat die juridische termen gewoon voor wat het is en beperk je tot wat je zelf vindt.
Uiteindelijk zal het toch gaan om de juridische kant. Zonder emotie.
pi_105903497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja... je komt natuurlijk wel in een vecht- of vluchtstand, Nijhuis zal wel rennen idd :')
Het duurde 3 sec. Maximaal. Alsof die Esteban aan het nadenken was hoe hij verder moest handelen. Hij had hem op de grond, en toen kwam er al een steward aan.
Dit, dus.
pi_105903500
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal het toch gaan om de juridische kant. Zonder emotie.
Juist. Die kant moet je dus ook maar overlaten aan juristen. Hoeveel reacties ik vanavond weer voorbij heb zien komen waarin mensen foutief juridische terminologie hanteerden of een verkeerd beeld van wat wel en niet mag hebben...daarmee zeg ik niet dat niemand een mening mag hebben en ik wil al helemaal niet de wijsneus uithangen, maar probeer het een beetje te scheiden en niet te onderbouwen met loze kreten terwijl je eigenlijk niet precies weet wat ze inhouden.

Deze mening heb ik trouwens t.a.v. alle onderwerpen hoor. Het lijkt tegenwoordig alsof mensen tegenwoordig overal een mening over hebben, ook wanneer je er geen verstand van hebt. Het blijkf nogal moeilijk om gewoon eens te zeggen dat je er niet echt verstand van hebt en dus niet kan oordelen. Een slechte ontwikkeling vind ik persoonlijk, maar dat terzijde.

Niet lullig bedoeld overigens en ook niet concreet m.b.t. jouw reactie, iedereen moet vooral zeggen wat hij ervan vindt, alleen dit viel me weer heel erg op vanavond

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 03:07:14 ]
pi_105903529
Ik vind het wel raar dat mensen reageren alsof het een gevecht van 10 minuten was. Het duurde echt drie seconden waarvan er precies drie seconden angst/woede/adrenaline vocht tegen alcohol (en misschien drugs). Daar kun je niet veel juridisch van maken, gok ik.
Dit, dus.
pi_105903558
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het wel raar dat mensen reageren alsof het een gevecht van 10 minuten was. Het duurde echt drie seconden waarvan er precies drie seconden angst/woede/adrenaline vocht tegen alcohol (en misschien drugs). Daar kun je niet veel juridisch van maken, gok ik.
Daar zou je nog van schrikken. :D Je kunt hier hele boekwerken over schrijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 02:55:13 ]
pi_105903659
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Als je een onterechte buitenspel-goal tegen krijgt ook.
Wat een vergelijking :') :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105903873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 02:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]
Niet lullig bedoeld overigens en ook niet concreet m.b.t. jouw reactie, iedereen moet vooral zeggen wat hij ervan vindt, alleen dit viel me weer heel erg op vanavond
Ik heb niet alles zitten lezen, maar voetbal is een van die weinige momenten dat kerels wijven kunnen worden.
pi_105903886
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2011 03:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb niet alles zitten lezen, maar voetbal is een van die weinige momenten dat kerels wijven kunnen worden.
Je hebt niet alles zitten lezen, je begint gewoon standaard onderaan met lezen bij teksten. Plausible. :Y

Wanneer je bedoelt viswijven, dan ja.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 03:37:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')